Reviews over Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

Top vakantie!

Anoek
    13-11-2018

Le Pommier is een hele mooie camping, netjes en schoon. Vooral het zwembad op de camping is GEWELDIG!!!!

Ook in de omgeving van de Ardèche is meer dan genoeg te doen. Top!

Redelijk

L.K.
    2-9-2018

Het is een mooie camping, er zijn veel voorzieningen. De campingplaatsen zien er netjes uit en op de plek die wij hadden was er veel schaduw. De snackbar en pizzeria waren prima. Heel dankbaar voor een andere staplaats ivm het breken van mijn tenen, gebeld een paar dagen van te voren en een super mooie plek gekregen. Bij het zwembad, wc's en supermarkt.

Erg jammer vonden wij de handdoekenrace op het zwembad. Wij zijn met 2 kinderen van 4 en 2 op vakantie, wilden graag bij het piratenschip zwemmen. Hier staan de ligbedjes en die zijn vanaf 10 uur 's morgens bezet. Dat betekent dat je dus bij de omheining je tas neer kan zetten en nergens even kan gaan zitten. Uiteindelijk elke keer boven gezeten daar was ook een klein (wel een stuk kouder) kinderbad en beschikbare stoelen.

We hebben 1 avond in het restaurant gegeten het eten was daar vreselijk. Het was koud en voor de kinderen was er weinig keus. Sanitair was niet altijd schoon en oud.

Mooie camping met prachtig waterpark

Heidi
    27-8-2018

Mooie camping met prachtig waterpark. Wij hadden een Ciela Family 4 persoons stacaravan gehuurd rechtstreeks via de camping. Deze caravan was vrij nieuw, modern ingericht met veel opbergruimte. De keukenuitrusting (pannen) had wat uitgebreider mogen zijn. De ligging was perfect. Onderaan op de camping tussen het restaurant en het zwembad en de supermarkt. Hierdoor moesten we niet veel de berg op klimmen. het betaalsysteem met het polsbandje werkt perfect. Alleen is opladen met een Rabobank of ING pas niet mogelijk bij de automaat.

Wel jammer dat de Aqualoop (glijbaan) stuk was gedurende ons verblijf. Hij was al een week kapot toen wij kwamen en er werd ook niet aan gewerkt tijdens ons verblijf. Wel jammer dat alle animatie in het Frans is. Verder een prima vakantie gehad met onze meiden van 16 en 14 jaar

Jan
    24-8-2018

Topcamping! Enig minpuntje iets teveel Frans georiënteerd en het gebrekkig Engels spreken van het personeel.

Leuk!

Esther
    23-8-2018

Leuke vakantie gehad!

Veel Nederlandse de kinderen had gelijk vriendjes.

De animatie is leuk maar alles alleen in het Frans

Villeneuve-de-Berg (Ardèche) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 214 reviews