Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

We hebben een aantal aanbieders voor Villeneuve-de-Berg (Ardèche) voor je op een rij gezet:

Reviews over Villeneuve-de-Berg (Ardèche)

weinig te beleven

Marc de Ruiter
    12-8-2017

In Villeneuve zelf is niet veel te doen. Aan het centrale plein zitten wel een paar leuke eetgelegenheden. Je kunt beter in de supermarkt hier in het dorp winkelen, dan op de camping Domaine de Pommier. Dat spaart je een hoop geld!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke Plek

Daniel Ouwehand
    1-3-2015

Heerlijk genieten en voor ieder wat wils... Wil je de franse omgegeving zien dan val je echt met je neus in de boter hier..... Ik was hier met me gezin ( 1 jong kind en 1 tiener ) en we hebben hier genoten. Ik heb gelijk weer geboekt, daar moet je wel snel mee zijn, want ze zitten zo vol. Dat bevestigd me verhaal toch ook een beetje. Ben echt zwaar onder de indruk van de ardeche en deze camping...

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige omgeving!!

Edith
    7-10-2014

Leuk plaatsje super omgeving en een fantastische pizzeria in het dorpje!! Kleine Supermarché met meer dan voldoende aanbod dus je hoeft niet ver voor de boodschappen. Wij gingen naar de Supermarché Hyper richting Aubenas gewoon omdat die zo heerlijk groot was en de gratis WIFI. Zijn er nog lang niet uitgekeken dus volgend jaar zijn we er weer!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De omgeving is fantastisch!

Lisette
    1-9-2014

Er is genoeg te zien en te beleven in de omgeving, zowel voor jong als voor oud. Characteristieke dorpjes bezoeken, grotten verkennen, canoën, zwemmen in de Ardèche en ga zo maar door. De natuur is daar echt prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitzicht is prachtig!

martinmargreet
    15-8-2014

De omgeving is mooi. We zijn niet echt in Villeneuve de Berg geweest behalve naar de supermarkt. Kan daar ook niet veel over zeggen. Wat ze op de camping Le Pommier teveel hebben (geld willen verdienen) zien we niet terug bij de Franse bevolking. Ze spelen niet in op de behoefte van de toeristen. Parkeren bij riviertjes vaak een zooitje, weinig facaliteiten, niet engels sprekend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
Villeneuve-de-Berg (Ardèche) scoort een 6,1 uit 10, op basis van 214 reviews