We hebben een aantal aanbieders voor Vernioz voor je op een rij gezet:

Reviews over Vernioz

Gezellige kleinschalige camping!

Fam.,
    21-8-2018

2 weken verbleven in een stacaravan van touroperator. Super ontvangst door 2 lieve mensen. Keurig nette en schone caravan, alleen de locatie van de caravan op de camping vonden wij niet gezellig. Prima camping, restaurant ook prima eten, paar keer vergeten brood te bestellen en dan was er toch altijd wel wat te kopen. Heerlijk zwembad. Nederlandse animatie zou wel prettig zijn voor de kleinere kinderen. Directe omgeving niet veel te doen, al gauw een uurtje rijden. Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastic

Bergies,
    17-8-2018

Wij misten recreatie voor jonge kinderen even voor bed tijd een dansje meteen leuk verhaaltje. Voor de rest hebben wij met ons gezin van 2 volwassenen en 3 kinderen (5/14/17) een geweldige tijd gehad.

Vakantie van jullie-augustus 2 weken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een echte aanrader.

Constance,
    10-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een touroperator tent alles aanwezig en goed zuiver. Ook de camping goed onderhouden. In het restaurant fijne broodservice en lekker gegeten prijs kwaliteit is goed.De omgeving is ook zeker de moeite waard aan het gastechtpaar kon je met al je vragen terecht helemaal top.

Gereisd met partner in augustus 2018

Zeer ontspannende vakantie

Brigitte,
    18-7-2018

Rustige camping met zeer vriendelijk management. Ontzettend proper sanitair, ook animatie maar niet elke avond dezelfde muziek. Uitstekende plek voor mijn gezin met hond. Ook de mooie doorreis plekken werden goed gebruikt. Afstand tot supermarkt is niet onoverkomelijk, en daar heb je ontzettend groot aanbod aan winkel, van Action tot Zoo Markt. Het restaurant kan wat verbetering gebruiken, hun kaart komt niet overeen met wat er echt verkrijgbaar is. Dat is verwarrend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke camping, rustige omgeving

Tess,
    14-5-2018

Fijn zwembad, wat ook overdekt kan mocht het koud(er) worden. Leuke glijbanen. Je kunt 's avonds gezellig wat drinken op de camping en er is af en toe entertainment , wat leuk was! Wij hebben er lekker gegeten. Omgeving niet heel veel te doen, dus dat viel ons een beetje tegen. Wij gaan namelijk graag elke dag wat leuks doen, maar voor een paar dagen is dit een prima camping, of wanneer je niet veel van steden bezoeken houdt. Leuk beekje rondom de camping waar kinderen ook in kunnen spelen! Vers brood te halen op de camping.

Gereisd met partner in augustus 2017
Vernioz scoort een 4,6 uit 10, op basis van 19 reviews