We hebben een aantal aanbieders voor Valmorel voor je op een rij gezet:

Reviews over Valmorel

Fijne vakantie in Valmorel voor 3e keer

Netty
    4-4-2018

Klein centrum Lange straat met winkeltjes en barretjes. Beneden bij de lift: 1e wintersportwinkel Murat prima service. 1e cafe/restaurant ook prima eten en drinken. Prijzen in de cafes vrij hoog overal. Prima skigebied. Bij mooi weer kan je naar st Francois Longchamps skieen.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar

Johan Nuijen
    13-2-2018

Valmorel is een gezellig skidorp gebouwd in "Oostenrijkse" stijl. Leuke winkel/uitgaansstraat. En alles vlakbij de liften/pistes. Mooie brede, goed geprepareerde pistes met voldoende skimogelijkheden voor beginners en (ver)gevorderden. Leuk skitocht naar St. Francois Longtemps bijvoorbeeld. Minpunt is de apres-ski. Dit is niet of nauwelijks aanwezig. Tevens zijn er weinig eet-en drinkgelegenheden op de berg

Gereisd met vrienden in januari 2018

Gezellig dorpje

Netty van Stijn
    7-1-2017

Klein dorpje met leuke winkeltjes.Goede restaurantjes en cafeetjes . Prachtig skigebied.Goedesportwinkel onderaan bij de lift, wij konden er onze skies en schoenen stallen, zeer vriendelijke eigenaar, top.

Gereisd met partner in januari 2016

Mooi skigebied

Eric
    5-2-2015

Mooie brede en goed onderhouden piste's,goed voor beginnende ski'ers,persoonlijk vind ik de blauwe piste iets moeilijker, dan blauw in Oostenrijk.maar zeker te doen.Er zijn ook een paar rode en een drietal zwarte.

Gereisd met partner in januari 2015

Een mooie bestemming voor een leuke zomerweek

Jeannette
    12-8-2013

Plaats ligt aan het einde van een mooi en groen dal. Dal is redelijk authentiek gebleven. Uitstekende uitvalsbasis om te wandelen en te genieten van zowel het dal als de hoge bergen. Vooral wintersportplaats maar zomertoerisme wordt gepromoot: enkele liften werken, er worden culturele en andere activiteiten georganiseerd, er zijn veel mogelijkheden voor een meer uitdagende vakantie (parapente, rafting, mountainbiken enz.), horeca en winkels zijn open. Na een week heb je de meeste mogelijkheden wel gehad en ga je als vanzelf zoeken naar mogelijkheden in de wat verdere omgeving.

Gereisd met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Valmorel scoort een 7,5 uit 10, op basis van 55 reviews