vakanties Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

Reviews over Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

Absolute aanrader, Villa Aux Lions 59!

Jessica Spaargaren,
    11-12-2018

Wij verbleven met vrienden en onze dochter van 3 jaar in Villa Aux Lions 59.

Een hele mooie 8 persoons villa met eigen zwembad. Villa is van alle comfort en gemak voorzien. Erg mooie en rustige ligging. 10 minuutjes lopen naar bakker en een paar minuten rijden naar de supermarkt. Privé zwembad is echt super, je plonst zo vanaf je terras het zwembad in. Aan het einde of begin van de dag heerlijk getennist (qua temperatuur het fijnst). In de mooie omgeving is een kartbaan, klimpark en cayakverhuur. Vallon is een leuke plaats (leuke markt!) en er zijn nog een aantal leuke plaatsen. We hebben extreem genoten van deze vakantie.

Stijn,
    5-12-2018

Het huis is verzorgd en had alles wat je maar nodig hebt . De omgeving biedt alle mogelijkheden voor een perfecte vakantie, zowel rustig (zwemmen in je privé zwembad) of interactief (kajakken, canyoning,..). De pont d’arc is zeker de moeite waard om te bezoeken of zelfs onder door te varen!

Heerlijk, compleet en comfortabel

A. de Vries,
    29-11-2018

Villa nummer 51, Villa des Montagnes in de Ardèche is een ruime gezellige villa die van alle gemakken is voorzien. Een uitgebreide goed ingerichte keuken , lekkere zithoek en een grote eettafel. Er zijn vier ruime slaapkamers met voldoende opbergruimte en een stille ventilator boven het bed. Er is een ruime tuin met voldoende schaduwplekjes en een fijn zwembad. Onder de veranda staat nog een grote tafel wat echt gezellig is. Het park is ruim opgezet en heeft ook nog een groot zwembad. In september was de bar dicht maar in de omgeving van het park zijn voldoende eetgelegenheden, leuke dorpjes en mooie natuur. Een aanrader!

Relaxed

Isa,
    28-11-2018

Villa 51, Villa des Montagnes Ardèche

Top Villa,

Alles was erg schoon en een groot en modern huis.

Zwembad was erg groot en heerlijk om in af te koelen.

Super U en Lidl zitten om de hoek dus is makkelijk qua boodschappen.

Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Villa Aux Lions 59, volgend jaar zeker weer!

Tineke,
    20-11-2018

We hebben een heerlijke najaarsvakantie gehad in dit prachtige villapark aan de Ardeche. We zaten in Villa Aux Lions (59), echt een geweldig huis waar het ons aan niets ontbrak. Het huis was super schoon en fris en heel gezellig en comfortabel ingericht. Er was een mooie afgeschermde tuin met veel privacy. We hebben heerlijk gezwommen in het verwarmde privé zwembad en ook de jeu de Boules baan hebben we gebruikt. Er waren allerlei spelletjes aanwezig, erg leuk voor ons allemaal. Ook de omgeving is prachtig. Er is van alles te doen en Vallon Pont D'Arc en Ruoms zijn gezellige dorpjes. We hebben ons dan ook prima vermaakt en komen volgend jaar zeker terug, maar dan wel weer in dit huis!

Gaby Makkinje, Directeur, 26-11-2018
    Beste Tineke, fijn dat u heeft genoten van Villa Aux Lions. Wij zien u zeker graag weer terug en zijn u graag weer van dienst. :)
Vallon Pont d'Arc (Ardeche) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 446 reviews