Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Vallon Pont d'Arc (Ardeche) voor je op een rij gezet:

vakanties Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

Reviews over Vallon Pont d'Arc (Ardeche)

Villa
    12-5-2019

Een van de beste restaurants in Vallon-Pont-d'Arc is Le Chelsea. Zij hebben een groot beschut buitenterras waar je heerlijk kan eten. Beste pizza's in Vallon zijn te krijgen bij La Casa. Vallon is een dorp waar veel horeca te vinden is en overal zijn ook gezellige terrasjes.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

Mooie luxe camping gericht op het hele gezin.

Mariska
    3-8-2018

Mooie camping, ligt heel centraal in de ardeche. Camping heeft veel mooie voorzieningen, zoals een mooi zwembad en ligging aan de rivier. Alleen een glijbaan in het zwembad ontbreekt. Het sanitair is super mooi en luxe. Echt schoon. Restaurant en winkel zijn goed. Animatie is echt leuk voor kinderen tot ongeveer 12 jaar. Personeel is echt gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Veel personeel spreekt meerdere talen, waaronder ook nederlands. Kano verhuur vanaf de camping mogelijk.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vallon Pont d'Arc
    21-8-2017

Vallon Pont d'Arc is een schattig, pittoresk maar zeer toeristisch dorpje in de Ardèche. Ik vind het het allerleukste dorpje van de Ardèche. Leuke winkeltjes, pleintjes, scharrelstraatjes en marktjes. In het hoogseizoen is het vreselijk druk maar dat merk je eigenlijk alleen als er markt is. Dan stromen nl alle campings leeg en gaan allemaal naar de markt. De omgeving is prachtig, enorm natuurgeweld, grotten, kanoën op de Ardèche.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi toeristische stadje

De hezerkes
    5-8-2017

Gezellig stadje met mooie markt en leuke winkels,veelal souvenirs,je kan parkeren op plein voor 4 euro voor hele dag of te wel gratis aan voetbalplein is iets verder lopen,veel eetgelegenheid maar is niet altijd goed ,snel en zo veel mogelijk klanten is de boodschap,mijn man nam de duurste biefstuk op de kaart en was gewoon niet te eten ,terug gegeven en andere ging net dus ga beter ergens anders eten.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima stek voor de zuidelijke Ardeche in juni

pentaxian
    26-6-2017

Vallon Pont d'Arc ligt mooi centraal als je het zuidelijke deel van de Ardeche wilt verkennen. Het kan hier wel flink heet worden, tijdens ons verblijf was het tussen de 32 en 36 graden. Het stadje zelf is knus, de weekmarkt is een van de betere in deze streek. We hebben Aubenas, Balazuc, Bourg Saint Andeol, Grotte Madeleine, Joyeuse, Largentiere, Musee de Lavande , Privas, Vals le Bains en Vogue bezocht. Allemaal goed te doen met de auto! Let er wel op dat je de hoofdwegen pakt, die meestal in het rood of oranje op de kaart aangegeven zijn. Wij hadden een onaangename ervaring toen onze navigatie app ons over smalle bergweggetjes in de buurt van Privas stuurde. De dag daarna meteen een kaart gekocht. Bleek dat de app een route had gekozen die alleen geschikt is voor geiten, ezels en 4x4 auto's.

Als je deze streek bezoekt kun je natuurlijk een tocht per kano of kajak maken over de Ardeche. Wij vonden het prima om verschillende strandjes op te zoeken rond de Pont d'Arc. Gratis parkeerplaatsen genoeg in juni!

Inkopen deden we bij de plaatselijke Lidl, voor de Hypermarche kun je het beste naar Ruoms rijden.

Wij vinden Vallon Pont d'Arc echt een aanrader in het voorseizoen, in ons geval juni.

Gereisd met partner in juni 2017
Vallon Pont d'Arc (Ardeche) scoort een 8 uit 10, op basis van 448 reviews