Sorteren

Reviews over Valloire

Prima accomdotie, geweldig skigebied

Fam met Kinderen
    24-9-2018

Een prima accomodatie voor wintersporters! De acco ligt buiten het centrum en is met kinderen net te ver weg om te lopen. De acco bestaat uit een zestal gebouwen. Een aantal gebouwen ligt wat verder van de lift (Moulin Benjamin). Maar veel langer dan 5 minuten hoef je niet te lopen. Het personeel is 'onfrans' vriendelijk. Broodjesservice 's ochtends is heel plezierig. Het gebruik van kaasfonduestel gratis. Op loopafstand kun je je skispullen huren. Het appartement is voor franse normen ruim. Wij zaten met 5 personen, 2 volwassenen en 3 kinderen in een 6 persoons (groter type) appartement en dat was prima te doen. Als de jongste een jaar of 14 is zal dat niet meer gaan. Koken kan, maar houd het bij één of tweepans gerechten. Het skigebied is fantastisch met kinderen. Veel eenvoudige pistes en meer dan genoeg uitdaging voor voor gevorderden. We hebben al weer geboekt voor volgend jaar!

Appartement parfait

Boelens
    27-3-2018

Het huis maakt een fijne, gezellige en verzorgde indruk.

De ontvangst is zeer hartelijk.

Ons appartement no 4 is ruim en heel goed ingericht.

Het terras ligt op het zuiden.

De skiliften zijn vlakbij en het huis ligt op een steenworp afstand van het centrum, waar ook de niet-skiers zich best kunnen vermaken..

Kortom een geweldig huis/appartement, waar we al jaren met veel plezier met onze groep tussen 10 en 15 mensen onze wintersport doorbrengen. Toppertje !!!

. .

Lionel, Propriétaire, 4-4-2018

Chère Madame Boelens,

Many thanks for your kind remarks. We are glad you enjoyed your stay.

It s always a pleasure to welcome you in our house.

Best Regards

Een zeer geslaagde vakantie

Manuel j
    5-1-2018

Vriendelijke locals, prachtig brede pistes. Goede infrastructuur/liften.

Val thorens stuk duurder dan Les Menuires. Boarden/skiën tot de deur. Heerlijk voor voor wintersport, maar mindere apres ski. Prima appartementen en lockers voor de skispullen. Vriendelijk personeel

Schoon en net appartement

Ivo
    4-1-2018

Alles was netjes en schoon toen we aankwamen. Accommodatie ligt dicht bij een lift die je zo met het hele skigebied verbindt. Aardig mensen bij de receptie. De mogelijkheid om brood te bestellen de dag van tevoren sprak mij ook erg aan. Wij hadden met z'n drieën een appartement voor zes personen. Voor zes personen zou dit wel echt te klein zijn. Er waren wel twee badkamers in het appartement.

goed hotel

C.cales
    25-5-2017

Prachtige grote kamer met een grote linnenkast waar al de kleding in kan .

Eten uitstekend, 5 gangen diner iedere avond.

Jammer dat het personeel geen Engels spreekt, alleen aan de receptie

Valloire scoort een 8,5 uit 10, op basis van 52 reviews