Val Thorens

We hebben een aantal aanbieders voor Val Thorens voor je op een rij gezet:

vakanties Val Thorens

We hebben een aantal aanbieders voor Val Thorens voor je op een rij gezet:

Reviews over Val Thorens

Dutch week Valtho met kids... echt fantastisch

Barbara Hoernig-Maters,
    3-3-2019

In mijn jonge jeugdjaren veel geweest en gefeest in de Dutch week... fantastische sfeer ... altijd mooi weer. ... en nog goede sneeuwcondities.

Afgelopen jaar met 4 gezinnen man en 2 dochters (9 en 11) weer geweest. Ik was eerst huiverig of dit met kinderen zou werken ... ik kan niet anders zeggen dat het wederom fantastisch was.... mijn kinderen en wijzelf hebben genoten.... de kindren kunnen goed skiën en hebben een heerlijke week kunnen skiën... zijn ook vaak alleen de berg af gegaan... ook werd er veel georganiseerd voor de kinderen door het Dutch week team... echt een aanrader

Gereisd met vrienden in april 2018

Gezellig met de mannen

Nando,
    5-2-2019

De hotels dicht aan de piste zijn ideaal! Je snowboard zo je kamer uit. De pistes lager in het dal zijn vaak rustiger dan hogerop. Laat ook geen stokbroden bezorgen, maar koop ze zelf. De stokbroden die bezorgt worden zijn niet lekker en duur. Heb je uiteindelijk toch geen lekker ontbijt. Helaas hadden wij heel veel sneeuw en was niet elke dag de piste open.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Aanrader qua gebied!

Joyce,
    26-1-2019

Geweldig gebied! Probeer het creperestaurant in courchevel op de piste; betaalbaar, mooie plek & ideaal gelegen aan de piste! En koop zelf een biertje, ga op de piste zitten en geniet in de zon van de deuntjes van Folie Douce. Leuke Nederlandse apres ski in Le Monde. Maar vooral: ga het hele gebied ontdekken! Goede sneeuw & prachtig stuk richting de hoogste pistes en zip line!

Gereisd met partner in januari 2019

Groot en genoeg te beleven in Val Thorens.

Martijn Pathuis,
    25-1-2019

Genoeg te beleven in Val Thorens, wij hadden een Skipas voor het complete gebied. Je kunt hierdoor leuke dagtochten maken zonder na te hoeven denken welke liften je wel of niet kunt nemen. Voor beginners is er in het dorp een grote groene piste, maar iets hoger de bergen in is ook goed te doen, maar gevorderde snowboarders of skiërs kunnen zich helemaal uitleven hier. Ook het dorp zelf is gezellig met vele eet gelegenheden of uitgaansgelegenheden. Wij zijn al meerdere keren in Val Thorens geweest, en het zal zeker niet onze laatste keer zijn!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Fantastische locatie!

Lynn Strijbos,
    21-1-2019

Het dorp ligt op een grote hoogte waardoor de prijzen wat duurder zijn. Het skigebied is zeer groot en verschillende dorpen sluiten goed op elkaar aan. Het uitgaansleven is zeer aan te raden en er zijn verschillende opties mogelijk. Naast skiën zijn er verschillende andere activiteiten mogelijk zoals ziplinen, ijsduiken, fakkeltochten en raclette. Dit laatste raad ik zeer aan. Racletten is iets waar frankrijk om bekend staat en het is dan ook zeker niet over te slaan. Val thorens heeft goede dal afdalingen en aan het eind van de middag kan je in de meeste gevallen zo terug skiën naar je accommodatie. 'S ochtends zijn er verschillende lift opties mogelijk waaronder 3 gondels die je gelijk naar een nog grotere hoogte brengen. Al met al een zeer aan te raden gebied ondanks dat het wat prijziger is, is het zeer de moeite waard!

Gereisd met vrienden in december 2018
Val Thorens scoort een 8 uit 10, op basis van 244 reviews