• Type accommodatie

Reviews over Val Thorens

Super

Teun
    11-5-2018

Geweldige pistes! Een sneeuwzeker gebied en een groot aantal kilometers aan brede pistes van elke moeilijkheidsgraad. Kan wel erg druk zijn in het hoogseizoen.

Geweldige bestemming, voornamelijk voor gevorderde

Kim
    19-4-2018

Supertoffe wintersport bestemming! Sneeuwzeker gebied en vele accos met ski in en ski out. Kan in dec/januari erg koud zijn, ook al schijnt de zon! Neem dus meerder lagen kleding mee en een bivak is ook aan te raden. Winkels ook relatief duur dus als je eigen vervoer gaat dan zou ik zeker eten en drinken meenemen. Sneeuwkettingen zijn vaak noodzakelijk , zorg dat je thuis oefent met omdoen! Leuke apres ski op de berg (folie douce) en in de avond zijn er kroegen en een ondergrondse discotheek tot in de late uurtjes. Skigebied heel uitgebreid. Skipas voor alleen val thorens zijn al veel km, maar je kunt ook voor t hele gebied 3 vallees kopen.

Geweldig

David
    27-2-2018

De perfecte pistes! Meer dan 600 km ski en board plezier!

Dusuel Sophie
    25-2-2018

Gewoon TOP!!!

Leuke hotels

Toffe sfeer om uit te gaan

Alles dichtbij

Sneeuw zeker en geweldige pistes .

D.Arfman
    6-1-2018

Geen lange wachtrijen bij de liften en een betaalbare skipas. Voor ons één van de mooiste skigebieden.

Val Thorens scoort een 8,2 uit 10, op basis van 232 reviews