vakanties Val Thorens

Reviews over Val Thorens

Goed voor jeugd

Laurens,
    5-5-2018

dit appartement geboekt via een reisorganisatie voor studenten. Voor ons was het prima, goedkoop, makkelijk, alleen de basisbehoeftes en directt aan de piste. Boek dit complex NIET als je opzoek bent naar comfort, luxe en heerlijk ontspannen na het skiën. appartementen zijn gehorig en als je pech hebt zit je tussen de 1000 Engelse studenten. Voor ons dus geen probleem, maar voor families en rustzoekers kan dit als niet prettig worden ervaren. verwacht daarnaast ook niet veel van de schoonmaak of de service, alles is ingericht op massa.

Volgend jaar weer

Addy,
    20-4-2018

Gewoon voor het geld een goed appartementencomplex. Personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. Makkelijk dat er een mini-supermarkt onder zit en langs binnen kun je ook naar hun eigen restaurant waar je lekker kunt eten. Ik was aangenaam verrast door deze accommodatie

Prachtig en zeker een aanrader.

Hans,
    19-3-2018

Village Montana Lodge is prachtig gelegen. Direct aan de piste en de ski scholen meteen bij de hand. Jammer dat het zwembad aan de erg kleine kant is. Met kleine kinderen is dat al gauw te druk voor andere gasten. Maar over all een heerlijke plek.

goed

r de groot,
    17-2-2018

Wij zaten in montana premier de appartementen aan de piste... ligging is AA locatie.

Appartement was gerenoveerd, deze was prima, konden wel wat schoner.

Restaurant in complex ook aan de piste ook, hier hadden ze wel typische franse arrogantie...als je om 1130 nog aan je koffie zit word je weggestuurd omdat ze alleen gasten willen die ook lunchen. Appartementen ogen mooi, maar verder is het complex gedateerd.

Relaxte vakantie op een mooie locatie!

Bibi,
    9-2-2018

Appartement ligt direct aan de piste en bij de ski liften, wij hadden een 6 persoons appartement gehuurd omdat wij hadden gelezen dat ze vrij klein waren en voor ons 3tjes was dit prima, maar kan me voorstellen dat dit voor 6 personen erg krap zou zijn. Verder was het appartement van alle gemakken voorzien. Was alleen niet heel erg schoon.

Val Thorens scoort een 8,2 uit 10, op basis van 232 reviews