Val d'Isère

Ontspannen genieten

Mart,
    26-1-2019

Fantastisch catered chalet.

Erwin is een uitstekende, vriendelijke en bescheiden gastheer

Eten is ronduit fantastisch en culinair.

Huis brandschoon. Kwaliteit linnengoed en prima matrassen. Goede verwarming.

Schitterend uitzicht. Middagzon op terras en balkons.

Fijne warme skiruimte. Verwarmde schoenen.

Ligging zeer mooi in stille villawijk. Geen hoogbouw, geen winkels geen horeca (1 duur restaurant). Dus geen herrie. Doodstille, donkere nachten.

Skilift (die je niet hoort) op 100 meter. Uitstekende bereikbaarheid van het hele skigebied. Mooi gebied. Minder moderne liften helaas.

Minpuntjes haast niet te noemen.

Oh ja, pantoffels niet vergeten. De vloeren zijn erg koud. En af en toe hangt er in het halletje een pleelucht.

Geen zwembad hoor.... maar anders ging de score omlaag.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Mooi chalet direct bij lift en piste.

Jojanneke van der Vlist,
    16-7-2018

Direct bij de gondelbaan en skipiste in een prachtige wijk met alleen maar schitterende chalets. Val d'Isere is een bestemming die we iedere liefhebber van de wintersport aanbevelen. Het is een mooie en sfeervolle plaats zonder lelijke hoogbouw. We hebben een top verzorging gehad in skichalet Grand Pares. We kijken zelf ook altijd op Zoover als we een vakantiehuis willen boeken, vandaar dat we nu ook een recensie schrijven. Kortom: dit chalet bevelen wij voor de volle 100% aan.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Voor herhaling vatbaar.

Jan,
    28-3-2018

Prima verzorgd hotel vlak aan de skipiste..redelijke prijs

Gereisd met partner in maart 2018

Geweldig zo direct bij de piste en lift.

Jos Berenschot,
    28-2-2018

Mooi chalet direct bij de piste en direct bij de gondelbaan. Je bent meteen in het skigebied van Tignes-Val d' Isère. Een van de beste locaties die we ooit gehad hebben. In een prachtige omgeving, midden in het berglandschap en in een prachtige chaletwijk. Het centrum van Val d'Isère is dichtbij. Heerlijke diners werden geserveerd in het chalet. Het was een super weekje.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Super leuk verblijf met aangename service!

Big 5,
    10-4-2017

Leuke ruime chalet met directe toegang tot het skigebied! We werden dagelijks in de watten gelegd door Jan en Lenie met heerlijk ontbijt, ontspannende 5-uurtjes en een verrassend 3-gangen menu 's avonds. Zij zorgen ervoor dat je zorgeloos van je vakantie kan genieten.....heerlijk en super geweldig bedankt hiervoor!!

Gereisd met vrienden in april 2017
Val d'Isère scoort een 9,2 uit 10, op basis van 29 reviews