Val Cenis

Reviews over Val Cenis

Perfect! Aanrader!

Fam. A.,
    15-8-2018

Zeer goed! Niet eerder zo mooi aan de piste gezeten. Je kunt hier ook leuk skiën. Een mooie tocht maken waar je de hele ochtend of middag mee zoet bent. Kamer is netjes. Heel schoon. Groter dan normaal. Wij zaten in een 4 persoons appartement. Kinderen sliepen op een zitslaapbank met echte goede matrassen. Kids mogen overal in het zwembad in. Leuk! Ook in de sauna en turksstoombad. Dat het vanaf een bepaalde tijd alleen voor volwassenen was, was voor ons prima. Echt genoten hier. Wij gaan jaarlijks naar een andere plek, maar ik zou willen dat dit appartement ergens anders aan de piste stond. Dan tilde ik het op en nam het mee. De dames achter de receptie zijn van het complex zelf en niet van een reisorganisatie. Dit is veel beter. Zij zijn echt netjes en willen het beste voor je. Als je geluk hebt, heb je een appartement aan de piste. Anders moet je een meter of 30 lopen. Je kunt echt fijn tussen de middag naar je app. terug voor lunch

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Fantastisch!

Miranda,
    7-8-2018

Zo ongelofelijk mooi! Heerlijk hotel, ruime appartementen, goede bedden ook in de zomer zeer de moeite waard

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Goede accommodatie, Val Cenis was eenmalig.

Jolie,
    5-3-2018

Dit is het 3e jaar dat wij in een CGH accommodatie verbleven tijdens wintersport. Het zijn mooie, goed ingerichte, zeer complete appartementen.

In Val Cenis aan de piste en dichtbij een lift.

Er is een relatief groot zwembad, sauna’s, sportzaal en beautycenter. Er is een supermarktje en een pizzeria in het complex bij de lift. Er is een broodjesservice.

Het personeel is vriendelijk maar niet zo efficiënt. We moesten een uur in een rij wachten om in te checken. Je krijgt uitgebreide uitleg maar als Jensen een uur moeten wachten lijkt me dat dat ook anders is te organiseren. Vervolgens kregen we niet meteen de sleutel want het appartement was niet schoon. Om de sleutel op te halen weer 3 kwartier in de rij. Na een dag file rijden ben je dan wel klaar.

Verder ligt het complex precies tussen 2 dorpskernen in. Dus uit eten ‘s avonds moet met de auto en het mist een beetje de gezelligheid van de dorpjes en winkeltjes.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Heerlijk!!

Ineke,
    1-3-2018

Eenvoudig maar prima appartement, direct aan de lift en de piste. we hebben genoten van de prachtige lange afdalingen en de mooie omgeving. Het gebied is groot genoeg om ook een dagtocht te maken omdat de dorpen met elkaar verbonden zijn. Wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Fijn appartement

Plattel,
    23-8-2017

Er is heel veel te doen in de omgeving!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Val Cenis scoort een 7,5 uit 10, op basis van 42 reviews