We hebben een aantal aanbieders voor Uzer voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Uzer voor je op een rij gezet:

Reviews over Uzer

Beleef de pracht van de Ardèche in alle rust

rienk v.d.Ley,
    13-9-2018

Een prachtige camping. Zeker in het naseizoen een heerlijk rustpunt. Van de toeristische drukte in de Ardeche merk je hier niet veel. Adembenemende omgeving. Zeer vriendelijke beheerdersfamilie. Erg gastvrijheid . Sanitair is zeer schoon.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische familiecamping

Ilonka,
    24-8-2018

Geweldige familie camping. Mooie grote plaatsen. Mooi en schoon sanitaire wat dagelijks zeer goed schoongemaakt wordt.

Fantastische omgeving. Uzer is een prima uitvalsbasis voor allerlei leuke uitstapjes in de Ardèche.

Wij als gezin kunnen deze camping alleen maar aanraden. Sam en zijn team zorgen ervoor dat u een top vakantie zal hebben op camping La Turelure!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke, onbezorgde vakantie!

Jeannette,
    21-8-2018

Voor de derde keer terug op la Turelure. Wat een prachtige camping is dit toch. Ruime plekken met mooie uitzichten. Alles zeer goed verzorgd. Sam, Veronique, Valerie, Lilly en anderen doen ontzettend hun best om het gasten naar de zin te maken. Daardoor heerst er een prettige, warme sfeer op de camping.

Restaurant is prima! Heerlijke salades en pizza’s.

Er komen Franse, Belgische en Nederlandse mensen.

Sanitair prima.

Bedankt, we hebben weer genoten!

Benno en Jeannette.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne camping!

Lisette,
    15-8-2018

Fijn sanitair, goede sfeer en mooie locatie. Sanitair word elke ochtend keurig geboend ( echt flink geboend). Mooie ruime plekken. User ligt mooi centraal, vergeet niet de mooie bergroute te rijden als je er bent. Minstens zo mooi als de Gorges en pont d'Arc!

Gereisd met partner in augustus 2018

Pareltje

Marloes de Vos,
    5-8-2018

Omdat mijn zus dacht hier ooit geweest te zijn deze kleine camping geboekt. Bleek dus niet zo te zijn maar wat een onwijs fijne camping in een prachtig gebied. We stonden er maar een week, maar had veel langer mogen duren. Super netjes en prachtige grote plekken aan een klein riviertje. Vanuit het zwembad prachtig uitzicht en optimaal genieten. Er is wel wat animatie en af en toe een dans avond maar heel kleinschalig en zo onwijs gezellig. De Ardèche is prachtig en de kinderen vonden de camping helemaal het einde! Het was de mooiste camping van de vakantie (we doen altijd meerdere campings aan). Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Uzer scoort een 6,8 uit 10, op basis van 17 reviews