We hebben een aantal aanbieders voor Tulette voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tulette voor je op een rij gezet:

Reviews over Tulette

klein dorpje in een mooie omgeving

Anouk
    15-8-2015

Vanuit Tulette heb je veel mogelijkheden om erop uit te gaan. Avignon, Orange, Nimes, Orange, Nyons. Grote supermarkten dichtbij, leuke marktjes, Mont Ventoux, mooie natuur, wijnroutes etc. Goede bakker in het dorp!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

klein maar fijn

bianca
    29-9-2013

lekker rustig en op een 20 minuten rij afstand van vaison la romain wat een grotere plaats is met meer vertier en supermarkten. als je een half uur naar t westen over de rhone rijdt ben je in de ardeche met zn vele mogelijkheden. in de buuurt van tulette is er wel elke dag ergens een typische franse markt

Gereisd met partner in september 2013

Eenvoudig dorp waar weinig te beleven is

serge_madelon
    16-9-2013

Tulette is een klein dorp op de doorgaande weg naar Nyons. We hebben in het dorp zelf weinig gedaan, behalve wifi gebruikt op het terras van het PMU cafe. En, de bakker aan de overkant van die PMU is echt super!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Typisch dorpje voor deze regio

Brandwagt
    15-8-2013

Huizen in pasteltinten, met luiken en terracotta dakpannetjes. Een klein, leuk plein met maandag versmarkt en zaterdag een tweedehandsmarkt. Geen bruisend nachtleven maar wat verwacht je in een dorp. Let op de afslag vanuit het dorp naar de camping. Van Gogh-iaans bijna: een laantje dat leidt naar een heilig kruis, geflankeerd door knoestige plataanbomen. De omgeving doet heel mediterraans aan. Veel groen, wijnboerderijen alom, cipressen, oleanders en lavendel (was uitgebloeid eind juli maar de geur blijft hangen), veel moois te zien in de omgeving: Mont Ventoux, Grignan, Vaison-la-Romaine. Ook veel restaurantjes in de directe omgeving. In Vaison zijn grotere supermarkten.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie plaats, maar niet heel bijzonder

poldi hendriks
    23-8-2012

Tulette is een leuk klein plaatsje maar niet met iets heel bijzonders. Een echte supermarkt ontbreekt (helaas). Plaatsjes in de omgeving maken dit ruimschoots goed. De bevolking is over het algemeen erg vriendelijk en niet typisch frans....

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Tulette scoort een 8,7 uit 10, op basis van 16 reviews