We hebben een aantal aanbieders voor Trept voor je op een rij gezet:

Reviews over Trept

Heerlijk ontspannen camping ing

Ellen Boom,
    31-8-2018

Fijne canipng. Mooi zwemmeer, goede service.. Mooi vismeer. Veel animatie. Vriendelijk personeel. Alles goed schoon. Zeker een aanrader. Voor kinderen een fijne en rustige camping met voldoende aanbod in recreatie en knutselen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Weer een heerlijke vakantie gehad !

Fam A.Olree,
    22-8-2018

Dit jaar zijn wij voor de 12e keer naar deze camping geweest. Het was weer een heerlijke vakantie!! jammer is wel dat de jacuzi niet de hele dag open is. Bij het restaurant aan het zwemmeer kun je heerlijk eten, en ook de kwaliteit van de snackbar is redelijk (niet zoals thuis,maar ach).

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke camping

Emilie,
    5-8-2018

Fijne, rustige camping. We hadden een geweldig ruime plek. Sanitair was prima. Warme douches (maar niet te warm zoals in vorige recenties staat), alles werd regelmatig schoongemaakt. Onze 3 pubers hadden het prima naar de zin met leeftijdgenoten.

Minpunt was dat er in de omgeving echt niet veel te doen is, niet genoeg voor 3 weken. De camping zelf biedt 3 wandelingen (9-11 km) in de omgeving aan, erg leuk om te doen, alleen met de beschrijvingen redt je het niet :-). Die kloppen voor geen meter, dus wel een kaart meenemen. Verder zijn we naar Lyon geweest (aanrader!) en naar het meer van Annecy (tip: ga NOOIT in het weekend naar Annecy, het verkeer staat daar vast, zonde van de tijd).

Het eten in de bar/pub is zozo, ze mogen het frituurvet wel wat vaker vervangen. De pizza's in de pizzeria zijn ok, maar de rest van de kaart is niet echt om naar huis te schrijven (vette friet, bijna rauwe biefstuk, zielig hoopje salade...).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping voor karpervissers en gezinnen+kids

\merm van,
    4-8-2018

Wij hadden vanuit de plattegrond een mobilhome geboekt aan het water. Als je dit wilt is dit aan te bevelen. Een aantal huisjes staan nl. in het bos en kan een andere vakantiebeleving opleveren. Camping heeft voldoende zwemmogelijkheden ( zwembad en zwemmeer waar je heerlijk kunt dobberen op je luchtbedje. De camping trekt ook veel visliefhebbers ( met name karpers van 5 tot 14 kilo ).Sommige overdrijven dit om met de complete uitrusting naar de camping te komen incl. voerboot, tent rottpots met 4 hengels etc. etc. helemaal niet nodig.. Tip: houd de visstand op peil, laat iedereen vissen met max 2 hengels, zet een liefhebber in om vissers ( jeugd ) te coachen hoe men met de vissen om moet gaan. Dit voorkomt dat de vis onnodig te leiden heeft. Verder een prima camping met opvallend veel ouderen met jeugd in de leeftijd van 15 tot 20 jaar, die het 'avonds goed met elkaar kon vinden. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fijne vakantie!

Fam Dijk,
    24-9-2017

Vooraf, gezien de negatieve recensies, erg benieuwd naar de camping. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Wanneer je niet veel nodig hebt qua vermaak, of hoge eisen stelt, is het een prima camping. De toiletten waren hygiënisch en de douches op een fijne temperatuur. Inderdaad is het gehele gebouw wat verouderd maar wel functioneel.. in de omgeving is niet veel te doen maar wij zijn zelf naar Lyon en Annecy geweest welke op een uur afstand rijden zijn. Prima camping maar wel wanneer je niet veeleisend bent t.a.v de faciliteiten die er zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Trept scoort een 5,4 uit 10, op basis van 33 reviews