We hebben een aantal aanbieders voor Tignes voor je op een rij gezet:

vakanties Tignes

We hebben een aantal aanbieders voor Tignes voor je op een rij gezet:

Reviews over Tignes

Een super vakantie in de sneeuw.

Peter,
    24-1-2019

We hebben veel sneeuw gehad wat lekker skiede op de vele mooie skipistes. Het hotel was ook prima en alles was goed geregeld. Ter plaatse 🎿 gehuurd voor een redelijke prijs. Het was een top vakantie en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ski walhalla

Astrid,
    6-1-2018

Groot gebied waar je je niet verveelt! Vooral geschikt voor ervaren skiers en snowboarders. Apres-ski is niet uitgebreid. Vanuit Nederland ligt dit relatief vrr en op de standaard wisseldagen grote kans op file in de vallei vanaf Albertville.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volgend jaar weer 🤗

Daan,
    25-11-2017

Een heerlijk week met heel veel sneeuw gehad, prima onderhouden en oneindige pistes. Uit eten is heel duur en bier op de piste al gauw 3,50 per glas. Als je een parkeerplaats wil boek er een van tevoor bij en id mogelijk binnen kosten zijn gelijk en hij staat schoon, droog en je behoeft hem niet uit te graven😜. Verder zou ik kijken of van zondag op zondag boeken mogelijk is dit ivm de drukte berg op en af. Nou fijne vakantie .

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk skigebied, veel mogelijkheden

Linda,
    5-5-2016

Espace Killy is een mooi en indrukwekkend skigebied met veel en gevarieerde pistes. Voor beginners wel wat aan de pittige kant. Ook veel pistes met vlakke paden en daar ben ik als boarder niet zo'n fan van. Toch waren er genoeg mogelijkheden voor het hele gezin. Het dorp zelf heeft niet zo veel te bieden. Ik heb geen idee hoe het uitgaansleven is, want daar hebben we geen gebruik van gemaakt, maar voor de après ski en het stappen, moet je volgens mij hier niet zijn. Daar staat tegenover dat je vanuit bijna elke accomodatie direct naar de lift kun skiën en weer terug. En daar was het ons om te doen. Heelijke week gehad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Prachtig, maar prijzig skigebied

H.de Reus,
    22-3-2016

Mooie, brede pistes die goed werden bijgehouden. De meeste skiliften zijn niet meer van deze tijd. Als je zo hoog zit en de temperaturen behoorlijk laag kunnen zijn, mag je verwachten dat de stoeltjesliften voorzien zijn van een kap. Dit troffen we maar in 1 geval aan. Neem een dikke portemonnee mee voor onderweg, want eten en drinken aan de pistes is behoorlijk aan de prijzige kant.

Gereisd met vrienden in maart 2016
Tignes scoort een 8,1 uit 10, op basis van 120 reviews