• Type accommodatie

Reviews over Tignes

Ski walhalla

Astrid
    6-1-2018

Groot gebied waar je je niet verveelt! Vooral geschikt voor ervaren skiers en snowboarders. Apres-ski is niet uitgebreid. Vanuit Nederland ligt dit relatief vrr en op de standaard wisseldagen grote kans op file in de vallei vanaf Albertville.

Volgend jaar weer 🤗

Daan
    25-11-2017

Een heerlijk week met heel veel sneeuw gehad, prima onderhouden en oneindige pistes. Uit eten is heel duur en bier op de piste al gauw 3,50 per glas.

Als je een parkeerplaats wil boek er een van tevoor bij en id mogelijk binnen kosten zijn gelijk en hij staat schoon, droog en je behoeft hem niet uit te graven😜.

Verder zou ik kijken of van zondag op zondag boeken mogelijk is dit ivm de drukte berg op en af.

Nou fijne vakantie .

Heerlijk skigebied, veel mogelijkheden

Linda
    5-5-2016

Espace Killy is een mooi en indrukwekkend skigebied met veel en gevarieerde pistes. Voor beginners wel wat aan de pittige kant. Ook veel pistes met vlakke paden en daar ben ik als boarder niet zo'n fan van. Toch waren er genoeg mogelijkheden voor het hele gezin. Het dorp zelf heeft niet zo veel te bieden. Ik heb geen idee hoe het uitgaansleven is, want daar hebben we geen gebruik van gemaakt, maar voor de après ski en het stappen, moet je volgens mij hier niet zijn. Daar staat tegenover dat je vanuit bijna elke accomodatie direct naar de lift kun skiën en weer terug. En daar was het ons om te doen. Heelijke week gehad.

Prachtig, maar prijzig skigebied

H.de Reus
    22-3-2016

Mooie, brede pistes die goed werden bijgehouden.

De meeste skiliften zijn niet meer van deze tijd. Als je zo hoog zit en de temperaturen behoorlijk laag kunnen zijn, mag je verwachten dat de stoeltjesliften voorzien zijn van een kap. Dit troffen we maar in 1 geval aan.

Neem een dikke portemonnee mee voor onderweg, want eten en drinken aan de pistes is behoorlijk aan de prijzige kant.

Mooi, uitdagend skigebied

Richard
    16-2-2016

Na een aantal jaren geskied te hebben in Les Trois Vallées (L3V) zijn we dit jaar een keer naar het skigebied Espace Killy gegaan. Mooi gebied met mooie uitzichten en uitdagende pistes. We waren er in de eerste week van februari en vonden het voor die week vrij druk. Het gebied heeft in vergelijking met L3V wel wat meer oudere liften (van die ouderwetse kuitenknallers...) en je moet wat vaker dezelfde verbinding terug naar je appartement nemen.

Wij zouden de volgende keer toch weer voor L3V kiezen, omdat we dit qua piste aanbod, liftverbindingen een fijner gebied vinden. Ik denk als je voor off piste gaat, Tignes meer te bieden heeft.

Tignes scoort een 8,5 uit 10, op basis van 117 reviews