vakanties Tignes

Reviews over Tignes

Top!!

Rhodan Mulder,
    10-7-2018

Mooie accommodatie, op loopafstand van de pistes. Goede voorzieningen in het gebouw en zeer vriendelijke en behulpzame receptionistes

Geweldig.

Latoya de Randamie,
    17-12-2017

We zijn hier geweest met een groepje van acht en hadden een duplex appartementje. Was erg ruim en goed verzorgt. Plus puntje van dit appartementencomplex dat je toegang had tot de sauna en zwembad.

Het skigebied was super mooi en goed te doen. Voor de gemiddelde skiër.

Prima complex met ruime appartementen

Martijn,
    30-4-2017

Een week in deze residence overnacht tijdens de wintersport. Wij waren aangenaam verrast door de ruimte en het comfort in het appartement. Wij hadden een 6 persoons appartement met twee slaapkamers en twee badkamers. Als je met meer dan vier personen bent, slapen de overige gasten op de slaapbank. Het complex is aangenaam ingericht in chalet stijl en beschikt over een goede wellness en zwembad. Parkeren kan tegen betaling in de kelder. De receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. De afstand tot de piste is circa 300 meter.

Super hotel

Freddy,
    26-2-2017

Wa een fijne vakantie gehad bij Paul en Hermien. Ze ontzorgen je compleet, van skihuur tot passen. Ook heel fijn is dat Paul onze snowboards tussentijds heeft gewaxed. Kamers zijn eenvoudig maar de bedden slapen heel lekker na een dagje op de pistes. Na het sporten lekker in de jacuzzi en daarna wat drinken in de gezellige bar. Het eten is echt voortreffelijk en bijna alleen al een reden om er heen te gaan. Personeel is heel aardig en behulpzaam. Naar de gondel is maar paar minuten lopen.

Fijn hotel

Wouter,
    25-2-2017

Goede service, bij aankomst binnen een uur voorzien van de ski spullen! Heerlijk eten, vriendelijk personeel, goede ligging 's ochtends binnen 5 minuten op de piste, en na het skieen natuurlijk in de hottub, heel erg fijn!

Tignes scoort een 7,8 uit 10, op basis van 117 reviews