Thonon-les-Bains (Haute Savoie)

We hebben een aantal aanbieders voor Thonon-les-Bains (Haute Savoie) voor je op een rij gezet:

vakanties Thonon-les-Bains (Haute Savoie)

Reviews over Thonon-les-Bains (Haute Savoie)

Leuke stad, veel verschillende gezichten

Rick en Ilona
    13-8-2019

Leuke stad. Mooie haven met vissershuisjes. Met de Funiculaire kun je van het bovenste stadsgedeelte naar de havel beneden. Kost ongeveer een euro per enkele rit. Lopend ook wel te doen. Van bovenaf mooi uitzicht op het meer. Boven veel bloemen, ziet er mooi uit. Veel winkeltjes, vooral restaurantjes, souvenirs en kleding. Beneden een mooie boulevard bij de haven. Leuk om een middagje rond te lopen.

Mooi stadje

F.budde
    6-8-2014

Thonon is een leuk stadje met een mooie boulevard , parkeerplaats genoeg en een openlucht zwembad net lang het meer van Geneve stadje heeft leuke winkels , op de boulevard kost een frietje 5 euro en drie bolletjes ijs 7 euro , was wel erg lekker ijs, ook een kleine rondvaart lang Thonon is erg leuk , als je van de boulevard naar het centrum wilt gaan is dat erg klimmen maar er is ook een soort trambaan wat veel makkelijker gaat...

Gereisd Met partner in Sat Jul 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk oud stadje aan het meer van Geneve

van de Ven
    25-6-2006

Heerlijk oud stadje aan het meer van Geneve. Een van de Grootste meren van Europa. Het meer is goed voor alle watersporten. Voornamelijk goed voor mensen die een dagje of meer willen zeilen of een motorbootje willen huren. Het heeft een prachtig publiekelijk zwembad met vijf zwembaden. Ook voor kinderen zijn er twee aparte zwembaden. Natuurlijk kan je ook in het meer zwemmen. Ernaast is een strand aan het meer. Helaas is dit een kiezelstrand. Er is veel te doen in de buurt. Op donderdag een grote plaatselijke markt met veel lokale produkten. Uitstapjes naar Lausanne en Geneve zijn ook onmisbaar. Evenals Evian les bain met zijn eigen golfbaan en casino. Evian is iets mondainer en kleiner. Voor de bergwandelaars is er ruimschoots gelegenheid om in de nabij gelegen gebergten hun hart op te halen. In de Winter kan er natuurlijk uitgebreid geskieed worden.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Thonon-les-Bains (Haute Savoie) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 6 reviews