St. Privat (Ardeche)

Reviews over St. Privat (Ardeche)

Zeer fijne en relaxte vakantie gehad

Marcel,
    18-9-2018

We hebben met veel plezier bijna drie weken op deze camping gestaan. Het is een mooie kleinschalige camping direct aan het ondiepe gedeelte van de Ardech. Personeel altijd zeer vriendelijk en hulpvaardig, spreken allemaal goed engels. Een fijn zwembad waar shorts, i.v.m. hygiene, niet zijn toegestaan. Normale toiletten zonder wc bril en inderdaad ook geen papier (kwestie van gewenning). De vuilcontainers staan buiten de camping zodat daar ook geen overlast van is.

Al met al een zeer geslaagde vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Top locatie en fijne camping

Rianne,
    1-9-2018

Mooi gelegen camping aan de Ardèche. Ruime plaatsen, wij hadden een XXL plaats en dit was echt de moeite waard. Het sanitair werd zorgvuldig schoongemaakt, douches waren heerlijk warm. Bij de afwas was alleen het water soms wat koud. Goede mix van verschillende nationaliteiten. Veel nederlands, maar ook duits, engels en fransen. Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden. Zwemmen in de ardeche is echt top. Lekker dicht bij de faciliteiten, net niet op loopafstand maar binnen 5 min bij bakkers en supermarketen. Animatie was minder dan verwacht. Denk eind seizoen dat de puf eruit was. Bandjes waren van wisselende kwaliteit. De eerste woensdag was echt slecht, maar daarna werden ze steeds beter.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke gezinscamping.

R.,
    23-8-2018

Mooi zwembad en leuke rivier om in te zwemmen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Heerlijke vakantie

Dave,
    21-8-2018

Camping Le Plan d'eau is een fijne rustige camping. Wij verbleven 3 weken in een chalet met 3 slaapkamers. Deze is ruim genoeg met over de hele lengte een overdekte veranda. Er kan heerlijk gezwommen worden in de rivier. Wel oppassen want ook tijdens ons verblijf waren er stukken steen van de rotswand af gevallen. Dit gedeelte hoort niet bij de camping. Onze zoon van 15 heeft zich prima vermaakt met leeftijdsgenoten. Loris, de animator dit jaar, zorgde voor leuke sporttoernooitjes. De jongeman van de receptie, Marie de manager en Franck de eigenaar zijn heel erg vriendelijk en gastvrij. Ze staan altijd klaar om je te helpen. Enig minpuntje was wat ons betreft de avondanimatie die 2x in de week wordt aangeboden. De zangers c.q bands waren van een niet zo hoog niveau, dit zou beter moeten kunnen. Le Plan d'eau is een heerlijke camping waar veel nederlanders komen. Wij vinden dat absoluut niet erg. Wel leuk om een praatje te kunnen maken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super!

Remco,
    17-8-2018

We zijn net terug van bijna 3 prachtige weken camping Le Plan d'Eau! Een relatief kleine maar erg leuke camping waar alle faciliteiten aanwezig zijn. De ligging in een hoek van de rivier is super, het ongerepte van de hoge klif, het stromende water en het plateau waar je overheen kunt lopen leveren mooie plaatjes op. Het zwembad is altijd keurig op orde (ook het sanitair) en wij hadden altijd een bedje. De mix van jonge kinderen (<10jr.) en oudere pubers gaf een leuke dynamische sfeer. Al met al en camping om aan te raden. Een advies aan de eigenaars van de camping: het terras mag wel iets opgepimpt worden....er zit veel meer potentie in om er iets leukers van te maken.

Wellicht komen we over een aantal jaren nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
St. Privat (Ardeche) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 25 reviews