St. Laurent-du-Pape (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Laurent-du-Pape (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over St. Laurent-du-Pape (Ardeche)

Fantastische omgeving

Rob,
    21-2-2017

Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. De oude spoor rails is inmiddels een fietspad geworden waardoor je leuke afstanden kan fietsen zonder al te veel te hoeven klimmen. mooie omgeving om plaatjes te schieten.

Gereisd met partner in april 2016

Heerlijk

Charles Pelt,
    20-4-2016

Verrassend bijzondere inrichting van het hoofdgebouw.

Rustig gelegen vaste tent gehuurd , goed eigen sanitair voor deze tent.

super gezellige gezamenlijke avondmaaltijden mogelijk.

zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Mooie omgeving

Familie vis,
    3-10-2014

Mooi, klein dorpje. Maar een dure kleine supermarkt, verder is in die plaats zelf weinig te beleven..

Maar gelukkig is er een dorpje verder op genoeg te beleven, mooie supermarkt en vaak leuke Marktjes die zeker de moeite waard zijn om te bezoeken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Slaperig dorpje

Dirk,
    6-11-2013

Saint Laurent du Pape is een slaperig dorpje. De rivier de Eyrieux is echter bijzonder fraai en vlakbij het dorp kun je op een paar plekken heerlijk zwemmen, fietsen en vooral wandelen.

Het dorpje zelf heeft 2 bakkers, een klein supermarktje, een postkantoor en verder eigenlijk niks.

De camping gaat dit dorpje de komende jaren wel verder laten ontwikkelen.

Gereisd anders in september 2013

gezellig, sfeervol, gemoedelijke dorpje

Elisa van Leeuwen,
    20-8-2013

wat een geweldige omgeving om te wandelen en te fietsen, mooie plaatsen tussen de bergen om te zwemmen en je kunt je ogen uitkijken naar sommige stukjes hoe mooi het is en dat het zomaar kan bestaan...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013
St. Laurent-du-Pape (Ardeche) scoort een 4,8 uit 10, op basis van 40 reviews