• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over St. Jorioz (Haute Savoie)

gaan zeker nog terug

Van Geirt Liliane
    10-10-2016

in St Jorioz is een heel grote supermarkt

markt op donderdag -de moeite

heel mooi fietspad langs het water met veel eetgelegenheden

Aangenaam zwemplekje aan het meer.

Sofieenwim
    25-7-2016
    Stadje zelf lijkt ons niet zo heel veel. De zone aan het meer van Annecy is wel mooi en verzorgd. Het grootste deel is een ligweide waar je dan niet mag zwemmen. Er is wel een soort zwemzone die betalend is tussen 9u en 17u30 met een toren om vanaf te springen, sanitair, ligweide, zandstrand, bar, schaduw... Onze zonen vonden dit een super leuk zwemplekje!

Leuk stadje

Mitch
    10-8-2015
    Klein stadje dat aan het meer ligt. Prima voorzieningen, vriendelijke mensen.

Leuk dorp

H van Holland
    8-8-2015
    Klein dorp met leuke markt

prima camping

ctenc
    19-7-2015
    Prima camping om te verblijven. je moet er wel van houden, straatjes en veel autos langs de straatjes. Wordt redelijk schoongehouden. Erg vriendelijke eigenaren. jammer dat mensen met een electrische fiets steeds met die fiets naar toilet gaan. vind ik echt ongelooflijk. maar daar kan de camping eigenaar niets aan doen. Dus over het algemeen goed.
St. Jorioz (Haute Savoie) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 69 reviews