• Type accommodatie

Reviews over St. Jean d'Arves

Kneuterig maar heerlijk.

Vincent
    30-7-2018

Dorpje is erg rustig en gezellig. Dus niet zoals veel Franse dorpen met grote betonnen gebouwen e.d. Nadeel is dus wel dat je beetje afgelegen zit t.o.v. het skigebied. Helemaal pech als het met kerst 16 graden is! Geen spoortje sneeuw te vinden. Wel heerlijk in de zon gezeten en gelopen. Tips om toch te kunnen skiën:

1. opstappen in La Tousuire (45 min rijden)

2. dagje naar Val Thorens. Opstappen in Orelle) 50 min rijden)

rustig dorpje

Gretha
    2-8-2015

Het is een klein dorpje op de Croix de Fer (10 om onder de top). In de naburige dorpjes (La Chal en St. Sorlin d'Avres) is een kleine supermarkt, in de stad St. Jean de Maurienne is een Carrefour, Lidl e.d. Mooie omgeving om te fietsen (diverse beklimmingen) en te wandelen. We waren er ten tijde van de Tour de France, alle dorpjes op de route zijn helemaal in sfeer aangekleed, op elke straathoek vind je een versierde (race)fiets en overal hangen vlaggetjes.

Omgeving is prachtig!

D.
    30-3-2015

Omgeving geschikt voor natuurliefhebbers! Fietsen, wandelen...top!

St. Jean d'Arves, lief dorpje

Celine
    9-4-2014

St. Jean d'Arves is een klein dorp aan de rand van het skigebied. Er liggen veel schattige chalets in het dorp en er is een bakker, supermarkt, aantal restaurants en souvenir winkeltjes. De prijzen in deze winkels zijn echt prima, helemaal niet zo duur. Ook kan je leuk een drankje nuttigen op de piste.

Verbinding naar het skigebied is echt goed te doen, er is 1 grote lift om er te komen.

Mooi

ROLE
    24-3-2014

Prima dorp. Wel klein, geen apres ski.

Je moet een eindje skieen voor de leuke pistes en de skilift vanuit het dorp is erg traag dat is jammer.

St. Jean d'Arves scoort een 7,4 uit 10, op basis van 49 reviews