Reviews over St. Jean d'Arves

Basic appartement, prima prijs kwaliteit verhoudin

famBrander,
    14-3-2017

Echt frans appartement, niet groot, heel basic ingericht maar wel compleet en met een mooi uitzicht. Harde bedden met dekens...ja echt dekens.... Geen toiletrolhouder en de douche mag je zelf hoog zien te houden terwijl je je haren wast. Het appartement was keurig schoon bij aankomst. Vriendelijk personeel bij de receptie. Handige broodjesservice. Het wordt tijd voor een renovatie van het hele complex. Let op dat je voor alles bij moet betalen, lakens, handdoeken en evt eindschoonmaak.

geweldig

Hema,
    15-2-2017

prachtig schoon appartement. we hadden wel een 8 persoons met zijn 3-en dus veel ruimte. alles aanwezig. 100 meter van de piste. heerlijk balkon. ook de receptie was geweldig. gratis razendsnelle Wi-Fi. als er iets stuk was kwamen ze het binnen 10 minuten maken. 1 keer geluidsoverlast en ze gingen er meteen heen en het was echt stil! bij aankomst weggooi-overtrek voor matras en kussens: erg hygienisch. de dekens lagen nog in plastic omdat ze net gestoomd waren.

Fantastische wintersport gehad

Esther,
    8-2-2017

Appartementen waren goed! Wij zaten in chalet Les marmottes, 6pers app. maar wel met 2pers per appartement. Voor 6 personen zou het wel erg klein zijn! Voor 4 pers perfect. Basic appartementen maar met fantastisch uitzicht! Prijs-kwaliteitsverhouding, super! Dorpje is klein, waar wel erg gezellig. Restaurant Le Bouj (onderaan de piste) is super goed! Heerlijke pizza's (kebab) ,steengrill en raclette! Een aanrader!

Heerlijke vakantie gehad

Fam. Steenbergen,
    22-1-2017

Appartementen Les Chales des Marmottes zijn prima. Ze zijn van alle gemakken voorzien er is zelfs een afwasmachine aanwezig. Het enige nadeel is dat de bedden aan de korte kant zijn, en de WiFi zeer matig werkt.

De piste ligt op loopafstand. St. Jean d'arves is een leuk klein Frans dorpje met leuke winkeltjes, je hebt geen auto nodig.

Wij hadden halfpension bijgeboekt via touroperator. Dat wordt geserveerd in een gezellig schoon restaurant Le Chalet. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Een goed ontbijt en een heerlijk diner. Er wordt gekookt met veel streekproducten, wij hebben er van genoten, echt een aanrader. Ook is er een prima werkende WiFi aanwezig waar je gratis gebruik van mag maken.

Magnifique uitzicht, goed appartementencomplex

Fam B,
    24-7-2016

Waar maak je mee dat je vanaf de sofa in je woonkamer uitkijkt op de Alpen in al hun schoonheid?! Fantastisch mooi uitzicht! Leuk appartement. Bedden: een bankbed in de woonkamer en een twijfelaar in de slaapkamer, niks mis mee. Het complex is eenvoudig: klein zwembad maar oké. Wifiruimte met banken bij de receptie. Verder veel informatie over de vele mogelijkheden in de omgeving bij de receptie. Onze jongens van 14 en 12 vonden het klimbos op de weg naar Sorlins supergaaf. Uitstapje naar St Croix de la Fer was ook prachtig. La Chal en Sorlins hebben een paar leuke winkeltjes. Kortom: wij hadden een prima week hier!

St. Jean d'Arves scoort een 7,5 uit 10, op basis van 49 reviews