Reviews over St. Jean d'Arves

rustig dorpje

Gretha
    2-8-2015
    Het is een klein dorpje op de Croix de Fer (10 om onder de top). In de naburige dorpjes (La Chal en St. Sorlin d'Avres) is een kleine supermarkt, in de stad St. Jean de Maurienne is een Carrefour, Lidl e.d. Mooie omgeving om te fietsen (diverse beklimmingen) en te wandelen. We waren er ten tijde van de Tour de France, alle dorpjes op de route zijn helemaal in sfeer aangekleed, op elke straathoek vind je een versierde (race)fiets en overal hangen vlaggetjes.

Omgeving is prachtig!

D.
    30-3-2015
    Omgeving geschikt voor natuurliefhebbers! Fietsen, wandelen...top!

St. Jean d'Arves, lief dorpje

Celine
    9-4-2014

St. Jean d'Arves is een klein dorp aan de rand van het skigebied. Er liggen veel schattige chalets in het dorp en er is een bakker, supermarkt, aantal restaurants en souvenir winkeltjes. De prijzen in deze winkels zijn echt prima, helemaal niet zo duur. Ook kan je leuk een drankje nuttigen op de piste.

Verbinding naar het skigebied is echt goed te doen, er is 1 grote lift om er te komen.

Mooi

ROLE
    24-3-2014

Prima dorp. Wel klein, geen apres ski.

Je moet een eindje skieen voor de leuke pistes en de skilift vanuit het dorp is erg traag dat is jammer.

Super gave plaats voor een relaxte ski vakantie

despiertjes
    3-2-2014
    Authentiek Frans bergdorp. Geen massa toerisme en hoogbouw en apres ski. Voor feestgangers niet zo geschikt maar voor mensen die heerlijk willen skiën een fantastisch gebied met heel veel mogelijkheden.
St. Jean d'Arves scoort een 7,5 uit 10, op basis van 48 reviews