vakanties St. Francois Longchamp

Reviews over St. Francois Longchamp

recht door zee verblijf bij allerleukste fransman

fam Jansen-de Rooij,
    17-2-2018

Contact met de eigenaar was heel erg vlot en duidelijk in aanloop van onze vakantie. We hebben speciaal voor dit hotel gekozen vanwege de rustige plek en het familiale karakter om met onze 2 kids (10 & 11) hier te kunnen genieten van een ongedwongen ski vakantie. Ondanks dat we veel te vroeg aankwamen werden we enthousiast verwelkomd en gelukkig was onze kamer al gereed. Deze was precies zoals op de foto's van de site, gezellige alpenstijl, ruim & comfortabel. (in vergelijking tot een frans 4 persoons app is deze kamer zeer ruim en hoef je zelf niet te koken en/of op te ruimen ;-) )

We kregen een kortingsbon voor het huren van de ski spullen

alle verhuur-zaken hanteren dezelfde tarieven maar door de bon kregen we 20% korting, leuke bijkomstigheid is dat de eigenaar van de skiverhuur meneer Perret de vader is van Nicolas Perret, 1e Telemark Ski 2017)

De eigenaar, Ghislain, is erg aardig en behulpzaam. Het ontbijt is Frans, 'n croissant, stokbrood, boter en jam vers fruit, lekkere koffie, sap en voor de kids warme chocomel. Als je wilt, kun je extra kaas en vleeswaren bij bestellen.

Het avond eten was elke avond goed met fantastische zelfgemaakte taarten als dessert.

De gratis skibus stopt voor het hotel, elk uur en stopt echt heel dicht bij de skiliften! Dus je kunt je auto voor de rest van de week laten staan op ruim voorhanden parkeerplaatsen.

Voordeel van de bus is dat je op diverse hoogtes (v t skigebied) kunt beginnen en eindigen. Wij komen terug!!!

Fantastisch plekje aan de piste

Hoekstra,
    30-12-2017

Super kerstweek gehad in chalet de la Madeleine. Heerlijk ruim huis met 2 gezinnen, prima kamers en een openhaard. Fijne mensen die de chalets beheren, waar je voor een borrel of wat eten ook prima terecht kunt.

Fantastisch Bakken met sneeuw goede pistes.

Hans Pas,
    28-11-2017

Leuk ski gebied veel moegelijkheden voor Jong oud gevorderden en beginners

Geweldig

Yvette,
    28-11-2017

Prima appartement voor de prijs. Zelf nog wel een beetje schoonmaken. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Geen dekbedden aanwezig alleen dekens die niet al te schoon zijn. Dit is wel een beetje een nadeel. De ligging is perfect, direct aan de piste supermarktje en goede bakker onder het complex.

Prima en overzichtelijk skigebied.

Ria,
    25-11-2017

Mooie ligging ,aan de piste en vlakbij centrum.

Appartement voor 2 personen meer nemen, dan is het allemaal prima!

Leuk skigebied, voor iedereen. Mooie tocht naar Valmorel op de ski's.

Komen hier al lang en hopen nog meer jaar!⛷

St. Francois Longchamp scoort een 7,5 uit 10, op basis van 96 reviews