• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

vakanties St. Francois Longchamp

Reviews over St. Francois Longchamp

een ski gebied voor iedereen

fam Jansen-de Rooij
    17-2-2018

aangenaam ski gebied met mogelijkheden voor alle soorten wintersporters. La Grande Domaine bestaat uit 2 dorpen aan weerszijde van de Col de La Madeleine.

Saint Francois Longchamp en Valmorel. Glooiende blauwe en rode pistes maar ook zwarte en waanzinnige off pistes.

Goeie stek

Els van nieuwenhoven
    14-2-2018

Als je kan skiën is het handig om in het app. rond the point the piste te zitten. De skilift is voor de deur. En ook de skischool supermarkt en bakker. De app zijn aan renovatie toe dat wel

Skiën, socialisten en genieten!

Lorenz
    25-11-2017

Prachtig skiegebied en hele leuke pistes.

Oudejaar daar gevierd met vuurwerk en de ‘town bar’ was zalig. Een lekkere bakkerij in het stadje. Wel soms lang aanschuiven maar het is zeker de moeite. Je bent trouwens echt wel dicht bij andere dorpjes en pistes wat de variatie dan ook leuk maakt. We verbleven in een chalet in Goéilia. Mooie ruime châlet voor 4 volwassenen en 4 kindjes. Kindjes konden skiles volgen bij Nederlands sprekende monitrice. Wij gaan er zeker terug met kinderen.

Geweldig gebied voor beginners

Kim
    26-4-2017

Geweldig gebied, naar mijn zin gehad als beginner. Mooie brede pistes. Wel open liften, kan soms koud zijn. Goed geprepareerde pistes en prima gegeten op de piste. Ik ben als beginner(eerste keer wintersport) niet verder geweest dan het gebied rondom 1650. De afdaling en het gebied rond Valmorel mochten wij ook doen, maar dus niet geweest. Deze verbinding kan echter nog wel eens dicht zijn ivm de wind.

Geweldig gebied. Winter en zomer.

Kim
    8-8-2015

Prima skigebied met voor ieder niveau voldoende keuze aan pistes.

In de zomer prachtig wandelgebied.

St. Francois Longchamp scoort een 7,8 uit 10, op basis van 96 reviews