Sorteren

Reviews over St. Avit

Super camping met prachtige plaatsen

Fam. Hensen
    26-8-2018

Mooie nette en rustige camping met prachtige ruime plaatsen met veel privacy . Zwembad is mooi en erg overzichtelijk. Ideale camping voor gezin met jonge kinderen. Die van ons van bijna 3 en 5 hebben zich prima vermaakt. Animatie is leuk opgezet. Er is o.a. een trampoline, springkussen, kleine speeltuin, jeu de boule baan, voetbalveld en meerdere tafeltennistafels. Daarnaast bied de camping zelf ruimte genoeg om te spelen. De camping is een terrassencamping midden in een bos. In de avond is het een heerlijke rustige camping. Voor oudere kinderen (12+) is er naast het zwembad niet veel te doen. De camping had van alles wat maar van niets teveel, perfect!!. Wij hebben er een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog eens terug. De omgeving vonden wij wat minder. Je moet echt met de auto op stap om wat te zien. Daarnaast vonden wij het sanitair op de camping voor een 4 sterren camping kwantitatief en kwalitatief wat onder de maat.

Gaan nog een keer met mooi weer

Meik
    14-6-2018

Fijne camping met ruime plaatsen voor kampeerders. Stacaravans liggen verspreid over het terrein met veel privacy. De onze was netjes en schoon. Zwembad heerlijk. Jammer dat er geen broodservice is.

Zoals een kampeervakantie hoort te zijn!

Maria
    7-6-2018

Een superleuke en gezellige camping. Niet te groot, niet te klein, niet te druk, niet te rustig, niet te weinig animatie, maar zeker ook niet teveel. Perfect!

Mooie zwembaden, alles werd netjes schoon gehouden. Maar bovenal.... de ruime kampeerplaatsen! Heerlijk onder de bomen, en ruimte genoeg voor grote tent, bijzettentjes en auto. En dan nog genoeg ruimte om te spelen. Echt een aanrader!

Rustige camping.

Jan WIERSMA
    1-9-2017

Heerlijke vakantie gehad op camping Domaine la Garenne. We verbleven eind augustus hier twee weken. De camping is ruim opgezet en schoon. Het personeel is erg vriendelijk.

Nadeel was dat halverwege onze vakantie de bakker met vakantie ging. Hierdoor konden de campinggasten geen broodjes meer bestellen. Eerst werd dit nog opgelost door de camping. Gasten konden hun broodbestelling doorgeven en de volgende ochtend ophalen. Na drie dagen werd dit ook niet meer gedaan. De animatie stopte halverwege onze vakantie en ook de foodtruck ging weg. Dit vonden we wel erg vroeg in het seizoen aangezien het nog hoogseizoen was.

Al met al wel een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De nadelen wegen niet op tegen de voordelen. Kortom, een leuke camping!

Bijna perfect

Aloys HANRATH
    1-9-2017

wat ik miste is een campingwinkeltje en een gezelligere bar/zitje om in de avond nog ff een drankje te doen. Verder helemaal top!

St. Avit scoort een 6,6 uit 10, op basis van 5 reviews