Reviews over St. Alban-Auriolles (Ardeche)

Prachtige omgeving! Veel te doen!

Joke
    27-7-2017

Dorpje zelf is lekker rustig maar goede uitvalsbasis voor tal van uitstappen.

Mooi!

Ruis
    23-7-2017

Prachtige omgeving. Aanrader is om de Pont d'arc te bezichtigen en nog leuker is om daar op het strandje een dag te vertoeven. Neem wel een parasol mee, want weinig schaduw! Springen van de rotsen of zwemmend onder de Pont d'arc door.... geweldig!

mooie omgeving

Helene en Wim
    26-8-2015

mooie omgeving waar veel te doen is.

Leuk Fietsgebied

van Tiggelen
    21-8-2015

Leuk en mooi fietsgebied! Niet al te steile hoogteverschillen voor de Racefietser. Voor de MTB-er zijn de mogelijkheden wat minder, omdat de paden teveel bezaaid zijn met scherpe stenen.

alles draait om het toerisme

Mr-P
    10-8-2015

geen authentiek stadje, gezellig om een keer doorheen te lopen, avondmarkt is erg druk. Verwacht geen sprookjesachtige plaats.

St. Alban-Auriolles (Ardeche) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 76 reviews