St. Alban-Auriolles (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Alban-Auriolles (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Vrij Uit

Reviews over St. Alban-Auriolles (Ardeche)

Supercalifragilisticexpialidocious!

Diana de Jong,
    19-1-2019

Al een aantal keren geweest op deze mooie, gezellige camping met familie en kinderen. Er is voor iedereen iets leuks te doen, zoals een leuk en mooi aangelegd zwembad maar je kunt ook je hart ophalen bij de rivier, diverse activiteiten voor iedere leeftijd, sportmogelijkheden en een gezellig terras aangelegd met leuke optredens van het animatieteam maar ook van andere bands etc. Afgelopen keer hadden we een gave schuimparty! Ik heb nog nooit zo gelachen! 🤣 Ook de omgeving is prachtig, daar raak je nooit op uitgekeken. Mooie plaatsjes met gezellige marktjes maar ook mooie kastelen en iedere keer is het kanoën op de rivier de Ardèche een uitdaging. Je kijkt je ogen uit naar de prachtige natuur! Kortom echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Supercamping waar je goed direct kunt boeken!

Monique,
    8-1-2019

Superfijne zwembaden en direct aan de rivier was echt fijn, lekker afwisselend voor de kinderen. Fijne prestige stacaravan met airco bij de camping zelf geboekt, goede prijs/kwaliteit en was lekker schoon. Gezellige en ongedwongen sfeer op de camping en s'avonds even naar de optredens gaan kijken vonden wij heel leuk. Omgeving ook heel mooi, wij hebben hier een supergeslaagde vakantie gehad met onze kids van 4 en 8 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie camping, super omgeving!

sipma,
    26-8-2018

Mooie grote camping waar voor ieder wel iets is! Met onze kinderen (16,14 en 12) konden we ons prima vermaken in de zwembaden, aan de rivier en 's avonds op het terras met leuke shows. Ook prima stacaravan, via Eurokamp, met airco en groot overdekte veranda. Met 10 dagen 30 graden prima vertoeven. Kanoën, grotten, van de rotsen springen en bij de camping nog klimmen en roetsen.....allemaal erg genoten dit jaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super vakantie gehad op top camping!

Odette,
    25-8-2018

Super mooie en leuke camping!!!

Goeie service van het personeel. Mooi en schoon zwembad!! Top gelegen aan de rivier, zodat je makkelijk af kunt wisselen qua waterpret! Elke dag wel wat te doen aan show en zang etc, wat niet altijd naar ieders smaak is, maar is wel altijd gezellig druk.

Eten in restaurant wat minder qua snelheid en keuze. Prijs-kwaliteit daarvan is niet reëel, vinden wij.

We kunnen deze camping zeker aanbevelen voor alle leeftijden van kinderen!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

fijne camping in rustig deel ardeche

camping waarbij vriendelijkheid voorop staat,
    24-8-2018

Fijn:

- de campingeigenaren: een vriendelijk onthaal en ze proberen je met alles te helpen. Heel attent: hoorden over een verjaardag en kwamen toetje omgeven met waxinelichtjes zingend brengen

- mooie ruime plekken in bosachtige omgeving

- ruig mooi wandelpaadje (10 min.) naar prachtig deel van de rivier waar je kunt zwemmen en op ontdekkingstocht kunt gaan

- zwembad, speeltuintje/tafeltennis

- lekker rustig

- cano vanaf camping mogelijk (tip: neem route 7/8km. Wij namen die van 15km maar eerste stuk niet mooi en bijna alleen maar campings)

- leuke dorpen nabij: Ruoms, Labeaume, Vogue

Jammer:

- Niet zo heel veel campingplekken; andere deel van de camping is vooral voor stacaravans

- weinig internationaal: veel (vriendelijke!) Fransen

OOk: je kunt ook paardrijden maar dat leek ons niets in de warmte. Manege naast camping voor de paardengekken onder ons.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
St. Alban-Auriolles (Ardeche) scoort een 9,3 uit 10, op basis van 76 reviews