Saint-Priest-la-Prugne

We hebben een aantal aanbieders voor Saint-Priest-la-Prugne voor je op een rij gezet:

vakantie Saint-Priest-la-Prugne

Reviews over Saint-Priest-la-Prugne

Fantastische vakantie gehad

Ruben,
    14-8-2018

Heel gezellige camping.

Leuke activiteiten!

Meertje ideaal voor zwemmen of bootje varen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk

Lommerse,
    6-8-2018

Prima camping, mooi meertje waar gevist kan worden en gezwommen. Mooie plek super uitzicht. Vriendelijke mensen

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuke familie camping

Fam P,
    30-7-2018

Een nette camping midden in de natuur. De camping eigenaren zijn persoonlijl erg betrokken.

Bij de camping is een mooi zwem/vismeer en er stroomt een leuk beekje langs waar de kinderen in kunnen spelen. Leuk is ook de vuurplek op elk veld.

Wij hebben genoten van onze vakantie. Als je op zoek bent naar een 5 sterren camping met strakke velden en glimmende regendouches dan moet je hier uiteraard niet zijn:)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Genoten! Natuurrijk! Relax!

Fam Knops,
    29-7-2018

Heerlijke vakantie gehad. Prachtige natuur rijke camping. Ideaal voor mensen die houden van rust en natuur! Netjes en schoon sanitair.

Geweldig dat je hier bij je tent een vuurtje mag stoken ( speciaal aangelegde vuurplaatsen) Kinderen ( 4 en 6 jr) hebben zich super goed geamuseerd in de speeltuin, zwembad, in het riviertje!

Camping eigenaren Eva en Gert-Jan waren erg behulpzaam.

Kortom een camping om zeer zeker een keer te bezoeken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk!

Meike,
    26-2-2018

We hebben genoten van deze prachtige plek, mooie natuur, gezellige camping. Hoewel we al vele jaren in Frankrijk hebben gekampeerd, was dit gebied nog helemaal nieuw voor ons. De omgeving is zeer divers; prachtige bossen, mooie uitkijkpunten en vele watertjes. Onze kinderen hebben zich erg vermaakt op de camping, waar voldoende activiteiten worden georganiseerd, maar ook in de speeltuin, het zandstrand en niet te vergeten de trampolines vielen zeer in de smaak!

Minder puntje vonden we het restaurant; dit zou wel wat vernieuwing en meer gezelligheid mogen krijgen.

Wij zoeken volgend jaar weer een ander gebied op, maar voor wie hier nog niet is geweest, zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Saint-Priest-la-Prugne scoort een 5,7 uit 10, op basis van 3 reviews