Camping Les Paillotes

14 reviews over Camping Les Paillotes in het Nederlands

Zeer fijne camping

Erik korsten
15-9-2016

Het is eigenlijk een camping voor mobilehomes. Zeer weining vrije campingplaatsen. Wij stonden tussen de mobilehomes, maar dat was geen probleem. Op loopafstand naar Ruoms, wat een gezellig (maar zeer toeristisch) plaatsje is. Super vriendelijke eigenaren. Fijn zwembad, goed sanitair. Een paar keer gezamenlijk gegeten met de campinggasten, wat heel leuk was. De eigenaar kookt dan zelf. Genoeg te zien en te doen in de buurt van Ruoms.

Kleine gezellige camping

van-Engeland
11-2-2015

Les Paillottes ligt op loopafstand van het centrum van Ruoms. Het is een kleinschalige gemoedelijke camping. De eigenaars zijn vriendelijke en runnen naast de camping ook een kanoverhuur, wat een aanrader is! De bar ligt tegen het zwembad aan en je kunt er ook heerlijk eten. We hebben enorm genoten tijdens ons verblijf in een stacaravan. Deze was zuiver en voorzien van een gezellig zitje buiten.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek maar wel prijzig

T. van der Horst
6-8-2014

De camping word beheerd door Stefan en Alexandra, 2 enthousiaste mensen die je ook bij de nodige problemen willen helpen (wij hadden een afgebroken voorwiel). Het is een kleinschalige camping met veelal mobil-homes en enkele plaatsen voor tenten en caravans. Men organiseert wekelijks een muziekavond en een paella-avond. Niet echt geschikt voor jonge of oudere kinderen. Ook kan je kano's huren tegen een redelijke prijs. Medewerker Olivier is de alleskunner.

Gereisd Met partner in juli 2014

Matige camping

fralliwi
29-7-2014

We zijn hier maar één nacht geweest omdat ze maar voor één nacht plek hadden, en achteraf waren we er niet heel rouwig om. We werden op een veldje, gescheiden door een haag van een vrij drukke weg, neergezet, weliswaar met enige schroom (omdat er geen andere plekken meer waren) maar we moesten wel de volle mep betalen (en die was niet mis in verhouding tot de voorzieningen). 52 Euro voor een tentplaats in juli, 2 volwassenen en drie kleine kinderen. Sanitair was heel basic en het zwembad niet bijzonder. We kamen aan op 14 juli (Franse feestdag) maar daar werd op de camping verder niets extra's voor gedaan. Snap dus niet waarom het zo duur moest zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014
The Management of Camping Les Paillotes****, Directeur, 13-8-2014

Sir, When you arrived at our campsite, we only had one place available and we proposed it to you as a service because it was more than 8:00 pm and because you had small children. We wanted to be nice to you and the price you've been given is the one which is applicable in our establishment to all our customers. We do not understand why besides the service provided you should have benefited from a preferential rate! We are a small family campsite, always ready to do a service, and the reputation which concerns us is very important. With reactions such as yours we understand why some of our colleagues do not react any more like us. Regards,

wij komen terug

Karin and Peter Mirck
16-7-2014

Zeer aardige eigenaren en personeel. Rustig en mooi gelegen, dicht bij het dorp Ruoms. Ideale uitvalsbasis voor fietsen in de Ardeche.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima kleine camping met alle denkbare service

Ronald en Marijke
2-7-2014

We waren hier in juni met onze camper, samen met onze dochter, man en kleinzoon van 10 maanden. Het leuke plaatsje Ruoms ligt op loopafstand. Een prima rustige camping met een fijn zwembad om te verblijven en te genieten van al het moois wat de streek te bieden heeft.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topcamping!

Steven Vdh
8-8-2013

Zeer vriendelijke mensen, lekker eten, en cocktails in de bar, en zelfs een frigo ter beschikking gekregen, geweldig extraatje!

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Very nice French family campsite

Michiel van der Schaaff
23-7-2013

Een kleine Franse camping met alles er op en er aan! Vergeet de grote pretparken zoals Domain de Chaussy of Aluna Vacances en kies voor de rust van deze gezellige en knusse camping.

De camping ligt op loopafstand van het gezellige Ruoms waar er meer dan genoeg keuze is uit de restaurants.

De camping zelf heeft overigens ook een perfecte keuken met keuze uit salades, menu's voor de kinderen en daarbij ook thema avonden zoals bijvoorbeeld Paella.

Leuke camping met een supervriendelijk team. Je voelt je gelijk thuis en klantvriendelijkheid wordt door eigenaar Stefan nog met hoofdletters geschreven.

De douches en toiletten zijn keurig en worden goed schoongehouden. De plekken hebben meer dan voldoende schaduw wat met temperaturen boven de 30 graden wel heel erg lekker is. En om af te koelen is er ook nog een zwembad.

Kortom, we hebben een heerlijke tijd gehad met onze kinderen (11 & 7) en we gaan graag nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Knusse franse camping

marielle boon
21-7-2012

Leuke kleine franse camping. Verbleven in gehuurde stacaravan, buiten het harde bed niets op aan te merken. Mooi zwembad en leuke activiteiten en prima service voor verse broodjes. Ook de georganiseerde kano tocht was perfect geregeld. De rivier ligt net te ver om te voet naar toe te gaan, maar je krijgt er iets prachtigs voor terug. Leuke omgeving met mooie dorpjes. Er valt heel veel te doen in de omgeving, zowel cultureel als sportief/actief. Was een heerlijke vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Franse charmante camping

Carianne Ruigrok
19-2-2011

Deel II: We hebben met de gehele familie een kanotocht geboekt via de camping. De beheerder zorgde voor alles, transport heen en terug, route en materiaal. Perfecte service voor een betaalbare prijs. Het restaurant- bistro-brasserie achtig- vonden wij ook prima, met een hele goede prijs-kwaliteit verhouding. We hebben hier meerder malen gegeten. Dus al met al zijn wij juist heel enthousiast over deze camping en hebben al weer geboekt voor seizoen 2011.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Paillotes in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Paillotes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.