Ruoms / Sampzon (Ardèche)

We hebben een aantal aanbieders voor Ruoms / Sampzon (Ardèche) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Ruoms / Sampzon (Ardèche)

Neckermann

Reviews over Ruoms / Sampzon (Ardèche)

Prachtige omgeving

M kolkman
    10-8-2018

De kanotocht op de Ardèche is een must!! Ook voor een verkoelt dagje.. zijn de grotten Vd Madeleine prachtig. Pont d'arch is mooi. En de George de Ardèche. Dagje Avignon of het amphi teater in Nîmes. En al die mooie dorpjes.. er is genoeg te zien!! Alleen... als je kinderen ouder dan 12 zijn.. ga dan niet!!! Naar camping Rcn bastide in Ruoms. Dan is het een kind onvriendelijke camping!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Gezellig dorp

Monique
    19-8-2017

Ruoms is leuk voor een keertje. Leuke winkeltjes en volop terrasjes en restaurantjes. Mooi frans dorpje. Maar niet om je avonden te vermaken. Maar er is genoeg in de omgeving te zien dus je bent niet gebonden aan Ruoms

Leuk en gezellig plaatsje

Herman
    15-8-2017

Leuk super toeristisch dorpje helemaal vol met winkels en horeca, ook ene zeer gezellige avond en warenmarkt en op zondag soms brocante markt. Het is er vaal zeer druk, tenzij je 10 meter opzij gaat en in het middeleeuwse deel terechtkomt, dat is mooi en rustig.

Als je minder van drukte houdt bezoek dan Ruoms op het moment dat er in Vallon markt is en ga nooit op maandagmorgen naar de Super U!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Aardig stadje, maar niet heel bijzonder

Hans
    15-8-2017

Ruoms is een plaatsje met veel restaurants, winkels maar weinig cultuur of bezienswaardigheden. Er is een avondmarkt met veel (nep) kleding en andere rommel. Verkeer is in augustus erg druk, vooral richting Vallon-Pont d'Arc en Super U supermarkt. Leukere plaatsjes in de buurt zijn Labaume, Balazuc, Lagorce en Vallon-Pont d'Arc. Voor je dagelijkse boodschappen is Ruoms echter wel handig gezien het aantal winkels. Aanrader is de groente- en fruitzaak aan de D579 richting Pradons.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Ruoms, als plaatsje een heel leuke ervaring.

Jan
    7-1-2017

Ruoms, heeft een maal per week een giga markt. Echt heel leuk en gevarieerd, zorg dat je daar uiterlijk om ± 9.00 uur bent. Parkeren (auto) is daarna een ramp. Als je kunt is het heel goed te doen over de dijk (lag vroeger rails) per fiets. Als je kunt lopen is het een leuke tocht, zomers neem wel een flesje water mee want de zon schijnt onverbiddelijk. Het gerestaureerde stadje Ruoms is de moeite waard aangezien het heel herkenbaar en verfrissend gedaan is. Ijsjes zijn een heerlijke, niet goedkope verfrissing. In principe moet je in Ruoms geweest zijn, anders mis je het Ardeche gevoel.

Gereisd Alleenreizend in mei 2016
Ruoms / Sampzon (Ardèche) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 518 reviews