Ruoms / Sampzon (Ardèche)

We hebben een aantal aanbieders voor Ruoms / Sampzon (Ardèche) voor je op een rij gezet:

Vrij Uit

vakanties Ruoms / Sampzon (Ardèche)

Vrij Uit

Reviews over Ruoms / Sampzon (Ardèche)

Voor ons niet meer

Gerrit,
    15-1-2019

Camping met nagenoeg alleen (huur)mobile homes(90%) en rest huurtenten. Geen gelegenheid om te kamperen met eigen tent/caravan.

Gereisd met partner in mei 2018

Tot volgend jaar.

Ellie,
    23-12-2018

We hebben een hele leuke vakantie gehad. Leuke nieuwe beheerder, kwam regelmatig vragen of alles naar onze zin was. Mooi zwembad. Sanitair was schoon en werd goed bijgehouden. Een aantal keren heerlijk in het restaurant gegeten. Er hangt een gemoedelijke sfeer op de camping. In de buurt is een supermarkt voor de grote boodschappen. De lokale markten zijn aan te raden. Het recreatie team was iedere dag in de weer om het iedereen naar de zin te maken. Komen volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met partner in september 2018

Top vakantie gehad.

Rik,
    20-12-2018

Het was een heerlijke vakantie met zeer goed weer. De camping ziet er verzorgd uit. Bij het restaurant lekker buiten onder de boom spareribs gegeten , een aanrader.

In het winkeltje zijn voldoende producten te koop. Verder worden er voor de gasten leuke avonden met live muziek georganiseerd. De nieuwe beheerder Rodge staat direct voor je klaar als er vragen zijn.

Gereisd met partner in juli 2018

Super.

Danny,
    19-12-2018

Mijn ervaringen op RCN La Bastide zijn altijd heel goed geweest zelf nu met de nieuwe beheer ken ik enkel positief zijn ! Zeer vriendelijke man sociaal geniet echt van ze werk en dat straald er vanaf !

Een klein verbeterpuntje zou de WiFi kunnen zijn maar je staat op een camping en is dat dus alleen maar luxe.

Mvg Danny van den H.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Geweldige gezinscamping, RCN top !

Peter,
    19-12-2018

Voor het eerst met onze caravan op vakantie en wat hebben we het geweldig gehad met onze kinderen. De camping ligt er schitterend bij aan de rivier de Ardèche met het strandje en de mensen die er werken waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitaire was correct en het animatieteam top. Het restaurant was elke avond open en we hebben er een keer prima gegeten. Kon voor ons niet beter voor een eerste keer kamperen, we komen terug !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Ruoms / Sampzon (Ardèche) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 516 reviews