Rosières (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Rosières (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Reviews over Rosières (Ardeche)

Omgeving is erg mooi plaatsje stelt niet veel voor

Antony
    15-7-2016

Rosieres heeft buiten het dorp een Lidl, Intermarche met goedkoop tankstation. In het centrum is een goed en goedkoop restaurant, een pizzeria en een grote Coöperatieve Cave waar men wijn verkoopt. Op maandag een bescheiden markt. Voor een supergrote markt moet 2 km verderop zijn op woensdag in Joyeuse. Er zijn veel campings en de omgeving is super. Een 5 tal middeleeuwse stadjes in een straal van 15 km. Goed te fietsen met veel versnellingen en conditie of met een elektrische fiets.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie Wereld

Alexander
    30-8-2011

Erg mooi en oud plaatsje. Het is een klein dorp met een kerk wat huizen en winkels en wat restaurants. Omgeving is er prachtig. Valon pont arc en gorges de ardeche erg mooi Mooie rivier La beaume loopt er bij langs. Heerlijk in te zwemmen en te vissen. Joyeuse hebben ze elke dinsdag avond markt. Klein maar wel leuke markt.

Groet

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Prachtig dorpje

carine
    22-7-2006

Prachtig dorpje. Alles dichtbij en makkelijk te vinden. De wekelijkse markt is gezellig en aangenaam om er te slenteren op een maandagvoormiddag. Enig minpunt: er zijn geen banken of automaten waar je geld kunt ophalen, als je geld wilt opnemen moet je naar de supermarkt en dan is het nog een gok of dat ding wel wil werken.Zoniet moet je enige kilometers om rijden naar Joyeuse.

Gereisd Anders in Sat Jul 22 2006 21:06:48 GMT+0000 (UTC)

Klein plaatsje, met op maandag een kleine weekmarkt en een

Martine
    24-2-2005

Klein plaatsje, met op maandag een kleine weekmarkt en een behoorlijke supermarkt die alleen in de zomer open is. Er liggen enkele campings in en net buiten het dorpje, sommige aan de rivier de Baume. De omgeving is bergachtig. Heel wat rustiger dan in Vallon pont d'Arc.

Gereisd Anders in februari 2005
Rosières (Ardeche) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 49 reviews