Recoubeau-Jansac

Reviews over Recoubeau-Jansac

voor herhaling vatbaar

Nicole,
    20-8-2009

Recoubeau is een klein dorpje waar een (goede!) bakker zit maar verder niet heel veel te beleven is. Er is wel een municipal zwembad en een redelijk grote (?)camping met zwembad. Wij verbleven in gîtes Monclergeat. Leuke gîtes en een vriendelijke (nederl.)eigenaresse. Jammer dat je er weinig privacy hebt door plaats van de woning van buurman. Op korte afstand van rivier de Drôme waar je kunt zwemmen en poedelen. In omgeving is genoeg te doen (kanoen, steppen van skipiste, survival in de bossen, wandelen etc) en de wielrenners/mountainbikers komen er prima aan hun trekken. Châtillon- en Luc-en-Diois zijn leuke plaatsjes. In Chatillon zit ook een mooi municipal zwembad. Met de trein naar Gap is ook leuk.

Wij hebben er een prima vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Het is een beetje raar om stranden en uitgaansleven in te

Bijsterveld,
    9-4-2008

Het is een beetje raar om stranden en uitgaansleven in te moeten vullen als je komt voor de rust, de ruimte en de bergen..... en dat was perfect !

Wat een mooie omgeving, we komen dit jaar weer terug (voor het eerst dat we dat doen, zegt genoeg).

Gereisd anders in april 2008
Recoubeau-Jansac scoort een 7,8 uit 10, op basis van 46 reviews