Reviews over Recoubeau-Jansac

Een prachtig locatie om vakantie te vieren

Loes van der Feen,
    17-9-2018

Een heerlijke familie camping op een prachtige locatie. Schitterend mooi uitzicht vanaf onze plaats. Prachtig e zwembaden. Maar 1klein minpunt: de toiletten zijn erg laag.

We hebben genoten van het team dat keihard werkt om het iedereen naar de zin te maken. We komen volgend jaar zeker weer.

Heel fijne camping voor geslaagde vakantie!

Oostingh,
    24-8-2018

Mooi gelegen met voldoende ruimte en schaduw plaatsen. Actieve vriendelijke beheerders. Ruim zwembad, netjes ook, helder water, met aardig wat ligstoelen en parasols. Gelukkig geen overdadig chloor in het water, top. Persoonlijk vond ik het water echt te koud en ik heb meer vertrekkende gezichten gezien bij het te water gaan haha. Genoeg ook die er geen last van leken te hebben. Wc's hangen soms wat wiebelig, de deurtjes verdienen een rubber bumpertje omdat ze (dus ook 's nachts) met een klap dichtvallen. Wordt wel schoon gehouden, niks op aan te merken. Lekker eten en genoeg keus in het terras/vlonder restaurant. Prima prijzen daar ook. Afval opslag net buiten de camping, ik zag ook geen afvalbakken op de camping zelf, wellicht daarom ook geen wesp gezien. Ook nauwlijks muggen, wat een verademing is want ik word doorgaans altijd lek geprikt. Niet zo heel veel pubers, meer basis schoolkids en jonger. Al met al een heel fijne camping.

"Nederlandse" camping met potentie

Ruud,
    23-8-2018

Leuke terrassencamping; Nederlands beheer met heel veel Nederlandse gasten. Hadden de eerste 2 nachten een slechte plaats touroperator tent 3 campingplaats 4; stank- en vliegenoverlast, daarna zijn we verhuisd naar een betere plek. Camping is kleinschalig en geaccidenteerd. Zwembadcomplex is best groot: 2 bassins 3 glijbanen; schitterend uitzicht over de omgeving! Genoeg ligbedjes. Iedere dag lekker brood besteld en gehaald bij de receptie, verder niet echt een winkeltje aanwezig. De voetbalkooi is wat aan de kleine kant, maar altijd druk bezet. Het sanitair is gedateerd maar voldoet! Van het restaurant zelf hebben we geen gebruik gemaakt, wel friet (okay) en pizza's (duidelijk minder okay) afgehaald. Schitterende omgeving en in de buurt heel veel mogelijkheden om met de kinderen te zwemmen in de Drôme. Op 10 minuten ligt Die waar verschillende supermarkten zijn (oa Lidl en Intermarche).De Nederlandse beheerders doen uitermate hun best!

Fijne, gastvrije beheerders met gevoel voor kwaliteit en

Jeroen,
    23-8-2018

Fijne, gastvrije beheerders met gevoel voor kwaliteit en service

Super camping

Fam. Jogems,
    22-8-2018

Deze camping is echt een aanrader.

Wat hebben we een super vakantie hier gehad in een chalet. In de omgeving is heel veel te doen en op de camping is het ook heerlijk. Prachtig zwembad met genoeg ligbedden, niet massaal, maar gewoon gemoedelijk. Bijna al het personeel spreekt Nederlands en ze doen heel erg hun best om het iedereen naar de zin te maken en dat doen ze top!! Ze werken hier heel hard voor.

We gaan deze camping zeker aanbevelen.

Recoubeau-Jansac scoort een 7,8 uit 10, op basis van 46 reviews