vakanties Pralognan-la-Vanoise

Reviews over Pralognan-la-Vanoise

Heel mooi complex. in 2013 nieuw gebouwd

Richard van der Voorden,
    2-4-2014

Het complex is heel mooi gebouwd net iets buiten het dorp, het bestaat uit losse gebouwen zodat iedereen een beetje van de zon kan genieten.

als je aan de goede kant zit heb je een prachtig uitzicht over het dorp.

Prachtig gelegen camping

basdekoning,
    28-7-2013

We hebben drie nachten op deze camping gestaan als uitvalsbasis voor onze bergtochten. De camping ligt fantastisch aan de rand van het dorp op ruim 1400 meter tussen de hoge bergen. De wandelroutes lopen langs de camping. Het sanitair is schoon, er is veel ruimte en de camping is goedkoop (12,50 p.n. voor een tent, auto en twee personen). Als je in een berghut wilt slapen maar je tent wilt laten staan betaal je minder voor die nacht. Een nadeel is dat het een groot veld is zonder schaduw. Ook wat minder is dat er vrijwel alleen hurktoiletten zijn. De camping is heel 's avonds en overdag heel stil, vooral wandelaars en een paar gezinnen.

Fantastische ligging!

Kim,
    14-7-2013

Hier zijn we geweest toen de kinderen nog kleiner waren (1 jaar, bijna 4, 10 en 13). Vanaf de camping hebben we prachtige wandelingen gemaakt.

Om op bestemming te komen moesten we met de caravan behoorlijk klimmen. Het voelde alsof we naar het einde van de wereld reden. Maar de beloning was mooi. Wat een uitzicht! Maar door de hoge ligging was het er 's nachts heeeeeeel koud en lag er zelfs af toe 's morgens sneeuw (in juli). Het aanwezige zwembad was "aardig". Om te spelen was er niet meer dan een grasveldje en een springkussen. Sanitair was in orde.

genoten

Rikken,
    9-2-2012

mooi appartement klein voor 6 personen die er voor staat . (wij waren met 5 pers)

Niet overdreven luxe, maar prima

Maria,
    3-2-2012

de accommodatie is wat prijs - kwaliteitverhouding betreft uitstekend.

Pralognan-la-Vanoise scoort een 8,8 uit 10, op basis van 12 reviews