• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Sorteren

Reviews over Pradons (Ardeche)

Prachtig!

A van Bergeijk
    12-12-2016

Schitterende omgeving! Overal mogelijkheid om te kanoën, een route rijden langs de Ardeche is echt prachtig!

ook hebben we grotten bekeken wat met de kinderen ook erg leuk was om te doen.

centraal gelegen voor de streek

willy.naert
    12-11-2016
    rustig dorpje ,je vindt er alles om mooie vakantie te maken

gewoon goed

annemie
    25-6-2016
    Reoms is een gezellig dorpje, met de fiets 10 min van Pradons en de camping .

mooie omgeving

familie Derksen
    10-9-2015
    veel mogelijkheden....een rijke omgeving

mooie omgeving

fam Tabak
    22-8-2015

Qua dorpje is het niet touristisch, daarvoor kun je beter naar het nabijgelegen dorp Ruoms gaan.

Er is wel een Spar en er zijn een aantal kraampjes langs de weg (groente/fruit/pizza). Als je vanuit het dorpje over de lange brug gaat (over de Ardèche) heb je aan de rechterkant een leuk eettentje (wel van tevoren reserveren!) Vooral voor kinderen goed te doen: verschillende soorten broodjes hamburger met zelfgemaakte frietjes. Als je over de brug linksaf gaat kom je bij Isla cool douche, een privestrand, met echt zand, palmbomen, een barretje en 3 zwembaden. Entree is 4 euro pp en 5 euro voor parkeren. Zeker het geld waard! Je kunt daar van 10 meter hoge rotsen afspringen, een erg leuke attractie om naar te kijken! Tussen het eettentje en isla cool douche in loopt een wandelpad omhoog de bergen in. Ook als je niet een fervente wandelaar zijn er mooie routes om te doen, met schitterende uitzichten. Wij zijn van plan om hier zeker nog een keer terug te komen.

Pradons (Ardeche) scoort een 8 uit 10, op basis van 78 reviews