Pradons (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Pradons (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Reviews over Pradons (Ardeche)

Gastvrij

Mieke,
    8-1-2019

Ook ik voel me geroepen te reageren. Wij zijn in september op deze camping geweest en hebben inmiddels de beslissing genomen om in juni weer 2 weken te gaan. We hebben een enorme gastvrijheid en goede sfeer ervaren, sanitair was prima. De meeste plekken hadden inderdaad geen gras. Dat komt vaker voor in gebieden waar het zomers erg heet en droog is. En de plekken waren inderdaad niet superstrak en netjes. Zo’ n camping zoeken wij ook niet. Als je daarvan niet houdt, gewoon even verder kijken, zou ik zeggen

Gereisd met partner in september 2018

Familiair

thea Engelen,
    1-1-2019

Na het lezen van eerdere verslagen, besloot ik een berichtje te plaatsen.

We hebben 10 jaar vakantie gevierd op deze camping.

Jean Claude en Yasmine, hebben deze camping gemaakt tot wat het nu is.

Ook hebben we mogen ervaren wat een campingeigenaar voor je doet als service als er problemen zijn. Ze stonden voor ons klaar!!! Yasmine is een lieve vrouw, zij doet haar taak aan de receptie. Bij aankomst heb je dan ook gelijk contact met de eigenaar ipv een studentje En mocht je haar nodig hebben, dan is ze er voor je. Jean Claude, het verhaal dat hij zit te zuipen??? Nou sorry, maar dat vind ik echt :( Er wordt gezegd arrogant?! sorry maar dat herken ik echt niet! Heb veel gelachen en veel lol gehad. We werden omarmd door meerdere Franse families, ondanks dat wij weinig Frans spreken. Het heeft ook te maken hoe je jezelf opstelt. Een je voudrais, en een Mercie, dat wordt gewaardeerd. Normen en waarden die ik respecteer! Bisous a tous

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping met goede sfeer.

familie Dijkstra,
    3-12-2018

Kleine overzichtelijke camping, ideaal met kleine kinderen. De sfeer hier is zeer gemoedelijk, het zwembad is prachtig en het restaurant heeft goed en betaalbaar eten, ook afhaal.

Animatie is erg leuk voor alle leeftijden. 1x per week kunnen de kinderen pony rijden, dat vonden ze echt geweldig.

Dames en heren sanitair is 1, even wennen maar wel schoon en geen wachtrijen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Janneke,
    1-12-2018

Top camping. Vriendelijk personeel. Keurig nieuw en modern sanitair. Een heerlijk zwembad, zeer hygiënisch. Een fijn restaurant en bar.

Camping is vooral gericht op kinderen tot 12 jaar. Maar er zijn zeker ook tieners.

De camping ligt aan de rivier met een eigen strandje.

Supermarkten zijn dicht in de buurt.

Wij zijn meerdere keren op deze camping geweest en we hebben het altijd heerlijk gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Gewoon goed.

Fam.Martens,
    16-9-2018

Voor de vierde keer op deze camping geweest. Het is er netjes en het sanitair word netjes bijgehouden. Het restaurant met afhaal mogelijkheden is goed en voor een normale prijs. Zwembad voor jong en oud en bij winderig of slecht weer overdekbaar (gedeelte). De rivier is lekker om te zwemmen en pootje baden. Op de rivier zit voldoende vis. Barbeel, karper ( heb er dit jaar een karper van 25 pond gevangen) en veel klein vis. Kortom een fijne vakantie gehad op camping Les Coudoulets.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Pradons (Ardeche) scoort een 8 uit 10, op basis van 78 reviews