We hebben een aantal aanbieders voor Morzine voor je op een rij gezet:

vakanties Morzine

We hebben een aantal aanbieders voor Morzine voor je op een rij gezet:

Reviews over Morzine

Super leuk en gezellig familiehotel!

christiaan,
    7-1-2019

Wij hebben dit hotel geboekt met onze drie kinderen. We hebben genoten! Prijs kwaliteit is super.

Het hotel is helemaal ingericht op kinderen. Wij hadden een familiekamer, die was perfect voor ons. Ook het animatie team, ondanks dat het veelal frans was, heel leuk. Elke avond vertier. Met oud en nieuw was er ook een hele feestavond met entertainment geregeld + vuurwerk in de tuin (om half 8 zodat de kids dit ook konden zien). Eten is prima, geen 5 sterren maar elke avond een prima hap. Buffet vorm maar ook a la minute bereiding. Gratis wijn + bier + fris. Prima! Ambiance in de eetzaal kon misschien iets meter maar misschien ook gewoon anders dan Oostenrijk. Ook is er de mogelijkheid om een avond te reserveren voor raclette of fondue in een aparte zaal. Heel leuk! Met de skibus ben je zo bij de piste. Skibus stopt voor het hotel. Ook is er een skiverhuur voor de deur. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Alice,
    25-3-2018

Heerlijke locatie, nu voor de 7e keer geweest, voelt beetje als thuiskomen👍Super aardig personeel, app, kunnen idd hier en daar opknapbeurtje gebruiken maar goed de prijs is er ook naar hoor. Perfecte ligging vlak bij de gondel die te bereiken middels sleeplift, jammer dat de sleeplift niet klein stukje hoger uit komt scheelt stukje klunne 🎉Sabrina, Maikel en Tessa het weer top

Gereisd met partner in maart 2018

Voor herhaling vatbaar

Anke,
    3-3-2018

Dit complex geboekt met een groep van 15 mensen met name door de balans tussen de prijs en de ligging. Na het lezen van de recensies, was ik een beetje sceptisch geworden en hoopte dat alles goed uit zou pakken. Het is een simpel appartementencomplex en het interieur is ietwat gedateerd. Daarentegen, was ons appartement schoon en hadden we genoeg ruimte. We kwamen er uiteindelijk toch alleen maar om te slapen, douchen en ontbijten. Ons 4-kamer appartement bestond uit twee badkamers, 3 slaapkamers en een woonkamer met keuken. Voor het complex is een sleeplift welke je naar boven kunt nemen en zo naar de gondel kunt skiën/snowboarden. Lopend is de gondel ongeveer 200/300 meter. Deze gondel brengt je naar het skigebied Portes du Soleil. Ook stopt er een skibus bij het complex welke je naar Morzine, het dorp, brengt. Hier zijn veel restaurants, barretjes en gezelligheid te vinden en toegang tot skigebied Morzine-Les Gets.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Heerlijk, klein hotel met fantastisch eten

Barbara,
    23-8-2017

Pluspunten van dit hotel vonden wij:

- het eten (zowel ontbijt als avondeten erg lekker en goed verzorgd).

- de ligging (in een prachtig, doodlopend dal naast de cabinelift naar Avoriaz).

- de grote tuin en het zwembad.

- Alles was zeer netjes en schoon.

- In de winter kun je hier tot de deur skiën.

Nadelen:

- Als je 's avonds nog de deur uit wilt, moet je met de auto naar Morzine rijden (4 km verderop).

- Voor onze kleine kinderen werd niet apart iets geserveerd (hebben wij ook niet om gevraagd overigens), zij moesten dus met de culinaire pot mee eten wat voor hen niet zo'n succes was. Wellicht als je erom vraagt, kan er wel apart voor kinderen iets geserveerd worden.

- De kamers zijn aan de kleine kant.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfect

Vorsselmans Perry,
    29-6-2017

Heel proper hotel, lekker avond diner, ontbijt was niet heel uitgebreid maar alle hoofdzakelijke dingen waren aanwezig.

Een van de beste hotels die ik al gehad heb!

Mooie omgeving voor te fietsen, wandelen en veel bezienswaardigheden.

Ons mogen ze ZEKER terug verwachten!

Gereisd met partner in juni 2017
Morzine scoort een 8,6 uit 10, op basis van 83 reviews