• Type accommodatie

Reviews over Morzine

Wij keren terug

Anke
    7-3-2018
    Een gezellig, leuk en redelijk groot skidorp. Er is genoeg te beleven qua barretjes, restaurants, kroegen etc. De Dixie bar is erg gezellig. Het skigebied Morzine-Les Gets is groot en heeft mooie afdalingen, maar er is niet te tippen aan Portes du Soleil (het algehele/overkoepelende skigebied). Neem eens het treintje vanuit Morzine naar de gondel Super Morzine om de rest van het gebied te zien. Wij zaten in een hotel buiten het centrum in de wijk Les Prodains. Klein maar fijn. Een paar gezellige hotelletjes, restaurantjes en een bar. Eigenlijk geen een minpunt op te noemen.

Prima accomodatie

Alice
    1-2-2018

Telepherique is een leuke accomodatie, wel een beetje gedateerd maar wel heel gezellig met vriendelijk personeel.

Prodance ( buitenwijk van Morzine) is prima gondel op loopafstand, wel beetje lastig dat er geen supermarkt is en je voor je boodschappen altijd met de auto of bus moet. De eerste jaren was er nog voldoende gratis parkeer gelegenheid maar dat werd elk jaar minder en dit jaar geen enkele gratis parkeergelenheid meer, pluspunt was dan wel weer dat de tarieven van de garage omlaag waren gegaan van 84 euro naar 64 euro voor 1 week. En ja daar staat je auto wel fijn voor binnen.

Kortom heerlijke plek met een schitterend skigebied. In maar gaan we nog een keer😜

Yaad
    2-11-2017

Leuk gezellig dorp met vriendelijke behulpzame mensen. Qua uitgaansleven is er niet veel te doen, wel is er een mogelijkheid om in gezellige sfeervolle kroegjes een drankje te doen.

Veel variatie in moeilijkheidsgraad van de piste, die relatief breed is. Waardoor de drukte op de piste mee valt.

Geweldige ski oord

H. J. M. Blokhuis
    25-2-2017
    In de omgeving van Morzine kan iedereen zich goed uitleven in de sneeuw. Het mooie van dot gebied is dat ke met een grote groep ieders skilunsten kunt bewonderen en zelf prima op je eigen niveau kunt skien. Tevens kun je iedere dag een nieuwe toer maken want het gebied is erg groot. Een aanrader boor iedereen

Mooie omgeving

Ivo