Sorteren

vakanties Morzine

Reviews over Morzine

Alice
    25-3-2018

Heerlijke locatie, nu voor de 7e keer geweest, voelt beetje als thuiskomen👍Super aardig personeel, app, kunnen idd hier en daar opknapbeurtje gebruiken maar goed de prijs is er ook naar hoor. Perfecte ligging vlak bij de gondel die te bereiken middels sleeplift, jammer dat de sleeplift niet klein stukje hoger uit komt scheelt stukje klunne 🎉Sabrina, Maikel en Tessa het weer top

Voor herhaling vatbaar

Anke
    3-3-2018

Dit complex geboekt met een groep van 15 mensen met name door de balans tussen de prijs en de ligging. Na het lezen van de recensies, was ik een beetje sceptisch geworden en hoopte dat alles goed uit zou pakken. Het is een simpel appartementencomplex en het interieur is ietwat gedateerd. Daarentegen, was ons appartement schoon en hadden we genoeg ruimte. We kwamen er uiteindelijk toch alleen maar om te slapen, douchen en ontbijten. Ons 4-kamer appartement bestond uit twee badkamers, 3 slaapkamers en een woonkamer met keuken. Voor het complex is een sleeplift welke je naar boven kunt nemen en zo naar de gondel kunt skiën/snowboarden. Lopend is de gondel ongeveer 200/300 meter. Deze gondel brengt je naar het skigebied Portes du Soleil. Ook stopt er een skibus bij het complex welke je naar Morzine, het dorp, brengt. Hier zijn veel restaurants, barretjes en gezelligheid te vinden en toegang tot skigebied Morzine-Les Gets.

Heerlijk, klein hotel met fantastisch eten

Barbara
    23-8-2017

Pluspunten van dit hotel vonden wij:

- het eten (zowel ontbijt als avondeten erg lekker en goed verzorgd).

- de ligging (in een prachtig, doodlopend dal naast de cabinelift naar Avoriaz).

- de grote tuin en het zwembad.

- Alles was zeer netjes en schoon.

- In de winter kun je hier tot de deur skiën.

Nadelen:

- Als je 's avonds nog de deur uit wilt, moet je met de auto naar Morzine rijden (4 km verderop).

- Voor onze kleine kinderen werd niet apart iets geserveerd (hebben wij ook niet om gevraagd overigens), zij moesten dus met de culinaire pot mee eten wat voor hen niet zo'n succes was. Wellicht als je erom vraagt, kan er wel apart voor kinderen iets geserveerd worden.

- De kamers zijn aan de kleine kant.

Perfect

Vorsselmans Perry
    29-6-2017

Heel proper hotel, lekker avond diner, ontbijt was niet heel uitgebreid maar alle hoofdzakelijke dingen waren aanwezig.

Een van de beste hotels die ik al gehad heb!

Mooie omgeving voor te fietsen, wandelen en veel bezienswaardigheden.

Ons mogen ze ZEKER terug verwachten!

super

Marian de Lange
    22-1-2017

ontzettend vriendelijk personeel, alles prima in orde

Morzine scoort een 8,2 uit 10, op basis van 83 reviews