We hebben een aantal aanbieders voor Morillon voor je op een rij gezet:

Reviews over Morillon

Morillon 1100 Les Esserts echt skidorp

Japie
    18-2-2018

Het dorp ligt gelijk aan het begin van de pistes van Morillon. Het is een prima uitvalbasis om het skigebied Grand Massif te ontdekken. En er is veel te ontdekken! In het dorp zijn de primaire levensmiddelen te krijgen. Wel wat duurder dan je gewend bent. Ook een bakker is aanwezig.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig skidorp

Hans Stoffer
    6-3-2016

Morillon (1100) is een rustig dorp aan de onderkant van de piste. Vanuit het appartement kan je zo de piste op. Er starten 2 stoeltjesliften de berg op waarna je alle kanten het gebied Grand Massif in kan. Een erg groot skigebied met voor elke skiër genoeg keuze. Op de pistes veel picnic bankjes en gelegenheden waar je even wat kan eten en drinken.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 26 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dorp heeft goede ligging

Alice
    27-3-2012

Morillon 1100 oftewel Les Esserts ligt heel gunstig alle acco"s aan de lift of er dichtbij, het dorp zelf stelt geen bal voor, heel klein en rustig, voor mensen die voor de apresski gaan zeg ik niet doen. wij kwamen echt voor het skieen en dan is dit een prima uitvals bassis. Het skigebied is heel leuk met veel variatie, de Cascade vonden wij persoonlijk een afknapper veel prikken en onderaan papsneeuw, maar goed dat kwam natuurlijk ook door het mooie weer en relatief lage ligging. wij hadden het geluk dat er op zondag en maandag verse sneeuw bij kwammaar anders zou ik in Maart zeker voor een hoger gelegen gebied gaan. naa 2 wintersporten (dit jaar) in Le Grand Massif hebben wij het wel gezien. maar zeg nooit nooit ligt ook aan de aanbiedingen. Flaine is relatief veel drukker.

Gereisd Met partner in maart 2012

Goed skigebied met veel mogelijkheden

de 5 skiers
    3-1-2011

De appartementen grand morillon zijn belabberd slecht maar de plek is heel goed dichtbij de liften. Het feit dat er weinig restaurants zijn is geen probleem maar dat je bijna niet kunt koken in de te kleine appartementen maakt het wel vervelend. De restaurants zijn wel goed maar helaas een beetje prijzig voor wat ze serveren. Het skien is heerlijk met lange pistes en in combinatie met kinderen die snowboard of skilessen volgen is het goed te doen om een massifskipas te nemen. De mensen zijn wel erg vriendelijk in Morillon 1100 .

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Dec 19 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Allround ski-gebied voor beginners en gevorderden

jdskiman
    1-9-2010

zeer mooi ski-gebied voor beginners en gevorderden de 14 km lange cascade is een aanrader om een keer te skieen verder heeft het gebied diverse breede piste's voor de mensen die van carven houden en verder nog de marvel piste een mooie groene afdaling voor beginners zeer geschikt mmar ook leuk als familie afdaling

Gereisd Met vrienden in januari 2009
Morillon scoort een 8,1 uit 10, op basis van 16 reviews