Montrevel-en-Bresse (Ain)

We hebben een aantal aanbieders voor Montrevel-en-Bresse (Ain) voor je op een rij gezet:

Reviews over Montrevel-en-Bresse (Ain)

Eenvoudig dorpje

Nienke
    7-1-2017

Eenvoudig dorpje, mooie supermarkten, heerlijke bakker en pizzeria (beiden aan kruispunt). Ijssallon was helaas gesloten tijdens onze vakantie. 2x per week klein marktje. Leuk, maar niet heel bijzonder.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Klein stadje,niet veel te beleven,wel Carrefour

M
    16-9-2013

Montrevel-en-Bresse is niet een plek waar je even lekker gaat shoppen. Er zit een Carrefour en een Intermarché en een Netto, dus uitstekend voor de boodschappen, maar verder niet. 1 of 2 terrasjes en restaurants. Het is er, maar meer ook niet, vertier moet je echt in andere steden en dorpjes zoeken. Wel heel leuk: les saveurs nocturnes, lokale folklore markt, geweldig ! En voor de kids: Le clé, de grote discotheek net buiten de stad. Vanaf de camping werd vervoer georganiseerd, prima !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Niet veel te doen.

Ton
    27-8-2013

Dorpje zoals je er zoveel hebt in Frankrijk. Er zit wel een grote Discotheek, maar was niet bijzonder. Twee restaurantjes geprobeerd, duur en niet bijzonder. Wel heerlijk Kabab tentje. Weinig markten in de omgeving of heel klein. Als je Kerken mooi vindt zit je hier goed. De een nog groter dan de ander. In een halve dag heb je alles gezien.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet Touristisch wel nuttig

juckieboom
    27-8-2012

dit dorp heeft weinig met tourisme, Wel is er een grote discotheek net buiten het dorp.(opening geen idee) Een paar terrasjes waarvan de Italiaan bij de posterijen de leukste was. Daar kan je voor een redelijke prijs heel goed eten en is het personeel heel vriendelijk.Voor flaneren, winkeltjes bezoeken, lang op terras hangen moet je niet in Montrevel zijn, voor je boodschappen wel,3 supermarkten, 3 bakkers, een winkel voor visgerei. de streekproducten-markt leek meer een familiereuni dan een touristische trekker.Gelukkig is alles op redelijjke afstand mocht je wel de behoefte aan terras en flaneren hebben.Het verassende uizicht op de Mont Blanc was onbetaalbaar(wel rekening houden met een weersomslag als deze te zien is..)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

vooral doorreisplaats

nick stap
    22-8-2012

hoewel montrevel-en-bresse de nodige supermarkten heeft (4 stuks), stelt het dorpje niet veel voor. 1 ding dat men echter wel moet proberen zijn de pizza's van de pizzeria bij de stoplichten vlakbij de camping. deze zijn erg lekker

Gereisd Met vrienden in juli 2012
Montrevel-en-Bresse (Ain) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 45 reviews