Meyras (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Meyras (Ardeche) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Meyras (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Reviews over Meyras (Ardeche)

Geweldig! En zou het zeker aanbevelen bij anderen.

fam. v.d. knaap,
    26-8-2018

Wat een hele leuke gezellige camping. Ligt in een hele mooie omgeving en het riviertje met waterval is een groot succes geweest bij de kinderen.

Pluspunten

* het meertje

* Geen uitgebreide animatie, maar er is wel af en toe wat te doen voor de kinderen

* toiletgebouw was erg netjes. Ondanks er maar 2 toiletten (+ 2 franse toiletten) waren ze altijd schoon.

* receptie is erg behulpzaam

Minpunten

* Je moet je eigen toiletpapier meenemen. Dat vind ik echt niet meer van deze tijd.

* Wij stonden op een mooi plekje met schaduw. Aan het einde van de camping heb je heel veel schaduw. In het midden moet je het treffen.

* Wanneer je in de buurt van het restaurant heb je 2 avonden echt wel last van de muziek. (karaoke avond en een avond met optreden van een band.) Wij stonden in het midden en je hoorde de muziek wel, maar vond het niet storend. Maar kan me voorstellen dat je in het begin wel last van heb.

Trouwens wel hele gezellige avonden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Top! Zoek niet verder!

Mieke,
    21-8-2018

Wat is het fantastisch om in het riviertje te zwemmen, met banden, luchtbedden of wat dan ook, te zitten op rotsen, te springen van de waterval, dammetjes te bouwen, visjes te vangen., noem maar op. Het is zo'n weids gebied, dat je je ook terug kunt trekken van de menigte. Prachtige natuur op eigen camping. De plaatsen zijn zeer verschillend en je zal echt moeten vragen naar de grootte wat je nodig hebt.

Het sanitair is prima. Niet overdreven groot, maar nooit heel lang hoeven te wachten. De afwasplaats is gezellig bij elkaar neergezet, zodat je met elkaar automatisch een praatje maakt.

Wij vonden de sfeer erg gemoedelijk. Er waren veel jongeren op de camping. 's Avonds zaten zij vaak bij het water. De karaoke avonden waren erg gezellig. Zo was er ook een gezellig band. De pizza's zijn ook een aanrader! Vanaf de camping kun je goed wandelen naar de chateau en naar een dorpje. Er is een Lidl en meer bekende supermarkten. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Dekker,
    19-8-2018

Een heerlijke relaxte camping midden in een prachtige natuur. Een rivier voor jong en oud om van te genieten. Wij stonden eerst op plek 123 wat een gigantisch mooie plek aan de rivier is. Nog een paar dagen bijgeboekt op plek 142, vlak bij het restaurant. Heerlijk genoten van de karaoke en band. Barbara ( de eigenaresse) is zeer betrokken met haar gasten, want de camping gemoedelijk maakt. Het mountainbiken is pittig, een uitdaging, erg leuk dat barbara ons meegenomen heeft. Kortom, het was fantastisch.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader!

Natasja,
    18-8-2018

Heerlijke camping met zowel rust als activiteit. Niet te grootschalig. Leuk voor kinderen tot 14 jaar. Voor oudere kids niet zo veel activiteiten/hangouts. Wij zaten in een nieuwe stacaravan. Van alle gemakken voorzien! Mooie rivier met helder stromend water. Lekker om in af te koelen, te zwemmen en voor kinderen om van de dam te springen. Nederlands sprekende gastvrouw. Hulpvaardig. Excursies via receptie te regelen. Kortom aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke, relaxte camping

Nienke C,
    14-8-2018

Mooie, rustige camping direct aan de Ardèche. Afgescheiden met een hek, dus veilig. Geen overstromingsgevaar. Door aangelegde dam is het water prima voor geschikt voor drijfmiddelen en jonge kinderen. Ook oudere kinderen (tot ongeveer 14 jaar) vermaken zich hier goed met springen van de rotsen, vissen, dammetjes bouwen en ‘s avonds chillen aan de oever van de rivier. Activiteiten (zoals canyoning, kanoën) vanaf de receptie te reserveren. Bij eventuele damdoorbraak helpt iedereen die wil, mee met de hersteloperaties. Koelkast in je tent kan gehuurd worden. Beperkte voorraad dus boek het er direct bij, idiaal! Gewoon een heerlijk, relaxte camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Meyras (Ardeche) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 29 reviews