Reviews over Menglon

Fijne camping

Jantien,
    4-12-2018

Wij verbleven op deze camping met eigen tent. Helaas hadden we geen plekje aan de rand van de camping, het uitzicht daar is prachtig. Wij stonden achteraan op de camping , s ochtends broodjes halen of de wandeling naar het zwembad was een lange wandeling. De laatste dagen hadden we daarom fietsen gehuurd bij het klimpark tegenover de camping, dit was vrij prijzig. Tip: neem fietsen mee. Wij stonden ter hoogte van sanitairgebouw 4.

De rivier was goed toegankelijk. Plekken met zicht op de rivier waren ook prachtig.

Zwembad met veel variatie, niet te druk in het hoogseizoen... heerlijk.

Je moet wel met de auto op pad om eea te bekijken in de omgeving. Wij vonden de plaats Die tegenvallen.

Rodelbaan en met kabelbaan de berg op en met de step naar beneden was 1 van onze hoogetepunten in de omgeving.

Sanitair was matig tot voldoende qua hygiëne en warm water.

We raden de camping aan, maar zorg wel voor een plekje met uitzicht.

Geweldige week gehad.

Henk en Josephine,
    6-9-2018

Vriendelijke mensen, mooie omgeving, goed uitgerust, alles bij de hand, fijn zwembad. fijne tuin, hondvriendelijk.

Prima camping!

Marieke,
    24-8-2018

Camping heeft een prachtige ligging aan de rivier, mooie natuur en uitzicht.

Sanitair (blok s3) was op zich prima schoon. Douches varieerde wel sterk qua temperatuur.

Zwembad en restaurant waren prima in orde! Speeltuin zou wat uitgebreider / opgeknapt kunnen worden.

Klimpark tegenover de camping is zeker een aanrader voor kinderen.

Met kleine kinderen moet je wel onthouden dat je op de camping weinig zicht hebt op je kinderen wanneer ze een stukje van de tent af zijn (bos, kronkelpaadjes etc).

Een camping om naar terug te gaan !!!

Ramon,
    21-8-2018

Hele leuke en vrij rustige camping in een prachtige omgeving. Met twee kinderen ( 6 en 10 ) hebben we ontzettend genoten in 1 van de sta caravans. Ruim genoeg en van alle gemakken voorzien. Heerlijk dat we konden afwisselen tussen het leuke overzichtelijke zwembad met vrij koud water en met de prachtige rivier naast de camping met nog kouder water ...

Er is veel te doen in omgeving en er wordt genoeg georganiseerd op de camping waar onze kinderen overigens niet zoveel gebruik van maakte. Een leuke ervaring is het klimbos aan de overkant, echt de moeite waard. Vriendelijk personeel en een heerlijke restaurant. Wij zeggen het niet gauw, maar hier komen we nog eens terug. Opvallend dat er een hoop ziek waren in de periode van onze komst en ik moet zeggen ook mijn zoontje is een dag aan het spugen geweest.

Voor de rest geen klagen !!

Absoluut een aanrader !

Fijne camping in schitterende omgeving

Boxtel,
    20-8-2018

Nette rustige lang gerekte camping gelegen tussen een kabbelend riviertje en velden waar een boer regelmatig aan het werk was. Als je achter op de camping staat is een fiets of step aan te raden. Op het riviertje kun je met opblaasbanden de stroom af (kniehoogte). Wij hadden een safari tent zonder eigen sanitairblokje, prima verblijf maar wel dichte begroeiing dus totale privacy wat niet onze voorkeur heeft. Alleen de tenten met eigen sanitairblok hebben uitzicht op de velden, dit was ons bij boeking niet duidelijk. Binenkort zou een nieuwe website met betere info. Veel privacy en rust op alle plekken. Animatie was simpel, onze kids hebben er weing gebruik van gemaakt . Prima restaurant op de camping. bakker in de camping winkel, meestal was er geen rij. Op 15 km zitten in Die verschillende grote supermarkten. Er mag geen houtskool BBQ gebruikt worden, wel electrisch. Veel activiteiten/bezienswaardigheden op 30 min rijden

Menglon scoort een 6,6 uit 10, op basis van 14 reviews