Lussas (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Lussas (Ardeche) voor je op een rij gezet:

vakantie Lussas (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Lussas (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lussas (Ardeche)

Ludovic,
    19-8-2018

Waar voor je geld

Eefke,
    15-8-2018

Normaal gaan wij altijd naar grotere /luxere campings. We wilde dit jaar eens wat anders proberen, met name vanwege de prijs en de waterval waarop we eigenlijk meteen verliefd waren.

Vlak voor vertrek toch wel wat nerveus, ook door vele negatieve reacties. Maar we zijn er open in gestapt.

De camping is prachtig gelegen, mooi uitzicht over de bergen.

Het is een basis camping met veel natuur. Dat betekend ook onkruid naast de paden/gebouwen.

De paden zijn merendeels half verhard, sommige geheel verhard maar ook enkele zandpaden.

Het watervalletje is prachtig, het zwembad netjes, de sta caravan was erg netjes, voldoende schaduw.

De toilet gebouwen zijn schoon maar aan onderhoud toe, zo ook het zwembad.

Je kunt er erg lekker eten, maar keuze is beperkt. Erg vriendelijk personeel!

Al met al, een goede prijs / kwaliteit verhouding en wij en onze 3 kids hebben een leuke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gezellige en rustige camping net buiten alle drukte van de

Harry,
    14-8-2018

Gezellige en rustige camping net buiten alle drukte van de Ardèche. Mooi zwembad en riviertje waar de kids mooi kunnen spelen. Iedere ochtend vers brood en restaurant met afhaalmogelijkheid. Al met al een mooie camping voor stellen en families met kinderen tot een jaar of 14.

Hele fijne camping

Wijn,
    13-8-2018

Tijdens ons verblijf heeft een rukwind een tak van een boom laten vallen. Helaas dwars door onze tent. De tent was volledig vernield. Onze verzekering liet ons stikken, maar de camping heeft ons geweldig geholpen. De nacht in een mobilhome doorgebracht, geen kosten in rekening gebracht. Daarna hebben ze hun verzekering aangesproken en alles werd geregeld.

Gereisd anders in augustus 2018

Ontspannen vakantie in het Franse zonnetje!

Mariët,
    6-8-2018

We hebben een hele leuke vakantie op camping Ludo Parc gehad. Het is een middelgrote en ruim opgezette camping. De staanplaatsen voor tenten / tourcaravans en de plaatsen voor de stacaravans zijn ruim en mooi groen. Het sanitair op de camping is schoon maar wel verouderd. Het zwembad is simpel maar ruim en overzichtelijk met over het algemeen voldoende ligbedden.

Het beekje wat aan de camping ligt is heel erg leuk. Je kan erin pootje baden, visjes vangen en dammetjes bouwen. Ook is er een waterval bij de beek waar je vanaf kan springen. Vooral de kinderen vinden dit heel erg leuk. Het is een gemoedelijke camping met een ontspannen sfeer.

De animatie die 's avonds werd georganiseerd was ook heel gezellig en ongedwongen. Op het plein van de camping kwam in twee weken tijd 3x een (leuk) bandje spelen. Je kon gewoon rustig zitten en genieten van de muziek of gezellig met de kids mee dansen. Ook kwam er een goochelaar en een kindercircus.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Lussas (Ardeche) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 35 reviews