Les Ollières sur Eyrieux (Ardeche)

Reviews over Les Ollières sur Eyrieux (Ardeche)

Superleuke camping in een prachtige omgeving!

Laura van Hamburg,
    15-11-2018

Leuke en levendige camping op een prachtige locatie! Ja, het is vooral Franstalig maar dat weet je als je naar Frankrijk gaat. De zwembaden en glijbanen zijn erg leuk, ook al had het zwembad iets groter mogen zijn. Het riviertje is super, springen van de rots, stroomversnelling, visjes zoeken (schepnet mee!), dammetjes bouwen. Na twee weken hadden we nog wel een weekje willen blijven. Montélimar is een leuke stad (het snoepmuseum is een aanrader!), boodschappen deden we in Privas. Bij minder goed weer trokken we er met de auto op uit, na elke bocht is er weer een prachtig uitzicht. Kwaliteit van het eten in het restaurant was erg goed (en niet duur). Brood bij de receptie van de bakker is prima (iets duurder dan bij de bakker, maar je hebt het gemak er ook van om de camping niet af te hoeven). De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een Sunrise 4/6 zonder airco, was erg netjes en ruim. Het was een topvakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtige ligging, veel zwemvermaak

Jytte,
    3-9-2018

Prachtige ligging, rivier (achterste strandje aanrader) en zwembaden zijn top! Veel zwemwater was ook echt nodig met 37 graden. In nabije omgeving niet veel te doen, een week verblijven is dus prima! Camping winkel mag wat uitgebreider. Kids vermaakte zich prima en een stacaravan met airco is echt heel fijn om de nacht door te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super tijd!

Sanne Schuurmans,
    12-8-2018

Ik heb een hele fijne vakantie gehad! Ik was hier met mijn twee kinderen. De stacaravan was prima! Het zwembad en rivier super leuk! Restaurant; heerlijk gegeten. Aardig personeel. Ik kom zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Ondanks de maar 112 plaatsen veel faciliteiten!!

Tim Kollee,
    4-8-2018

Zeer vriendelijke ontvangst, mooie ligging. We zaten in een "huisje" L'Etoil genaamd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Voor kindjes top. Overzichtelijk voor de ouders EN kindjes. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

altijd doen

Hans,
    2-6-2018

Hele leuke camping de omgeving is ook prachtig alleen alles is wel ver weg. Wij hebben een heel leuk week hier gehad in een huur caravan.

Gereisd met partner in mei 2018
Les Ollières sur Eyrieux (Ardeche) scoort een 8 uit 10, op basis van 59 reviews