Reviews over Les Ollières sur Eyrieux (Ardeche)

Prachtige ligging, veel zwemvermaak

Jytte
    3-9-2018

Prachtige ligging, rivier (achterste strandje aanrader) en zwembaden zijn top! Veel zwemwater was ook echt nodig met 37 graden. In nabije omgeving niet veel te doen, een week verblijven is dus prima! Camping winkel mag wat uitgebreider. Kids vermaakte zich prima en een stacaravan met airco is echt heel fijn om de nacht door te komen.

Super tijd!

Sanne Schuurmans
    12-8-2018

Ik heb een hele fijne vakantie gehad! Ik was hier met mijn twee kinderen. De stacaravan was prima! Het zwembad en rivier super leuk! Restaurant; heerlijk gegeten. Aardig personeel. Ik kom zeker nog eens terug!

Ondanks de maar 112 plaatsen veel faciliteiten!!

Tim Kollee
    4-8-2018

Zeer vriendelijke ontvangst, mooie ligging. We zaten in een "huisje" L'Etoil genaamd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Voor kindjes top. Overzichtelijk voor de ouders EN kindjes. Voor herhaling vatbaar!

altijd doen

Hans
    2-6-2018

Hele leuke camping de omgeving is ook prachtig alleen alles is wel ver weg. Wij hebben een heel leuk week hier gehad in een huur caravan.

¨Pentecôte au Mas de champel.

Patrice
    1-6-2018

Très bon séjour au Mas de Champel, dans des mobils homes très bien aménagés et en super état.

Le cadre est splendide et la piscine très bien exposée pour les baignades du soir. Le seul petit faux pas fut le repas au restaurant du camping,en sachant que les plats comme les ravioles et les burgers nous ont été servis à peine chauds.

Dommage car la qualité des produits était là, mais la température des plats laissait à désirer.Sans rancune pour le cuistot.

Nous ne sommes malgré cela pas du tout déçu, car la terrasse et son panorama valent le coup d’œil.

Je recommande cet endroit pour les amateurs de vélo avec la Dolce Via directement accessible. Nous reviendront. Merci à toute l'équipe du Mas de Champel.

Cordialement P.BRIOT.

Les Ollières sur Eyrieux (Ardeche) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 59 reviews