We hebben een aantal aanbieders voor Les Gets voor je op een rij gezet:

vakanties Les Gets

We hebben een aantal aanbieders voor Les Gets voor je op een rij gezet:

Reviews over Les Gets

• 9Nelly Rijsdijk-Simon06-06-2009

Reeds vele malen in Les Gets geweest.

Diverse malen geweest, steeds komen we weer terug in Les Gets, nadat we het ook elders geweest zijn, maar de vele mogelijkheden van de pistes voor de verschillende skiers zijn zijn zeer goed en de liften zijn modern en de hulp van de mensen aan de liften is zeer goed te noemen. Het dorp is altijd goed bereikbaar en de mensen zijn vriendelijk. Ook de service-verlening van de medici is goed (Dit hebben we helaas moeten ondervinden). Toch willen we wel weer terugkeren.

• 10Après ski

januari 2009

• 9Maurice10-06-2005

Het was er gewoon prachtig!

• 9Skigebied gevorderden
    • 8Skigebied beginners

Gereisd in juni 2005

• 9Blindeman04-08-2013

Gezellig tot en met.

Zowel 's avonds als overdag is er altijd wel iets te beleven.

• 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8m.visscher27-03-2005

leuk plaatsje,met zeker voor beginners veel mogelijkheden. skiverhuur aan de piste vonden wij ideaal, vooral omdat je je ski's daar 's avonds kon achterlaten. ( geen gesjouw dus)

• 7Skigebied gevorderden
    • 8Skigebied beginners
    • 5Après ski

Gereisd in maart 2005

• 10Alex12-01-2008

Ik vind het een super gebied! ben er tot nu toe 9 keer geweest denk ik en het gaat met gewoon niet vervelen. Iedereen is aardig en je kan super eten, vooral bij lou batandis! Een aanrader ; ook voor gevorderden!

• 10Après ski

Gereisd in januari 2008

• 7Albert28-10-2005

Hotels en appartementen voor ieders beurs, alhoewel het elk jaar duurder wordt. Eten en drinken : enkele kleine superettes en vele kleine winkeltjes. Genoeg restaurants en cafés. Uitgaan : 2 cinema's, 2 disco's, lunapark en resto's, is meer geschikt voor families. Ski : Les Gets is uiterst geschikt voor beginnelingen, gevordererden nemen best de skipas "Portes du Soleil", Mur des Suisses is zeker een aanrader voor goede skiers, en de tour des Portes du Soleil is ook een aanrader. Wat langlauf betreft is er niet soeps, beter geschikt voor wandelaars.

• 7Sfeer in stad
    • 7Skigebied gevorderden
    • 7Skigebied beginners
    • 7Omgeving

Gereisd met familie in maart 2003

• 8familie uit Den Haag09-01-2012

gezellig dorp, prima skigebied voor families

Prima gebied voor zowel beginners als gevorderden. Gezellig dorp, zeker voor Franse begrippen. Heel geschikt voor families met kinderen. Gelukkig een stuk rustiger dan bv. Avoriaz. Er komen vrij veel Engelsen. In de skischolen wordt maar zeer beperkt Nederlands gesproken, een minpuntje. Hebben wat dat betreft betere ervaringen met skischool Schusss in Champoussin, ook een dorp in het Porte du Soleil gebied. Huis gehuurd van eigenaar via internet.

• 9Skigebied gevorderden
    • 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

december 2011

• 10Giesen31-12-2008

MAGNIFIQUE

Ik kom nu zeker voor de zesde keer in Les Gets en het blijft een schitterend mooi wintersportdorp. Gezellige (verlichte) winkelstraat en een super mooi (groot) skigebied "portes du solei". De pistes rondom Les Gets zijn uitermate ideaal voor families met kleine kinderen. TIP: indianendorp - logeerhuis van de Kerstmas (tijdens de kerstdagen). We zouden er best graag een eigen chaletje willen hebben ... maar ja ... de kredietcrisis HE !!! :-) Nee alle gekheid op een stokje ... LES GETS is voor ons MAGNIFIQUE!

• 8Après ski

december 2008

• 10Fred Hessels12-02-2017

Fantastisch ski gebied.

Porte du Soleil is een fantastisch ski gebied met 650 km pistes. Gezellig dorp met alle faciliteiten.

• 8Après ski
    • 10Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

februari 2017

• 8ikke25-01-2007

Gezellig, sfeervol dorp. Niet alleen maar hotels en appartementen, maar ook gewoon bewoners van het dorp. De apres-ski bestaat uit een paar kroegjes bij restaurants of hotels, maar stelt niet veel voor. En een discotheek die er van buiten al niet uitnodigend uitziet. Daar zijn we dus ook niet geweest. Over de pistes kan ik helaas niets zeggen, in de week dat wij er zaten, waren er door gebrek aan sneeuw slechts 7 pistes open, dus dat hebben we niet eens geprobeerd. Daarom dagelijks naar Avoriaz gereden, wat prima te doen was. Daar zijn wel erg mooie pistes voor zowel beginners als gevorderden.

• 6Après ski
    • 8Omgeving