vakanties Les Coches

Reviews over Les Coches

Centraal gelegen in fantastisch skigebied

Lenie,
    20-9-2017

Het appartementencomplex is groot maar toch redelijk sfeervol. Appartement zelf niet erg groot maar voldoende. Bedden prima. Inventaris idem. Enige minpunt was de sauna en zwembad. Nog nooit zo'n vieze sauna gezien. Eén ruimte waarin whirlpool, stoombad en saunacabine (voor max. 4 pers). Werd niet hoger dan 60 graden verwarmd. Plafondplaten kapot, schimmel op de vloer, verrot houtwerk. Geen stoel om op te zitten. Zwembad redelijk maar meer een kinderspeelplaats.

Gezellig dorpje

Wilma,
    18-1-2016

Het appartement was prima, een beetje klein.

En wel echt Frans, een beetje weinig onderhoud.

Geweldige week

G Engelen,
    21-1-2014

Appartement heeft geweldige ligging op 20 meter naast een lift.

Wij kwamen aan op 11 jan. en we hadden meteen door dat het erg rustig was. Zo rustig zelfs dat wij de hele week als enige in het complex waren,alle andere kamers waren leeg. Toen we het appartement binnen kwamen viel ons meteen op hoe schoon en netjes alles was. We hadden een kamer in achterzijde van het complex, maar zonder moeite mochten we een kamer aan de voorzijde betrekken met een beeldschoon uitzicht op de mont blanc.

Ook bij vertrek zijn we netjes geholpen,echt geweldige service van de mensen bij de receptie van residence Baraca!! De bar die eerst op de begane grond zat is inmiddels verdwenen en dient nu als opslag voor de schoonmakers.(maakt het wel wat rommelig op de begane grond)

Appartementen zijn niet super luxe,maar volgens mij zien ze er overal hetzelfde uit, maar alles is aanwezig en zoals ik al zei superschoon.

Aanrader.

prima winterportplek!

peter scheffer,
    24-2-2013

Een prima plek voor een onbezorgde wintersportweek! de ligigng van het chatlet is prima, 5 minuten lopen tot de lift. de appartementen zijn ruim (zeker voor Franse begrippen), schoon en compleet ingericht. we maakten gebruik van de All Inclusive formule: elke dag een lekker uitgebreid ontbijt, met o.a. verse jus d',orange, versgebakken pain au chocolat, croissants en baquettes. 's middags bij terugkomst cake en/of snacks en 's avonds een perfect 3-gangen diner. Marga en Jaap zijn erg gastvrije mensen, niets is teveel gevraagd. zeker voor herhaling vatbaar!

De accomodatie maakte de skivakantie compleet

Ans,
    21-2-2013

Chalet De Camelot was een schot in de roos. Leuke, kleinschalig appartement in een authentiek chalet. De uitrusting was zeer compleet, vanuit ons raam mooi uitzicht op het dal ondanks de vele sneeuwval. Wij hadden gekozen voor volledige verzorging en daar hebben we van genoten. Marga en Jaap hebben ons echt in de watten gelegd, heerlijk gegeten in een huiselijke ambiance.

De skiliften liggen op loopafstand, Les Coches ligt zeer centraal, vlakbij de Vanoise Express.

Les Coches scoort een 6,5 uit 10, op basis van 15 reviews