Les Coches

We hebben een aantal aanbieders voor Les Coches voor je op een rij gezet:

vakanties Les Coches

We hebben een aantal aanbieders voor Les Coches voor je op een rij gezet:

Reviews over Les Coches

Ik zou zo weer teruggaan naar Les Coches.

Lisanne,
    29-1-2019

Rustig stadje, met een bakker, dure spar en wat souvenirwinkeltjes. Genoeg plekken om skispullen te huren. Niet veel nachtleven. Wel wat leuke restaurantjes. Skigebied is fijn, zeker voor beginners. Veel blauwe pistes. Gelukkig als je de uitgebreide skipas neemt genoeg uitbreidingsmogelijkheden naar Les Arcs. Hier zijn veel rode pistes en mooie pistes. Altijd sneeuw hier. De mooiste piste van La Plagne vind ik Arolles. Veel vlak maar mooie paadjes. In Les Coches heb je een lange piste die “Mont Blanc” heet. Aan het eind van de dag is deze ijzig maar aan het begin van de dag is dit een geweldige piste als je van bospaden houdt. De liften zijn goed. Personeel is vriendelijk. Wij zaten in Goélia Chalets de Wengen. Niet ver van de pistes.

Gereisd met partner in januari 2019

Onvergetelijke plek😍

Elze v d linden,
    26-1-2019

We Hadden een 10 pers. chalet gehuurd via touroperator, Nederlandse eigenaar(chalet off piste), erg goed contact gehad over v alles en nog wat, we mochten er zelfs een dag eerder in omdat er voor ons nog niemand was, scheelde weer in de file staan voor de kerst

Ter plekke is er een Frans stel die je weg wijs maakt en je met raad en daad bij staat, super plek!!

Gereisd met vrienden in december 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Lysanne,
    17-1-2019

Fantastische wintersportbestemming met ontzettend aardige Fransen. Naast het skiën/snowboarden zijn er ook andere activiteiten, zoals mee met de huskyslee, op een sneeuwscooter of de bobsleebaan af in la Plagne.

Paar goede restaurants, waaronder la Poya in het dorp onze favoriet is. Ook goede bestemming voor een wintersport met je viervoeter(s). Mogen bijna overal mee naar binnen en worden zeer vriendelijk begroet.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Kleinschalig en verbonden met groot skigebied

Patricia,
    9-1-2019

Appartement Camelot is lekker groot voor Franse begrippen.

Les Coches is een klein dorpje onderaan het grote skigebied Paradiski.

Lekker kleinschalig met de mogelijk gebruik te maken van een supergroot skigebied.

Gereisd met partner in december 2018

Leuk dorpje aan de piste

Wilma,
    18-1-2016

Les Coches ligt perfect aan de piste. Het is een gezellig dorp zonder hoge flats.

Je kunt vanaf het dorp gemakkelijk het hele skigebied van La Plagne in. Maar je bent ook binnen 10 minuten in Les Arcs (via de vanoise express).

In het dorp zijn restaurants, winkels maar geen uitgebreide uitgaansgelegenheid.

Het ligt mooi tussen de bomen. Ook leuk om te wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015
Les Coches scoort een 8 uit 10, op basis van 20 reviews