Le Corbier

Reviews over Le Corbier

Aanrader

Ella,
    12-1-2019

Na een afschrikwekkende, verschrikkelijke check-in bleek de accommodatie goed en geweldig te liggen aan de piste. De tweepersoonskamer is top, zo ook de badkamer. Slaapbank is ok. Uitzicht prachtig met balkon. Het zwembad was heerlijk verwarmd. Ook super fijn de ski verhuur in het pand. Wel raadzaam van te voren materiaal te reserveren. Zo ook is het handig een parkeerplaats in het gebouw te reserveren.

Kortom een aanrader, ondanks de urenlange check-in.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Heel erg leuk!

Louise,
    8-1-2018

Alles was goed, alleen bij het inchecken was het personeel misschien iets "te goed" hierdoor duurde het erg lang

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Klein, eenvoudig maar wel netjes en schoon

Marianne,
    12-3-2017

Wij hadden een 6 pers. appt. Met vier personen goed te doen, omdat we er slechts ontbeten! Bedden zijn hard, stevig matras en kraken niet! Alles was schoon. Koelkast, afwasmachine, magnetron prima! Ligging niet perfect tov de piste, maar op zich goed te doen: klein stukje lopen en klein klimmetje naar de skilift. Kastruimte beperkt, net genoeg. Wij zaten op 8e verdieping zonder bovenburen. Door terrasbouw heerlijk rustig! Balkon aan achterkant, dus geen zon, maar wel mooi uitzicht op de bergen! Zwembad klein en niet heel warm.. Binnenbad is slechts twee meter lang, rest is buiten.

Ach, heel veel bijzonders is het niet, maar de prijs is er ook naar!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

heel fijn als je voor skieen gaat

Gijs,
    4-3-2017

Ligt direct aan de piste en dus direct uit appartement zo de piste op. Wel even sjouwen met je bagage omdat het complex uit 3 losse gebouwen bestaat die niet met liften met elkaar zijn verbonden waarbij wij in het hoogst gelegen gebouw c zaten. Appartement klein maar volledig. Buiten de slaapbank geen gemakkelijke stoelen waarbij de balkonstoel uitkomst moest bieden. Badkamer en appart toilet. Slaapkamer met 2 persoonsbed en slaapbank met 2 slaapplaatsen in de woonkamer. Inchecken duurde lang, er werd goed engels gesproken. Prima skigebied als je voor het skien gaat. Alle inkopen op loopafstand van minder dan 10 minuten te krijgen. Supermarktje op 5 minuten, grotere supermarkmen goede slager/traiteur ietsjes verder maar prima lopend te doen. Zeker aan te bevelen. Niet druk bij de liften in de carnavalsweek, nergens hoeven wachten.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

genoeg sneeuw

Esther,
    7-3-2016

inchecken was chaotisch, receptie weinig open, slapen onder lakens met dekens. bedbank was niet echt ideaal. Wel vaatwasser en bad. Zwembad was heerlijk qua temperatuur. Ligging prachtig. Gratis skibus naar middelpunt le Corbier. Skilift naast appartementencomplex. Voor beginnende skier, minder makkelijk. lockers skimateriaal op 4e verdieping en dan veel gesleep buitenom met skilatten op trap naar beneden. gevorderde skier kan op helling naar beneden...

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016
Le Corbier scoort een 7 uit 10, op basis van 39 reviews