Le Bourg d'Oisans

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bourg d'Oisans voor je op een rij gezet:

vakanties Le Bourg d'Oisans

Reviews over Le Bourg d'Oisans

Gezellig dorp

Ellen
    4-9-2015

We zijn regelmatig voor boodschappen, de markt en de restaurantjes in Bourg d'Oisans geweest vanaf de camping. Het ligt op een mooie plek in de alpen en je kijkt je ogen uit naar de symmetrische wanden die het dorp omringen. Prima om een paar dagen te verblijven.

Gereisd met partner in september 2015

Zeer mooie en spotieve omgeving

R Schakel
    27-6-2015

Geschikt voor racefietsers. Alpe d'Huez of les 2 Alpes. Voor wandelaars zijn ruim voldoende routes te bedenken. Beschrijvingen op de camping gratis verkrijgbaar. Aanrader is een bezoek aan les 2 Alpes op 3600 meter met sneeuw door de gletsjer. In de winter is het een ski gebied

Gereisd met vrienden in juni 2015

Erg leuk stadje, met alle voorzieningen

Wim
    16-8-2014

Bourg d'Oissans is een leuk dorpje, vooral bekend als uitvalsbasis voor de vele honderden wielrenners die iedere dag de top van de Alpe d'Huez willen bereiken. Leuke straatjes, die een authentiek beeld geven van de regio.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

kleine maar gezellige plaats

Ria van Pelt
    17-9-2013

Bourg d,Osains staat helemaal in het teken van de wielersport en is een uitstekend uitgangspunt. Maar ook voor autotchten en wandelingen Leuke zaterdagmarkt en kleine souvernierwinkeltjes ook leuke eetgelegenheden en terrasjes

Gereisd met partner in september 2013

Handig tussenplaatsje

Cat
    29-8-2013

Bourg zélf stelt weinig voor maar daar kom je ook niet voor. Als je daar zit, dan ga je lekker de bergen in naar Les 2 Alpes, La Grave of Alpe d'Huez, gaat 's 'n dagje naar Grenoble (niet op maandag want dan is alles dicht) of rijdt via de Col du Lautaret naar Briancon! Bourg heeft 'n grote dure maar grote en handige Casino mèt benzinepomp en da's handig. Want die benzine is wel weer minder duur dan op andere plekken. Maar voor de rest stelt 't durrup eerlijk gezegd weinig voor.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
Le Bourg d'Oisans scoort een 8,9 uit 10, op basis van 117 reviews