Lathuile (Haute Savoie)

We hebben een aantal aanbieders voor Lathuile (Haute Savoie) voor je op een rij gezet:

Venue Holidays

Reviews over Lathuile (Haute Savoie)

Mooiev omgeving

Tanja,
    7-1-2017

Voor het dorpje Lathuile hoef je de campings/accomodaties niet te boeken, maar de omgeving is echt geweldig. Voor cultuur ga je natuurlijk naar Annecy, maar aan het meer liggen nog veel meer leuke dorpjes. Je hebt natuurlijk het meer zelf en dan ook nog de bergen waar je zo bent. Ideale omgeving voor een gezinsvakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

heel erg mooi!

Sigrid,
    29-9-2016

Lathuile is een hele mooie plek om vakantie te vieren en te recreëren. het uitzicht is prachtig. het meer van Annecy ligt op maximaal 10 min. lopen. dat is het ook echt waard. in Lathuile is op zichzelf niet veel te doen, maar wel uitstekend voor als je niet in een al te drukke sfeer wil recreëren. voor de boodschappen zul je toch wel naar Doussard moeten of richting Annecy voor een grote supermarkt. maar al met al een prachtige locatie waar je een hele fijne vakantie kan houden.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Geweldige omgeving!

Michael,
    4-9-2016

Tips:

- Bezoeken van de Mt. Blanc, met name voor het uitzicht. Wij zijn met een trein naar boven gegaan. Die is erg vol en ritje duurt erg lang, maar is wel mooie ervaring.

- Meer van Geneve

- Paragliden: geweldige ervaring! Geboekt bij F.B.I. : goede prijs en geweldige instructeurs

- Les gorges de fier: mooie wandeling over loopbruggen langs grote diepten. Daar is ook een oud kasteel te bezoeken

- Le Sambuy: hier kun je met stoeltjeslift hoog de berg in en er is ook een rodelbaan

Rond het stadje Annecy is het wel elke dag op elk tijdstip file rijden. Maar verder geen minpunten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super

Hetty Zandstra,
    1-9-2015

prachtige omgeving

veel bergen en natuurlijk het mooie meer van annecy.

Annecy op 22 km afstand mooi maar super toeristisch.

de dorpen Doussart Lathuile en Duinght vlakbij en zeker zo mooi als annecy.

Mooi fietspad rond het hele meer

Gereisd anders in september 2015

Adembenemend mooi

claudia-1611,
    28-7-2015

Centrum van Annecy erg toeristisch maar heeft wel veel sfeer door leuke straatjes en winkeltjes. Bij de kleine groente boeren langs de weg kersen halen, want zo vind je ze niet in Nederland. Lathuile zelf heeft niet zo veel te bieden, Een auto is wel prettig/ noodzakelijk als je echt wat wilt zien. Het schepijs is een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Lathuile (Haute Savoie) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 97 reviews