Reviews over Lathuile (Haute Savoie)

Prima camping, niet heel bijzonder

J&M,
    17-9-2018

Wij hebben een fijne tijd gehad op deze camping. Wat er voor ons echt uitsprong was het ontzettend vriendelijke personeel dat bovendien goed Engels sprak. De communicatie verliep dan ook soepel.

Een ander pluspunt was de jacuzzi met prachtig uitzicht en het schone zwembad. Ook waren we tevreden met de standplaatsen: voldoende ruimte en de plekken zijn enigszins van elkaar afgescheiden.

De camping is mooi aangelegd met slingerende paadjes naar de verschillende "straatjes".

Wel wat aanmerkingen. Het zwembad vonden we zelfs aan het einde van het seizoen nog vrij druk. De ligruimte om het zwembad heen is namelijk veel te krap. Ook ligt het zwembad direct naast de weg en de inrit naar de camping. Het sanitair is dringend aan vervanging toe. Er werd wel schoongemaakt maar schimmel in de kitranden verwijder je niet zo snel. Overal spinnenwebben. Restaurant stelde overdag niks voor, jammer. 's Avonds wel erg lekker gegeten!

Ontzettende mooie en overzichtelijke camping

Melanie Schuurman,
    2-9-2018

Bij de receptie zit soms een Belgische jongedame die NL spreekt! We werden naar onze plek begeleid. Prima service. Sanitair netjes, werd volgens mij 2 x per dag schoon gemaakt. Wel vaak wisselende douches (koud, warm), straal was fijn (als hij de juiste temperatuur had). In totaal 3 sanitairgebouwen, 1 grote en 2 kleinere. Eten in het restaurant was (zeer) goed! Zowel afhaal als dineren (hoorden we ook van buren). Zwembad is mooi, goed verzorgd en er is nog een jacuzzi. Vaak was er een badmeester/-juf, maar die tolereren veel, ook qua badkleding. 's Ochtends kun je (warme) broodjes halen bij het winkeltje ad weg: stokbrood, rozijnenbroodje, chocoladebroodje. Wil je een bruin brood (2 soorten) dan moet je die de dag ervoor bestellen. De overige broodjes niet. Naast de camping is een veld waar je kunt voetballen. Camping is middelgroot en daardoor overzichtelijk. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Fijne camping in een prachtige omgeving!

Martine,
    2-9-2018

Camping in een prachtige omgeving. Wij verbleven hier eind augustus, drukte viel ons toen mee. Annecy is wel erg druk, geen pretje om doorheen te rijden. Wij verbleven in een stacaravan die verouderd was, maar wel prima. Niet alle aanbieders hebben een (gedeeltelijk) overdekt terras, dus goed kijken waar je boekt mocht je dit fijn vinden. Zwembaden zijn super, voor ieder wat wils! Wel liggen ze uit elkaar. Het meer is best een eindje weg, met kleine kids niet lopend te doen. De combinatie omgeving ontdekken en chillen op de camping vonden wij ideaal!

Leuk voor een keer, maar niet nog eens.

Marit S,
    1-9-2018

Wij hadden een comfort plek gereserveerd in de schaduw en die kregen we. Leek mij wel handig met een baby die nog 2 keer overdag sliep! Met onze grote tent konden we er mooi staan. Wij stonden op plaats 79. Stroom was voor ons in de buurt maar een lange kabel is zeker aan te raden. Waterpunt is bij het toiletgebouw. Toiletgebouw zelf is dringend aan vervanging toe. Ik lees dat mensen het schoon vonden. Ik vond de douches vies. Niet als in vies, je zal van alles liggen maar oud vies. Oude resten shampoo op de wanden en je moet vooral niet omhoog kijken want je kon je shampoo zo op de spinnenwebben zetten. de WC's hebben geen bril. Daar had ik dan weer geen problemen mee maar mijn man bijvoorbeeld wel. Personeel was aardig, behulpzaam ook wel. Entertainment is allemaal in het frans. Zwembad is leuk, vooral schoon. Restaurant niet veel bijzonders. Afhalen kan ook. Ligt niet aan het meer zelf. Wist ik wel hoor! 2 leuke weken gehad.

Prachtig gelegen camping

Bas,
    31-8-2018

Prachtig gelegen camping dichtbij het Meer van Annecy. Wij lagen in een tent van touroperator. Het sanitair was niet altijd goed onderhouden. 's Avonds was het vaak speelkwartier voor de kinderen bij het wc-hok, waardoor het een erg vieze plek werd. De douches waren van slechte kwaliteit, werden continu koud en warm. Het zwembad viel erg tegen. Er zijn nooit ligstoelen vrij door de drukte. Het zwembad bevat meerdere glijbanen, die erg leuk zijn. De hoogste bevat bochten die voor langere mensen zeer pijnlijk kunnen zijn. De tegels in het zwembad zijn van dramatische kwaliteit en bezorgen veel pijn aan je voeten. Nee, het zwembad was best een teleurstelling. Er is weinig animatie voor kinderen, maar een grote speeltuin en het zwembad laten wel erg goed zien dat de camping voor jongere kinderen is gericht. Voor de rest hebben wij ons prima vermaakt hier. Echte aanraders zijn Col de la Forclaz, Cascade de Angon en Station de la Sambuy.

Lathuile (Haute Savoie) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 97 reviews