Largentière (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Largentière (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Reviews over Largentière (Ardeche)

Gezellig oud stadje

Meester
    4-9-2017

Een super leuk stadje maar niet erg groot. Je hebt er wat winkels en een paar restaurantjes, niet veel meer. Het is wel erg oud en erg leuk is het oude kasteel. Op dinsdag is er de ochtend markt en op vrijdag de avond markt. Leuk om te bezoeken en wel het bekende parkeerprobleem.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

camping voldoet niet

vissers leo
    22-5-2016

largentiere is een gezellig stadje, mooi gelegen en heel toeristisch. wel oppassen voor de bekende "tourist trap". in sommige gevallen komt het voorgestelde menu niet overeen met hetgeen op uw bord komt. wandelen in omgeving is heel aangenaam.

Gereisd met partner in juli 2015

prachtige natuur

fam.Langeraert-Decraene
    18-8-2015

in l"argentiere valt op zich niet zoveel te beleven buiten de marktjes. Pittoresk dorpje met goede eetgelegenheden en een aantal winkeltjes. Ruoms, Vallon, Aubenas enz. zijn met de auto perfect te doen en daar valt wat mer te beleven. De streek blijft voor ons onze grote favoriet. Ongerepte natuur en prachtige rotsen. We komen hier zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Authentieke stadskern

haka1001
    25-8-2014

Ben hier geweest op een ochtend dat er markt was. Dan is het er heel druk. Maar als de markt is afgelopen is het er maar een dooie boel. Wel leuke authentieke straatjes en steegjes, maar als alles is gesloten is daar ook niet veel meer aan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Als er markt is, dan is het gezellig!

Patricia
    26-8-2013

Plaatje is leuk, als er markt is, op dinsdagochtend en vrijdagavond. Lekker eten bij La Caleche. Vanaf de camping Les Ranchisses loopt er een voetpad boven de D5 naar Largentiere, ongeveer een half uurtje lopen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
Largentière (Ardeche) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 94 reviews