Lagorce ( Ardèche )

We hebben een aantal aanbieders voor Lagorce ( Ardèche ) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lagorce ( Ardèche )

Eén keertje leuk.

Leo Meijers
    4-10-2017

Een klein dorp met een historisch gedeelte gebouwd tegen een helling. Leuk om doorheen te lopen. Een enkel goed restaurant met terras, en natuurlijk vind je er ook wel een pizzeria (waar niet). Vallon Pont d'Arc ligt even zuidelijker, de Ardéche dus niet ver. Mooie streek.

Gereisd Met partner in juni 2017

Zeer authentiek dorpje

Ilse Boeren
    16-7-2016

Een aanrader : restaurant Les Tilleuls. Geweldig uitzicht, fantastisch eten, vriendelijke bediening en niet duur. Als je daar bent, moet je absoluut eens naar boven naar de oude stad wandelen, oa naar de klokkentoren die dateert van 1240. Winkeltjes zal je niet vinden in dit dorp, veel terrasjes ook niet, maar het is wel een stopje waard.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

De bevestiging

Joris
    25-8-2013

De "stierenloop" in augustus is zeker de moeite waard! Goede service in de plaatselijke kruidenier. (elke dag open van 7h30-20h) Le Tilleuil (restaurant) zou zeer leuk zijn, maar dat is iets voor volgend jaar!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Ardeche is erg mooi en voor ieder wat wils

Heide
    22-7-2013

Lagorce is maar een klein, maar wel gezellig authentiek dorpje. De Ardeche heeft veel te bieden voor alle leeftijden. Beetje onzin dat je moet betalen op sommige plekken om naar de strandjes langs de Ardeche te gaan, maar als je goed oplet zijn er nog zat gratis en veel minder toeristische plekjes. De Aven D'Orgnac en de natuurlijke brug zijn erg mooi. Zo ook wat kleine dorpjes als Vogue, Balazuc en Rocheclombe. In Rocheclomb heb je een mooie waterval, maar let op want deze kan grotendeels droog staan in hartje zomer. Een minder grote, maar zeker zo mooie waterval ligt bij Lagorce (achter het kerkhof aan de linkerzijde het riviertje volgen...

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Lagouce, klein dorpje vlak bij Vallon pont Arc

Martien en josje van Gils
    17-5-2013

Klein dorp in de Ardèche Vlakbij de camping Le Chadeyron, vanaf de camping ongeveer 50 minuten wandelen door een prachtige omgeving. Klein winkeltje voor het hoognodige, ook lekker brood. Wel leuk terras om te lunchen of koffie te drinken.

Gereisd Met partner in Wed May 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lagorce ( Ardèche ) scoort een 8,9 uit 10, op basis van 61 reviews