• Type accommodatie

• Waardering

36 accommodaties in

La Toussuire

Reviews over La Toussuire

rustig gebied zowel op de piste als in het dorp

Marjolein veldman, 5-1-2018

Wel goed: zelfs met kerst heerlijk rustig, nooit in de rij gestaan voor de liften. La toussuire ligt vrij hoog dus goede kans op genoeg sneeuw om lekker tot aan je accommodatie te kunnen skiën. Grote brede pistes en die hadden we vaak voor ons zelf. Heel geschikt voor beginners want voornamelijk blauwe en rode pistes. Ik vond dat als gevorderde ook fijn omdat ze toch allemaal wel redelijk voor jezelf zijn. Ook veel offpiste mogelijkheden.

Minder leuk: stoeltjesliften zijn nog heel basic, vrij langzaam, geen windbescherming. Daarnaast is er heel weinig te doen qua gezelligheid in dit dorp. Het is iets leuker dan de andere dorpen in les sybelles vind ik maar als je wilt apresskien is dit geen geschikt gebied.

Slot: voor mij maakte de rust op de pistes en bij de liften het gebrek aan gezelligheid helemaal goed maar ik kan me voorstellen dat het minder leuk is voor groepen jongeren die ook graag af en toe wat drankjes willen doen.

Ik ga elk naar terug, groot skigebied en gezellig

Steven Schoemans, 5-12-2017
    Accommodatie was echt hartstikke prima. Dorp is gezellig met meerdere restaurants en gelegenheden om je in de avond te vermaken.

Voor herhaling vatbaar

Jacky, 2-11-2017
    La Toussuire is een klein maar fijn dorpje. Er zijn diverse leuke restaurants, een supermarkt en kleine winkels. Er zijn echter niet veel barretjes of kroegen om naartoe te gaan dus daarin is de keuze schaars. Kortom, als je op zoek bent naar ontspannen week vol sneeuw en lekker eten is dit de plek voor je.

Prachtig skigebied

Carré, 6-4-2016
    Een familiaal skioord dat prijs/kwaliteit hoog scoort.

Een vriendelijk maar klein dorp waar weinig vertie

Wilco, 14-2-2016
    Wij vonden de rustige pistes en restaurants een verademing vergeleken bij bv Trois Vallees. Daarnaast is het prijsnivo in de restaurants erg aantrekkelijk.
La Toussuire scoort een 7,8 uit 10, op basis van 74 reviews