La Toussuire

Reviews over La Toussuire

Fijn appartement

Rick,
    7-1-2019

Goed appartement niet te groot niet te klijn

Wij konden de app uitlopen en zo de piste op dat was echt een plus punt vooral met 2 kinderen van 4 en 6 die ook skiën scheelt je veel gesleep.

Het gebied les sybelles is zeer kindvriendelijk.

Maar helaas de ski leraren kunnen geen Engels en laat staan Nederlands dat was wel een min punt.

Wij zijn altijd in Oostenrijk geweest en voor ons volgend jaar weer Oostenrijk.

wij miste echt de gezelligheid en de patat met snietsel

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Tof skioord, knus appartement

Kristien L,
    18-2-2018

Wij hadden een accommodatie voor 6 personen en sliepen er met 4, ruim genoeg. Prettig verblijf, proper, voldoende huisraad. Beneden is een ruim skikot voorzien, van waaruit je praktisch direct op de piste kan geraken.

We konden echter pas rond 17.30u op het appartement maar het is wel handig dat je de mogelijkheid hebt een garageplaats te huren.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Geweldig

Arie D.,
    25-11-2017

Een skigebied met weinig bekendheid onder Nederlanders. Misschien door de afstand maar zeker de moeite waard. Ik een overzichtelijk skigebied. Volop mogelijkheden voor gevorderden en beginners. Accomodatie ligt aan de rand van het (voor Frankrijk) gezellige centrum met volop activiteiten. Nette appartementen, schoon en verzorgd. Broodjesservice, zwembad en direct aan de piste.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Super geweldig

Pascale van Dopperen,
    21-3-2017

We hadden een 4 persoons appertement' maar we waren met ze tweetjes. Dit was super te doen, maar als je met ze vieren bent is het veels te klein. Wat ik ook een nadeel vond dat er geen verwarmde ruimte was voor je skispullen. Als je terug kwam en je skie's opborg in de kast buiten, dan zat de sneeuw en het ijs van de vorige dag er nog op. Dit is niet fijn en zeker niet voor de bindingen. Maar voor de rest zaten we daar super, het personeel was heel aardig en attent en het fijnste was gewoon dat je vanuit je apartement zo je skie's onderbind en weg skiet naar de lift of naar het appartement terug. De piste waren goed het centrum was goed te belopen of met de bus te doen. Mijn vriendin en ik hebben een super leuke vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Touroperator bedankt.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Prima ligging en dito appartement

Marion Glaudemans,
    25-2-2017

Voor Franse begrippen vonden wij t best een gezellig appartement.

De ligging is fijn, je skiet zo van de voordeur naar de lift. Ook terug is een prima verbinding (wel ff vaart maken). In de appartementencomplexen mag je niet op je skiscchoenen lopen. Een goede regeling want scheelt veel lawaai. Het enige minpunt van ons appartement was dat wij uitkeken op het hoofdgebouw, en dus nagenoeg geen uitzicht hadden. De meeste gebouwen liggen veel beter. De moeite waard om hier navraag naar te doen.

Gereisd met partner in februari 2017
La Toussuire scoort een 7,5 uit 10, op basis van 74 reviews