La Roche sur Grane

vakantie La Roche sur Grane

Reviews over La Roche sur Grane

janneke van den Berg,
    22-11-2018

het is echt heel mooi! We konden zelfs mars 's avonds zien!! mooi en schoon sanitair en daarbij is de eigenaar heel vriendelijk een spreekt ook een beetje Nederlands, Je kunt brood bij de eigenaar zelf bestellen en het is echt heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

In een Woord Gewéldig!!

Stefan Heins,
    7-11-2018

Op aan raden van mijn Ouders meegegaan we stonden aan de buitenkant ...wat een prachtig uitzicht🙌

De camping eigenaar was echt geweldig kwa hulp, hij spreekt ook Nederlands wat ook fijn is!!

Heerlijk gegeten wat door de familie van de camping zelf klaar word gemaakt...en dat was niet weinig kan ik je zeggen😂😵

Sanitaire was echt Super netjes en net vernieuwd...

En het zwembad was geweldig!! Ondanks dat de TGV in de Buurt langs komt stoort het Totaal niet ...maar om het verhaal af te sluiten echt een geweldige Camping om tot Rust te komen!!

Gereisd met vrienden in september 2018

Zalig

J. Zorn,
    28-9-2018

Alles is al gezegd over deze camping. Ook ik ben onder de indruk.

Toch nog een klein aandachtspunt. Voor mij mag de douche water temperatuur iets hoger en zeker het warme water bij het afwassen.

Voor de rest een paradijsje in Frankrijk.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Maakt zijn naam als 'charmecamping' meer dan waar!

Aart,
    7-8-2018

Wat een heerlijke, sfeervolle camping! Prachtig gelegen, fraai uitzicht, perfect en nieuw sanitair, aardige beheerders die je 's avonds een overheerlijke table d'hote voorschotelen! Wij waren hier slechts 3 nachten maar we komen hier zeker nog eens terug! Aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2018

fantastisch,vooral het uitzicht op de bergen

Carla Grandiek,
    29-7-2017