Reviews over La Motte-Chalancon

Super!

Alexander
    7-8-2018

Wat een super camping heerlijk genoten genoeg te doen voor de kinderen leuke marktjes, restaurant,plaatsjes ect vlakbij .

Prachtig natuur met heerlijke riviertjes om in te spelen en zwemmen en als in het zwembad met een prachtige uitzicht

Neem voldoende contant geld mee pinautomaten zijn gemiddeld 20 min rijden en met pin betalen kan lang nog niet óveral

Het was fantastisch

Ik kom er elk jaar😂
    18-7-2018

Het enige wat ik niet goed vond is dat de douches en de wc’s niet goed schoon zijn

Na twee keer nog geweldig!

Roos
    2-11-2017

Ik vond dit een geweldige camping. Tweede jaar dat wij hier komen.

Het is een camping met veelzijdige plekken zowel zon als schaduw, gelegen in een prachtig berg gebied. Het sanitair is wat verouderd maar prima te doen! Altijd lekker warm water. Ook is er een gezellig restaurantje die eens in de tijd een speciale avond heeft (wij hadden mosselavond).

Het enige nadeel was dat een grote intermache op een half uur afstand zat in Nyon, maar voor de kleinere winkels kun je ook in La Motte zelf terecht of in Remuzat, wel zijn de prijzen dan een stuk duurder!

Verder is La Motte een prachtig dorpje met een super grote markt!

Op de camping zelf is een klein zwembad, echter maken wij hier geen gebruik van. Op een km afstand zit een super groot zwem meer met eettentjes en al.

Wij hebben van deze camping na ons tweede jaar zelfs een nieuwjaarskaart mogen ontvangen. Erg leuk! Wij denken er zeker overna om weer terug te komen.

Bijzondere ervaring op een zeer ruime camping

Willem Dijkstra
    2-10-2017

Je zult genoegen moeten nemen met zeer eenvoudig sanitair, als het seizoen voorbij is wordt dit niet meer dagelijks schoongehouden. En dat is geen + punt!

De plekken op de camping zijn ruim tot super ruim. Deels boven op de helling, sommigen verscholen in het bos en andere helemaal op het achterterrein tussen de populieren. De heer des huizes is met zijn boerderij aan de slag, en is niet erg gericht op zijn gasten. Daar zorgt de eigenares voor, spreekt Nederlands en zorgt er voor dat je in de ochtend je bestelde brood kunt afhalen. Zij bepaalt ook hoe en waar je kunt gaan staan. Dit voorkomt dat gasten in discussie gaan wie waar en hoe zijn kampeermiddel neerzet. Wij werden hier op geattendeerd, en het is een duidelijke spelregel. Omdat de camping enorm groot is, en er maar ca. 40 plekken zijn heb je enorm veel ruimte. Let erop dat je ruim stroomkabel meeneemt, de stroompunten zijn niet dik gezaaid en kunnen veraf staan. Je komt hier voor de rust, en in de avond kan het hier echt donker zijn. Een sterrenhemel krijg je er gratis bij.

Adembenemend mooi, super relaxed en zeer gastvrij

Ingrid en Walter
    10-9-2017

Ronald en Wendy zijn super gastvrij en zorgzaam.. Je wordt elke dag weer op en top verwend met heerlijk eten!

Je komt er helemaal tot rust op een geweldige plek in the middle of nowhere.. Er was een super grote tuin waar je lekker in de hangmat of op een van de ligbedden kon relaxen of een lekker potje voetballen met de kinderen.

De gite/appartement was heel erg mooi en netjes en de bedden slapen heerlijk!!

Wij waren hier met ons zoontje en hadden geen motor bij maar ook dan is het heerlijk toeven hier. En ons zoontje werd ook helemaal verwend. De mooie tochten kun je ook met de auto doen.

Geweldige omgeving als je van ruige bergen en mooie riviertjes houdt.

Wij moesten na 1 week alweer echt wennen aan de "bewoonde wereld" zo relaxed was het daar.

We hadden het liefst nog langer gebleven..

Zeker een aanrader..

La Motte-Chalancon scoort een 7,8 uit 10, op basis van 23 reviews