La Chapelle d' Abondance

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle d' Abondance voor je op een rij gezet:

vakanties La Chapelle d' Abondance

Reviews over La Chapelle d' Abondance

fantastisch voor herhaling vatbaar

Rober Rombeek,
    6-11-2018

Een prachtig, ruim, licht en comfortabel appartement. op een fantastische locatie. Het appartement ligt vlak bij de piste maar het is ook een gebied waar je heerlijk kunt wandelen. De koeien naast de deur en een bakkertje om de hoek.

we werden zeer hartelijk ontvangen en we hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Netjes hotel, gemoedelijke sfeer, mooie omgeving!

Kyra,
    24-10-2018

Een mooi en fijn hotel, netjes en schoon en er heerst een hele gemoedelijke sfeer. De kok probeert van de gerechten kunstwerkjes op je bord te maken en dat lukt aardig, maar persoonlijk vond ik het eten minder smaakvol. Het mag er mooi uitzien maar de smaak vind ik minstens zo belangrijk (zo niet belangrijker). Minpunt is dat het (keuken)personeel fanatiek rookt en dat doen ze in het zicht van de hotelgasten.

Maar buiten dat kun je hier perfect verblijven. De eigenaar is een geweldige begeleider tijdens wandeltochten in de bergen. We hebben genoten!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Een prima hotel, waar je écht op vakantie bent!

Fam. Huibregtse,
    4-8-2018

Nu hebben wij altijd al een vakantiegevoel als we thuis de deur uitgaan, maar als je de drempel over gaat bij dit hotel wordt dit vertienvoudigd. Een heel fijne ontvangst in het hotel, waar alleen mensen werken die dit met erg veel plezier doen, werkelijk in alles voor je klaar staan op welk moment van de dag het ook is. Ze organiseren zelf ook wandelingen waarbij ze je over de omgeving informeren onderweg. Wil je zelf een wandeling gaan maken geven ze je complete informatie en een print van de wandeling mee, zodat je op de mooiste plekjes komt.

Een ander punt wat zeker niet onvermeld mag blijven zijn de maaltijden. Een erg compleet ontbijtbuffet wat steeds wordt bijgevuld en niet te vergeten het diner, wat met veel passie en variatie door de kok in elkaar wordt gezet, overheerlijke smaakcombinaties die in de mooiste creaties op tafel komen.

Kortom, een unieke plaats om te vertoeven en zeker ook een plaats om terug te komen!

Gereisd met partner in juni 2018

prima plek

Frits vandenbos,
    5-5-2018

heerlijke keuken en gastvrij personeel en eigenaar

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Uitstekende prijs kwaliteits verhouding

Theo en Bas,
    4-2-2018

Same met mijn zoon een week doorgebracht in dit leuke appartement. Inderdaad niet groot maar heel goed te doen. Verder opvallend; schoon, goed onderhouden en super compleet.Lekkere douche en mooi uitzicht van terras op uitstekende tuin stoelen. Om te skien is auto onmisbaar maar bereikbaarheid is goed. Voor herhaling vatbaar. Afterservice uitstekend, op vragen via mail, gelijke dag antwoord. Top.

Gereisd met vrienden in januari 2018
La Chapelle d' Abondance scoort een 7,3 uit 10, op basis van 56 reviews