Hauterives

Reviews over Hauterives

Echt een aanrader

Familie van Bergen,
    3-9-2018

Fijne gemoedelijke compacte camping met alle voorzieningen voor een prettige vakantie. Eigenaren doen er alles aan om een fijn verblijf te bieden. Enthousiast NL animatieteam heeft naast leuke knutselwerkjes, sport en spel zelfs met de kids een musical opgevoerd! De ontvangst was prettig met een map vol met things to do. Sanitair was netjes, schoon en ruim. Ook aan de kleine dingetjes wordt gedacht (vrieskist voor de koelelementen).

Fantastisch!

Arnoud en Mascha,
    14-8-2018

Wij hebben twee fantastische weken op deze camping gehad. De medewerkers van de receptie waren heel behulpzaam en vriendelijk. Onze stacaravan stond op een fijne plek. De ligging van de camping ten opzichte van het dorpje en de supermarkt is erg prettig. We hebben de auto weinig gebruikt.

De animatie voor de kinderen was super leuk! Twee enthousiaste NL meiden hebben het heel leuk gedaan. Onze kinderen zijn er dagelijks heen geweest.

Het zwembad is eenvoudig, maar prima. Soms wel erg druk, doordat het een openbaar zwembad is. Het toezicht liet zo nu en dan te wensen over.

Het speeltuintje is wat verouderd en ligt vol in de zon, zonder schaduw. Hier kan wat aandacht aan besteed worden. Ook ligt de trampoline in de zon, wat voor hete voetjes zorgt.

We hebben super lekker gegeten bij het restaurant

Wij raden deze camping zeker aan, want ook de sfeer is er heel prettig. Kleinschalig, gemoedelijk en de campinggasten zijn geen nummertje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke camping

Josephine,
    12-8-2018

Een heerlijke camping. Hartelijke ontvangst. Op zondagavond worden alle nieuwe gasten welkom geheten met een borrel, fris en stukken pizza. De sfeer is heel goed. De camping heeft zelf mooie plaatsen. Achterin de camping zijn wat meer vaste plaatsen en daar zou ik niet gaan staan. Zwembad ziet er niet echt sfeervol uit maar is wel ruim en goed. Eigenlijk een heerlijk groot zwembad. Het animatieteam doet het geweldig, een heel enthousiast team. Je kan ook prima eten in het restaurant. Sanitair is wat verouderd maar zeer schoon en dat is het belangrijkst. De kinderen vinden het hier fantastisch. Kortom deze camping is een aanrader.

Prima voor 1 week.

Fam F,
    10-8-2018

Prima ontvangst. Grote plaatsen (B zone). 25 meter zwembad met 2 andere baden voor kleinere kinderen. In het rechthoekige 25 meter bad kun je maar op een heel klein gedeelte staan (1,50 m). Diepte 2,5 meter voor heel grooot gedeelte. 2 badmeesters. Warm en schoon water. Is gemeentezwembad. Genoeg ligplaatsen (op stenen). Van 11 - 19 u open in hoogseizoen. Goed restaurant bij camping. Af en toe s avonds iets te doen. Voor oudere jeugd s avonds wat minder. Moeten elkaar opzoeken. Omgeving niet heel inspirerend. Lyon is leuk. 1 uur rijden. Voor 1 week prima verblijf voor ons.

Prima vakantie, maar voor ons maar voor 1 x

Ellen,
    9-8-2018

Gezinscamping met mix van Nederlanders en Fransen. Pluspunten: zwembad, redelijk grote plekken met schaduw. (Tenminste op gedeelte A en C) Vriendelijke eigenaren. Supermarkt en bakkers op loopafstand. Riviertje dichtbij, echter eind juli nagenoeg droog. Sanitair schoon (wc-bril en papier). Minpunten: verouderd sanitair, zwembad in hoogseizoen erg druk, 2 x per week veel geluidsoverlast ivm feesten (in gedeelte C kun je elkaar dan bijna niet meer verstaan, laat staan slapen). Animatieteam aanwezig (via NL organisatie), maar in de ochtend alleen knutselen, erg eenzijdig, met 3 jongens (5,3,1) weinig baat van. In de middag is te weer voor oudere kinderen animatie. In omgeving weinig te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Hauterives scoort een 8 uit 10, op basis van 8 reviews