Sorteren

Reviews over Flaine

Ski formidable!

Christine Bataille
    2-11-2018

On a été skier dans cette fantastique station de Flaine ...Plenty of snow, plenty of sune…. Unforgetable!!

Nous avons pris un village-vacance, hors-saison, donc accessible et tout y était parfait!

Voor architectuurliefhebbers

Kaat
    16-4-2018

Mooi gebouw van Marcel Breuer en interieur recent vernieuwd. Leuke kamers en lekker eten! 1 negatief punt: skiruimte is niet verlucht, bijgevolg zeer vochtig en onaangename geur.

Een prima appartement

Rian en Sander
    8-4-2018

Ontvangst bij de receptie goed. Ons appartement zag er netjes uit met mooi uitzicht over het skigebied. Keuken prima helaas miste we de gebruiksaanwijzing van de oven/ magnetron ( we hebben niet kunnen ontdekken hoe de oven werkte ). In meerdere recensies beschreven dat de bedden erg hard zijn. Helaas moeten wij dit ook bevestigingen. Ik zeur niet gauw over de bedden maar deze zijn echt heel hard en zeer zeker niet comfortabel om te slapen. Bij het complex een klein zwembad, sauna , stoomcabine met bubbelbad. Heerlijk vertoeven, al denk ik wel in de drukkere periodes dat het misschien wat aan de kleine kant is. Skibus verbinding naar het skigebied goed. Geweldig mooi skigebied.

Mooi appartement en goed gelegen tov piste

PvGtje
    10-3-2018

Pluspunten: Goed gelegen aan de piste. Appartement is voldoende ruim, netjes en schoon.

De receptie is vriendelijk en behulpzaam, de logistiek is veel beter geregeld dan voorgaand jaar. Minpunten: Ruimte voor de skilockers is wel erg krap. WiFi belachelijk duur. Bedden wat aan de harde kant. Je moet bij aankomst een formulier invullen dat je akkoord bent met de staat van het appartement, oftewel inventaris helemaal nalopen.

Top lokatie

Fam vd Bosch
    2-2-2018

Vanuit Flaine kun je heerlijk skien naar Morillion Samoens en zles Carroz. Het appartement Essos/Helios was superb. Lekkere sauna heerlijk zwembad gezellige bar en goede keuken! Heerlijke vakantie gehad.

Flaine scoort een 7,3 uit 10, op basis van 68 reviews