• Type accommodatie

Reviews over Flaine

Echt een aanrader!

Anne-Claire
    7-3-2018

Voor iedereen wat wils. Een super ski/snowboardgebied met aanbod voor beginners tot pro's. Het zijn mooie pistes en in februari erg sneeuwzeker! De aanliggende dorpen zijn erg leuk om te bezoeken, een hapje te eten en een drankje te doen (maar verwacht geen dolle après ski ;)).. Het heeft mijn hart gestolen, echt een aanrader!

Super skigebied voor iedereen

Arie Dingemans
    18-3-2017

Geweldig leuk gebied waar je al heel snel mooie (niet al te moeilijke) tochten kunt maken.

Rustig in de zomer

Sigrid v Tol
    13-7-2016

Slecht weer gooide roet in het eten maar mooi huis! Wel karig geen toiletpapier, bezem, wasrek of stofzuiger. Alles stond afgesloten. Ook ketel warmwater was uit... Niet gastvrij

Een typisch Frans skidorp

Lajla
    5-12-2015

Flaine is een ideaal Frans skidorp die probeert het in het centrum gezellig te maken, maar wat alleen al door de betonblokken niet lukt. Wel zit er een gezellige Hollandse kroeg waar de Nederlanders soms te veel een feestje ervan maken.

Qua skiën ligt Flaine ideaal. Veel snelle liften naar alle kanten van ee Grand Massif op. Vanuit de meeste appartementen ben je zo bij de pistes en er rijdt een skibus.

Ideaal gebied voor gezinnen met (jonge) kinderen

Ives Augustijnen
    20-4-2015

Mooi gebied met vooral blauwe en rode pistes. Als je gaat voor het uitgaansleven en de après ski kies je beter een andere bestemming....

Flaine scoort een 7,4 uit 10, op basis van 68 reviews