We hebben een aantal aanbieders voor Flaine voor je op een rij gezet:

vakanties Flaine

We hebben een aantal aanbieders voor Flaine voor je op een rij gezet:

Reviews over Flaine

• 8Joan H.09-03-2015

Veelzijdig gebied; voor ieder wat wils

Veel keuzes aan pistes, mogelijkheden tot het maken van tochten en kwalitatief goede liften.

• 6Sfeer in stad
    • 7Après ski
    • 8Zorg voor natuur
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 5Tim van Werven08-02-2007

Tijdens onze vakantie lag er te weinig sneeuw. Normaal schijnt er genoeg sneeuw te liggen, maar dit is de slechtste winter sinds ik ga boarden. De liften zijn oud, heel oud. Dit gebied is af te raden voor boarders omdat de meeste liften een zeer slechte uitstap hebben. Meteen stijl naar beneden en je moet de lift in de gaten houden anders krijg je die tijdens het uitstappen in jouw rug. Wij maaken zelfs grapjes: ze hebben de liften uit het oostblok en China gehaald enz... Met genoeg sneeuw lijkt het ons een mooi gebied maar door de liften is het zeker NO GO.

• 4Sfeer in stad
    • 4Skigebied gevorderden
    • 4Skigebied beginners
    • 2Après ski

Gereisd in februari 2007

• 7Sigrid v Tol13-07-2016

Rustig in de zomer

Slecht weer gooide roet in het eten maar mooi huis! Wel karig geen toiletpapier, bezem, wasrek of stofzuiger. Alles stond afgesloten. Ook ketel warmwater was uit... Niet gastvrij

• 6Sfeer in stad
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

januari 2016

• 9Nicole22-08-2012

Super Mooi

Flaine is supermooi. We zaten er in de zomer terwijl het eigenlijk een wintersportoort is. Het was geweldig. We konden uit ons huis gewoon de eeuwige sneeuw zien.

Het enige minpuntje was dat we op 1800 meter hoogte zaten en dat ik erg last had van mijn hoogtevrees en ijle lucht.

• 10Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 7grvdbijl11-04-2005

flaine is een typisch frans skidorp zonder bestaande dorpskern. de betonnen blokkendozen geven geen gezellige indruk. wij zaten in een bovengelegen chaletpark 'les hameaux de flaine'; keurige, ruime en goed ingerichte chalets.

• 5Sfeer in stad
    • 8Skigebied gevorderden
    • 6Après ski

Gereisd in april 2005

• 10willame21-01-2013

flaine

un domaine skiable superbe même si flaine n'est pas central dans le domaine. L'architecture est très bof...mais le domaine vaut le coup est l'altitude vous garantie la neige

• 7Sfeer in stad
    • 9Skigebied gevorderden
    • 9Après ski
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

januari 2013

• 8Patrick17-03-2013

Perfect gebied voor iedereen

Voldoende liften en allerlei soorten pistes. Winkeltjes, supermarkt en restaurant allemaal in de directe omgeving

• 7Sfeer in stad
    • 9Skigebied gevorderden
    • 9Skigebied beginners
    • 5Cultuur

maart 2013

• 5Piedro Bekker28-01-2010

Vreselijk dorp in prachtig skigebied

Flaine is een sfeerloos, duur betondorp zonder enige sfeer. Het skigebied echter is fantastisch. Maar ga dan niet naar Flaine, maar neem een chalet in Morillon of Les Carroz. Wel iets verder skiën iedere dag, maar je hebt in ieder geval niet de hele dag het idee dat je in Oost-Duitsland bent. Horeca is ronduit treurig, zelfs voor Franse begrippen. Als je voor Flaine kiest, kies dan heel bewust voor de sneeuwzekere bestemming met prachtige (off)pistes. Ga zeker niet voor de gezelligheid en/of romantiek.

• 3Sfeer in stad
    • 8Skigebied gevorderden
    • 7Skigebied beginners
    • 4Après ski

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 5kranenkampjes15-01-2014

Gezien

We hebben het gezien, maar hoeven niet meer terug. Leuke pistes vooral aan de kant van Samoëns en Les Carroz. Prijs skipas is erg hoog in vergelijking met de kwaliteit van de liften. Veel oude langzame liften, sleepliften waarbij je gelanceerd wordt, enkele modernere liften zonder bubble en een paar gondels. Wij hadden lekker (te warm) weer, maar als het hier echt koud is dan zou ik er niet graag zijn! Opwarmen kost een vermogen: drank en eten zijn 1,5 tot 2 keer zo duur als in Oostenrijk. De verhalen over hoe lelijk de hoogbouw zou zijn vonden wij nogal overtrokken. Alsof dorpen als Gerlos of Sölden zo mooi zijn.... Who cares? Als je er maar goed kunt overnachten toch?

• 3Sfeer in stad
    • 3Skigebied beginners
    • 4Après ski
    • 5Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8Ives Augustijnen20-04-2015

Ideaal gebied voor gezinnen met (jonge) kinderen

Mooi gebied met vooral blauwe en rode pistes. Als je gaat voor het uitgaansleven en de après ski kies je beter een andere bestemming....

• 5Sfeer in stad
    • 3Après ski