vakanties Flaine

Reviews over Flaine

Heerlijke wintersportvakantie

BJ,
    7-1-2019

We verbleven tijdens de wintersport in een appartement in Le Centaure, super handig want direct aan de piste. Veel lange afdalingen en prachtige uitzichten. Een aanrader voor iedere wintersportliefhebber!

G e w e l d i g

Familie van Dijke,
    30-12-2018

Wij hadden halfpension, we hebben érg goed gegeten, prima kok, t bedienend personeel was Top.!. Een prachtig ruim appartement. Voldoende ruimte en slaapplaats voor 6 volwassenen en 4 kinderen. Genoeg sanitair, 3 badkamers, apart toilet. Zeer vriendelijk receptiepersoneel. Daar kwam nog bij dat t fantastisch skiweer was.

Wij vierden ons 40 jarig huwelijksjubileum daar en het is een onvergetelijke week geworden! S u p e r

De pistes van het uitgebreide skigebied zijn via een gemakkelijke afdaling binnen 5 minuten te bereiken. De gratis skibus komt ieder kwartier. De pistes zijn heel breed. Veel blauw en rood. T zwembad was n beetje aan de frisse kant. Sauna was prima, de hamam is een Turks stoombad. Er was ook een heerlijk warm bubbelbad, wat qua temperatuur onze voorkeur had 😁

Voor architectuurliefhebbers

Kaat,
    16-4-2018

Mooi gebouw van Marcel Breuer en interieur recent vernieuwd. Leuke kamers en lekker eten! 1 negatief punt: skiruimte is niet verlucht, bijgevolg zeer vochtig en onaangename geur.

Een prima appartement

Rian en Sander,
    8-4-2018

Ontvangst bij de receptie goed. Ons appartement zag er netjes uit met mooi uitzicht over het skigebied. Keuken prima helaas miste we de gebruiksaanwijzing van de oven/ magnetron ( we hebben niet kunnen ontdekken hoe de oven werkte ). In meerdere recensies beschreven dat de bedden erg hard zijn. Helaas moeten wij dit ook bevestigingen. Ik zeur niet gauw over de bedden maar deze zijn echt heel hard en zeer zeker niet comfortabel om te slapen. Bij het complex een klein zwembad, sauna , stoomcabine met bubbelbad. Heerlijk vertoeven, al denk ik wel in de drukkere periodes dat het misschien wat aan de kleine kant is. Skibus verbinding naar het skigebied goed. Geweldig mooi skigebied.

Mooi appartement en goed gelegen tov piste

PvGtje,
    10-3-2018

Pluspunten: Goed gelegen aan de piste. Appartement is voldoende ruim, netjes en schoon.

De receptie is vriendelijk en behulpzaam, de logistiek is veel beter geregeld dan voorgaand jaar. Minpunten: Ruimte voor de skilockers is wel erg krap. WiFi belachelijk duur. Bedden wat aan de harde kant. Je moet bij aankomst een formulier invullen dat je akkoord bent met de staat van het appartement, oftewel inventaris helemaal nalopen.

Flaine scoort een 7,1 uit 10, op basis van 68 reviews