Doussard (Haute Savoie)

We hebben een aantal aanbieders voor Doussard (Haute Savoie) voor je op een rij gezet:

Reviews over Doussard (Haute Savoie)

Mooi dorp en omgeving,fijne fietsgelegenheid!!!

Diana Visser
    26-7-2019

Doussard is een boerendorp met nog veel landerijen en veeteelt. Echter tourisme krijgt een steeds bredere plek in dit dorp. Er is veel meer welvaart als 12jr. geleden dat is aan de duurdere woningen goed te zien. Al met al een prachtig dorp. Nu ook sinds enkele jaren een dependance van Carrefour in t centrum. Leuk café dit jaar met cappuccino(cafe Americain). In t dorp ook nog een camping met zwembad maar t meer van Annecy is er op fietsafstand. Met auto parkeergeld betalen!!

Gereisd Met partner in juni 2019

Leuk autenthiek plaatsje

Augenov
    18-3-2019

Een typisch plaatsje uit de Savoie,zonder prententies Toeristisch te willen zijn en daardoor authentiek. 's zomers heel lief met bloemen versierd In Doussard vind u eigenlijk alles wat nodig is: Supermarkt met eigen slager,Apotheek,Artsen,Pinautomaat Credit Agrécol ,Bakkers

Gereisd Met partner in juni 2018

Gezellig Dorpje met eigen sfeer

Riki Spierings
    15-9-2016

-eigen oorspronkelijke sfeer -ligt op 1 km van het meer -niet super touriststisch -Raar dat de camping in het dorp wel pretendeert aan het meer van Annecy te liggen,zou je je lelijk in vergissen,maar dit terzijde -Heel veel bloemen in parkjes en bloembakken aan aalle huizen: Village Fleuri *

Gereisd Met partner in augustus 2016

Gezellig plaatsje vlakbij het Meer van Annecy

T.Boss
    9-9-2015

Een oorspronkelijk plaatsje met in de zomer een bloemenpracht!!! Twee artsen een Apotheek een Supermarkt een opticien en twee bakkers.Doussard Is niet specifiek toeristisch en dat maakt het juist zo gezellig.Overigens is er wel een bioscoop in Doussard.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig fijn

Chiara visser
    23-8-2015

'Savonds kan het koud zijn.(tot 6gr) Maar het kan dan overdag 40 graden worden gemeten onder de bomen in de schaduw. Dat grote verschil is niet altijd lekker. Irritant is wel een beetje de overmatige aandacht voor het parapenten er zijn wel 3afdalings plekken (waarvan 1 op het strand van het meer naast de camping), waardoor het verkeer op de weg langs deze andere 2plaatsen wat stagneert, dat is echter niet altijd het geval zeker niet in het hoofdseozoen dat begint p.m. 7juli-24aug. Heel fijn is dat er langs de gehele kust van t meer van Annecy goede supermarkten zijn. In Doussard is een Carréfour en 7 km verder een Litl en een grote carrefour. Niet onopgemerkt moet blijven dat er een fantastisch75km lang fietspad is aangelegd (op de oude spoorlijn die is opgeheven) die voor iedereen uitstekend te berijden is, geen onmogelijke hoogten nog afdalingen, Doussard een aanrader voor mensen die van fietsen wandelen,zwemmen en mooie natuur houden.

Gereisd Met partner in juni 2015
Doussard (Haute Savoie) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 136 reviews