Reviews over Doussard (Haute Savoie)

Leuke camping in prachtige omgeving!

Mandy,
    14-1-2019

Kleine camping in de buurt van Lac d'annecy (1,5 tot 2 km). Fijne vakantie gehad op deze camping. De tent was goed en netjes. Camping is een prima uitvalbasis. Het is er fantastisch! Het water van het meer is ook heerlijk!

Leuke vakantie gehad.

Danielle,
    12-1-2019

Mooist gelegen camping van het meer vonden wij. Mooi strand wel met kiezel dus zwemschoenen zijn wel nodig. Mooi zwembad. En santiar ook goed en schoon. Nederlandse animatie deden het heel leuk. En de lidl lag in de buurt.Enige min punt was het restaurant eten was niet veel soeps. We gaan zeker nog eens terug.

Geweldig!

Kroem,
    12-9-2018

Geweldig ik zou er zo nog een keer naar toe gaan!!!

En geweldig personeel!!

Heerlijk, recht aan het water.

Marc Webers,
    3-9-2018

Geweldige plek.

Ik ben er vroeger met mijn kinderen geweest, nog steeds een van de beste campings van Europa.

Camping 10 restaurant 2

Peter Urlings,
    1-9-2018

De camping is nog steeds top.

Dit jaar hebben we een stacaravan gehuurd. Alles perfect in orde.

Vorige twee vakanties 2016 en 2014 gingen we iedere avond in het restaurant eten. Dit jaar alleen de avond van aankomst. Het lijkt hier op een hilarische aflevering van ik vertrek. Brood niet opgegeten? Geen probleem de mensen aan de tafel hiernaast hebben ook net besteld, zij zullen ervan smullen.

Vier rumsteaks besteld. Oei denkt kok ik heb er nog maar drie. Die Hollandse mop heeft het toch niet in de gaten, gewoon een entrecote serveren en dom lachen.

Wij gaan de rest van de vakantie toch maar naar het dorp.

Doussard (Haute Savoie) scoort een 6,6 uit 10, op basis van 132 reviews