We hebben een aantal aanbieders voor Die voor je op een rij gezet:

Reviews over Die

Gezellig, gemoedelijk stadje

Jodi Van der Velden
    8-8-2018

Gezellig stadje met leuke restaurants en terrasjes. Op woensdag en zaterdag is er n markt. Op vrijdagavond in juli en augustus wordt de "vendredi de Die" georganiseerd. Op verschillende plaatsen zijn dan culturele activiteiten. De toeristische informatie is goed voorzien en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De sfeer in het stadje is erg gemoedelijk. Over het algemeen word je vriendelijk benaderd. Aan te raden zijn de stadswandeling en de vlindertuin. Ook de omgeving is schitterend met de rivier de Drôme en de col de Rousset. Wandelen is daar dan ook n aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2018

erg leuk

Anki Boekholt/Jos Mocking
    19-7-2018

We waren op doorreis en planden hier een weekje omdat het gebied ons aansprak. Die is een superleuk mooi maar vooral leuk Frans stadje waar je alles kunt doen wat je zou willen. Een mooie stadswandeling ( elke maandag) en goede restaurants.

Een aanrader

van den Bosch
    13-7-2018

Die is een mooie historische plaats met gebouwen uit de Romeinse tijd. Ook de omgeving met de wijnvelden en kleurige lavendelvelden is prachtig om te zien. Ook een bezoek aan de schaapsfeesten in juni zijn een belevenis op zich.

saai dorpje

ingrid-eding
    11-12-2017

het is een klein dorpje met wat cultuur door de oude gebouwen maar er is weinig te beleven en het moet het bekendste dorp van de Drome zijn. Er zijn wat terrasjes en winkeltjes maar niet de moeite waard. Heel de Drome viel ons tegen. De omgeving is aardig maar niet super. Er is in de omgeving niet veel te beleven. Leuk om met de motor een col te rijden of naar een waterval in de omgeving te gaan, maar het is een soort van niemandsland, al is het heel toeristisch qua campings in de buurt van Die. Je vindt er half juli nog een paar lavendelvelden als je geluk hebt.

Gezellig, authentiek, dorpje

Ton
    2-10-2017

Leuk dorpje met gezellige markt op woensdag en zaterdag op het plein rondom de kerk,. uitermate vriendelijke bevolking, ruime parkeergelegenheden en twee grote supermarkten. Mooie, kneuterige huisjes en typische, Franse, weggetjes.

Gereisd Met partner in augustus 2017
Die scoort een 8,3 uit 10, op basis van 155 reviews