Darbres (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Darbres (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Reviews over Darbres (Ardeche)

Wat een aanrader is deze camping!

Maartje,
    17-12-2018

Fenomenaal uitzicht, behulpzame en enthousiaste eigenaren en een leuk team aan seizoensmedewerkers. Uitermate geschikt voor kinderen in de basisschoolleeftijd, iets minder voor jongere kinderen. Het animatieprogramma is volledig op de kinderen gericht. Er wordt veel georganiseerd voor de kinderen en soms brengt dat wat geluid met zich mee, maar daar is overheen te komen. De circusvoorstelling heeft veel indruk gemaakt op onze kinderen. Het zwembad is uitstekend; hooguit wat klein bij volledige bezetting van de camping. Je kunt er heel betaalbaar eten en krijgt dan ook voornamelijk lokale producten. De eigenaren hebben zelf een uitgebreid routeboek samengesteld, met mooie trips en leuke tips. Toen wij medische hulp nodig hadden, is er door de eigenaresse direct een afspraak met een arts gemaakt en heeft ze goed uitgelegd hoe we daar moesten komen, waar we konden parkeren, etc. Tegen onze gewoonte in, gaan ook wij nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldige Sfeer en prachtig uitzicht

Oelbers,
    17-11-2018

Een heerlijke camping !! We zijn er al een paar keer geweest. Fijn restaurant met een paar maal per week een Thema avond. Gezellige atmosfeer. Goed en schoon sanitair. Veel nederlanders. Ook voor kinderen een aanrader. Buitengewoon voordelig de hele maand Mei en September.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch uitzicht

Lotte,
    13-9-2018

Geweldige camping met fantastisch uitzicht! We hadden een mooie ruime plek in de schaduw. Mooi en schoon zwembad, fijn dat er elke ochtend van 9 tot 10 een banenzwemuurtje was. Schoon sanitair. We hebben lekker gegeten in het restaurant. Erg gezellig terras. Erg mooie omgeving. Met ongeveer een half uurtje ben je bij de supermarkt (Aubenas) of bij de rivier de Ardeche. Er is een erg actief animatieprogramma, we hebben bijv. een leuke excursie naar een geitenboerderij gemaakt, en het voeren van de dieren dagelijks is ook een succes. Als ik dan toch een nadeel moet noemen: voor de echt jonge kinderen (<4 jaar) die 's avonds op tijd in bed liggen is het wel best lawaaiig 's avonds met name door het animatieprogramma. We hadden op een avond tot 23.00 een spooktocht voor onze tent langs, dat was geen succes voor onze baby. Een ander minpuntje voor ons is dat het wel echt heel erg Nederlands is allemaal. Verder was het echt top!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Erg leuke camping met leuke eigenaren.

Giel,
    12-9-2018

Erg leuke camping met leuke eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fam de Heer,
    10-9-2018

Heerlijke vakantie gehad op deze mooie camping met fantastisch uitzicht. Animatie voor de kinderen was top. Ze zingen nog steeds over Millie en Maartje die met regelmaat een toneelstukje deden. Ook de knutselclub en de spelletjes in het zwembad waren een succes.

Er wordt goed schoongemaakt en het vriendelijke personeel doet hard hun best de gasten het naar de zin te maken, en met succes.

Supermarkt en dorpjes zijn op ongeveer een half uur afstand, prima te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Darbres (Ardeche) scoort een 5,7 uit 10, op basis van 41 reviews